Skocz do zawartości

Piątuś

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piątuś

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Puławy

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Piątuś

1

Reputacja

  1. Mam taki sam problem. Cały czas pracuje tylna wycieraczka bez względu na położenie włącznika przy kierownicy. Na kostce z tyłu przy WYŁĄCZONEJ wycieraczce jest cały czas napięcie na 3 pinach( oprócz brązowego - pewnie masa) a przy WŁĄCZONEJ tylko na jednym (żółto/czarnym). Wymontowałem silniczek, oczyściłem go ,nasmarowałem ponownie, zajrzałem do płytki która przy nim jest i też nie widać żadnych uszkodzeń. Pomyślałem, że przetarte przewody w klapie bagażnika - nic z tego, tam wszystko ok. Następnie podejrzenie padło na "sklejony" przekaźnik ( jest na 6tej pozycji pod kierownicą). Tam też wszystko ok, bo steruje on również przednimi wycieraczkami które działają bez zarzutu. Dla pewności wyjąłem go z obudowy i tam tez nie zauważyłem żadnych nadpaleń na stykach. Pomyślałem więc , że to włącznik zespolony pod kierownicą ale podczas włączania go w pozycje tylnej wycieraczki słyszę, że steruje przekaźnikiem( tym rozbieranym). Nie wiem już o co kaman?!? Może ktoś ma schemat tej kostki od silnika? Jeśli się upewnię że tam zasilanie jest prawidłowe to dopiero wezmę się za włącznik pod kierownicą.
  2. Mam taki sam problem. Cały czas pracuje tylna wycieraczka bez względu na położenie włącznika przy kierownicy. Na kostce z tyłu przy WYŁĄCZONEJ wycieraczce jest cały czas napięcie na 3 pinach( oprócz brązowego - pewnie masa) a przy WŁĄCZONEJ tylko na jednym (żółto/czarnym). Wymontowałem silniczek, oczyściłem go ,nasmarowałem ponownie, zajrzałem do płytki która przy nim jest i też nie widać żadnych uszkodzeń. Pomyślałem, że przetarte przewody w klapie bagażnika - nic z tego, tam wszystko ok. Następnie podejrzenie padło na "sklejony" przekaźnik ( jest na 6tej pozycji pod kierownicą). Tam też wszystko ok, bo steruje on również przednimi wycieraczkami które działają bez zarzutu. Dla pewności wyjąłem go z obudowy i tam tez nie zauważyłem żadnych nadpaleń na stykach. Pomyślałem więc , że to włącznik zespolony pod kierownicą ale podczas włączania go w pozycje tylnej wycieraczki słyszę, że steruje przekaźnikiem( tym rozbieranym). Nie wiem już o co kaman?!? Może ktoś ma schemat tej kostki od silnika? Jeśli się upewnię że tam zasilanie jest prawidłowe to dopiero wezmę się za włącznik pod kierownicą.
  3. Ja miałem pękniętą rurkę przy klapie bagażnika (prawa strona) i płyn zamiast do spryskiwacza lał się na podsufitkę. Sprawdź czy nie masz tak samo.
  4. Mam taki sam problem jak Tony84. Cały czas pracuje tylna wycieraczka bez względu na położenie włącznika przy kierownicy. Na kostce z tyłu przy WYŁĄCZONEJ wycieraczce jest cały czas napięcie na 3 pinach( oprócz brązowego - pewnie masa) a przy WŁĄCZONEJ tylko na jednym (żółto/czarnym). Wymontowałem silniczek, oczyściłem go ,nasmarowałem ponownie, zajrzałem do płytki która przy nim jest i też nie widać żadnych uszkodzeń. Pomyślałem, że przetarte przewody w klapie bagażnika - nic z tego, tam wszystko ok. Następnie podejrzenie padło na "sklejony" przekaźnik ( jest na 6tej pozycji pod kierownicą). Tam też wszystko ok, bo steruje on również przednimi wycieraczkami które działają bez zarzutu. Dla pewności wyjąłem go z obudowy i tam tez nie zauważyłem żadnych nadpaleń na stykach. Pomyślałem więc , że to włącznik zespolony pod kierownicą ale podczas włączania go w pozycje tylnej wycieraczki słyszę, że steruje przekaźnikiem( tym rozbieranym). Nie wiem już o co kaman?!? Może ktoś ma schemat tej kostki od silnika? Jeśli się upewnię że tam zasilanie jest prawidłowe to dopiero wezmę się za włącznik pod kierownicą.
  5. Kolego nie dawaj nikomu takich rad. Nie wolno tak robić ze względu na to iż w wypompowanym płynie będzie powietrze które z powrotem wpompujesz w układ. Ogólnie zalecenie jest takie żeby płyn hamulcowy wypompowany z układu odstał się kilka dni zanim będzie można go znów użyć.
  6. Witam. Czy udało Ci sie dociec prawdy co jest przyczyną? Mam taki sam problem. Wymieniłem zawór zwrotny podćisnienia 046905291A , bo troche przepuszczał na białą stronę , ale nic nie pomogło. Po zdjęciu cienkiego przewodu podćiśnieniowego z klapy gaszącej wszystko wraca "do normy". Nie mam pojecie co sie dzieje. VAG nie pokazuje żadnych błedów.
  7. chodzi mi o ten przewód. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/813e64022e3a3823.html Czy ktoś mógłby mi powiedziec od czego on jest? Pozdrawiam
  8. Cinek88 - pisz rzeczowo. Wystarczy odkręcić śruby od mechanizmu aby wypiąć kostkę. A nie wyjmiesz mechanizmu bez wypięcia kostki. Tam nie ma pół metra kabla. Zastanów sie co piszesz...
  9. Copywriter - Jakie zblokowali kierownice? Co Ty piszesz?! Jak można zblokowac kierę podczas ustawiania zbiezności? Nie wprowadzaj innych w błąd.... ZAZWYCZAJ lub ZAWSZE podczas ustawiania zbiezności przestawia sie kolo kierownicze bo w niemcach reguluje sie to jednym drązkiem bodajże lewym. I tego nie przeskoczysz, no chyba że się bedziesz bawił obydwoma drążkami i wtedy może Ci sie uda. powtarzam: PODCZAS REGULACJI ZBIEZNOŚCI KOLO KIEROWNICZE ZAZWYCZAJ SIE PRZESTAWIA I TO JEST NORMALNE!!!!! [br]Dopisany: 21 Maj 2009, 12:54_________________________________________________Aha, jeszcze coś... KAŻDY mechanik podczas regulacji zbieznośći MA OBOWIĄZEK ustawic koło kierownicze na wprost po skończonej regulacji. Jest to integralna czynność podczas wymiany lub regulacji drązków. Jesli tego nie zrobił to znaczy ze nie wykonał do końca swojej pracy a tym samym wziął kasę za pełną usługę a wykonał tylko jej część.
  10. Witam Panowie. Chciałbym zapytać gdzie podpinacie przewód zielony z niebieskim paskiem który znajduje się w wiązce kostki A czyli zasilającej radio.Jest to najcieńszy przewód w tej wiązce. Próbowałem wypatrzyć go na Waszych zdjęciach ale nie widać. Podpiąłem go do zacisku 3 kostki A, ale na wyświetlaczu auta nie ma nic.Radio Blaupunkt MP26 Milano. Odwiedzałem stronę studia24 i podpiąłem w oparciu o info tam znalezione ale bez widocznych rezultatów. Jak kupiłem to auto to zobaczyłem że z kostek są wypięte i zaizolowane 3 przewody. Dwa (złoty z brązowym paskiem i złoty z fioletowym paskiem) w wiązce do kostki ISO podpiąlem je wg. Waszych instrukcji piny 7 i 12 w kostce ISO C2. Glośnik i wzmacniacz z tyłu funkcjonuje problem jest tylko z pokazaniem info pomiędzy zegarami. Został mi tylko ten jeden kabelek wiązki A .... Pozdrawiam.
  11. Prosze sprawdzić (jadąc powoli na pełnym skręcie raz w lewo, raz w prawo) czy stuki sie utrzymują. Może to byc niesprawny przegub półosi, najczęściej zewnętrzny ale czasami wewnętrzny tez potrafi dawac taki pogłos.
  12. Przyłączam sie do pytania kolegi. Ostatnio vag też mi wyświetlił ten bląd.
  13. Dziś wydarzyło sie coś takiego w moim aucie. Po przekręceniu kluczyka gasną wszystkie kontrolki , ale po przejechaniu kilkunastu metrów zapalają sie kontrolki ESP, ABS i zaczyna migać kontrolka świec żarowych.Wyłaczenie silnika lub wyłaczenie ESP przyciskiem nic nie daje, problem wraca. U mnie nie ma to wpływu na pracę silnika i jazdę,bo wszystko funkcjonuje normalnie, ale wkurza strasznie. Nic nie robiłem przy aucie i bardzo sie dziś zdziwiłem tym faktem... Jak naprawię to opiszę przyczyny. Oczywiście najsamprzód VAG...
  14. Może komuś się to przyda. Miałem wczoraj podobny problem z zatartymi wycieraczkami. Po odkreceniu wycieraczek, plastików, wtyczki i śrub mocujących zestaw wycieraczek rozłączyłem lewe (patrząc na przód auta i zamontowanego zestawu) ramię za pomocą dużych płaskich wkrętaków z obydwu stron, podwazając je. Rozlączenie ramienia przed wyjęciem zestawu jest bardzo pomocne bo można sie zmieścić pod kawalkiem wystającej blachy z lewej strony do którego jest przykęcany lewy zaczep zestawu. Ponadto jeśli juz macie zapieczone tulejki to NIE WALCIE W NIE MŁOTKIEM!!! Rozepnijcie obydwa ramiona zestawu przy zaczepach z zapieczonymi tulejkami a potem wkręccie pionowo RAMIĘ zapieczonej tulejki w imadło napsikajcie co tam macie do środka i próbujce poruszać zestawem w góre i dół ruchem obrotowym.Najpierw spróbujcie to dobrze "rozruszać" a dopiero potem- jesli nie zejdzie wcześniej - próbujcie ciągnąć zestaw i obracać nim jednocześnie. Powinno pomóc.Oczywiście nie zapomnijcie najpierw odbezpieczyc tulejek, zdjąć podkładek i oringów dopiero później pryskac śprejem, czy co tam kto ma i przeprowadzać całą operację. Pozdrawiam
  15. Ja miałem dzis ten sam problem i zdemontowałem tylnie poszycie. Dopiero teraz zobaczylem jak to robia inni. Dzięki, teraz oszczędzę sobie pracy i czasu :gwizdanie:...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...