Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Krzywa kierownica po ustawieniu zbieżności


louzan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dziś byłem kupić 4 nowe oponki przy okazji poprosiłem o zbieżność. I tak panowie mieli mały problem z odkręceniem drążków aby ustawić zbieżność w ruch poszedł palnik, panowie odkręcili ustawili i niby wszystko cacy ale teraz kierownica jest lekko przekrzywiona w prawo. Niby szczegół bo samochód jedzie prosto nawet jak puszczę kiere ale mimo to mnie to denerwuje.

I teraz pytanie do was co pajace mogli z pieprzyć bo patrząc im na ręce zrobili tak jak powinno być kierownica była zablokowana ustawiali patrząc na komputer ale mimo to jest bubel.

Jutro się wybieram do nich drugi raz i chciałbym wiedzieć mniej więcej jak wygląda sprawa z ustawianiem zbieżności w B5 bo gość coś marudził że nie wszędzie robią bo ponoć jest w h*j roboty z A4 przy ustawianiu zbieżności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ci tu poradzić :disgust: jedź z powrotem zeby ci ustawili kiere na wprost do kierunku jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem taką sytuację w swojej A4 że kierownica nie była na wprost ale po ustawieniu zbieżności wszystko wróciło do normy. Koleś nie miał żadnych problemów z ustawieniem zbieżności, a koszt to 60zł. Ewentualnie może ci źle wyważyli koła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee i to są fachowcy?? :polew:

Jedz i niech Ci wycentruja kiere w sumie powinni to zrobić odrazu :thumbdown:

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.zkieruj kola prosto

2. odkrec kiere

3. ustaw ja na rowno

4. i dokrec

ja tak robilem w moim starym volvo

pier...ic sie godzine tylko dlatego ze ktos kto wzial kase za robote - spartolil ? nie sadze..

wracaj tam gdzie ci to zrobili i sponiewieraj ich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy okazji, jak robiłeś zbieżność? Ja miałem z tym niezły problem w drugim aucie, jest nietypowe, a prawie wszędzie zbieżność ustawiają poprzez komputer. W końcu w Rumi był serwis który robił starą laserową metodą. efekt - cztery zbieżności, dwie stówy w plecy, cztery koła w śmietniku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer to nie wszystko trzeba się jeszcze umieć nim posługiwać :tongue4: ewidentny błąd mechanika zablokował kiere ale widać pokręcił tylko jednym drążkiem zamiast zrobić również korektę na drugim u mnie ustawili zbieżność i zero problemów koszt 60zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem w zeszły wtorek. Już wszystko SI. Jedź niech Ci przestawią. Pamiętaj żeby zblokowali kierę taką wajchą. Jeśli tego nie zrobią będziesz miał znów ster w lewo/prawo :evil: Mi poprawili za free... Gdyby było coś nie tak kazali przyjechać ponownie... Koszt ustawienia zbieżności 80zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta ale tak. Pojechałem tam powiedziałem że jest krzywo koleś ok nie ma sprawy naprawimy za free. Zaczął ustawiać i zaraz mnie woła ustaw kiere tak samo krzywo tylko że w przeciwnym kierunku :polew: Zacząłem się śmiać i mu mówię człowieku ale nie wiem czy będzie dobrze bo tak na oko to wiesz ja mogę sobie ściany malować w domu. Ale dobra looknąłem ustawiłem mniej więcej i co i co i d*pa za bardzo i tera w drugą krzywo. Już mu miałem powiedzieć dawaj flote z powrotem pojadę gdzie indziej ale się chłop przestraszył że pójdę do managera i mówi czekaj tera ci zrobie konkretnie. :shocked:

No h*j z takimi fachowcami mnie strzela :wallbash: . Na szczęście zrobił dobrze ale i tak byłem na innej stacji sprawdzić czy ok.

(2 dni stresów przez 2 -óch głupków.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja więcej bym tam nie pojechał a tekst że teraz ci na konkretnie zrobię ręce opadają. Ja na szczęście nie miałem jeszcze takich przebojów z ustawianiem zbieżności i całe szczęście :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem dzisiaj podobny przypadek!

Wczoraj wymieniłem sobie końcówki i drążki, dziś rano pojechałem ustawić zbieżność. przed wymianą miałem kierownicę skręconą lekko w prawo podczas jazdy na wprost.

Zajechałem na warsztat mechanik ustawił kierownicę na prosto potem wyregulował zbieżność i kierownica stała prosto. Wyjechałem od niego i na prostej okazało się że kiera jest skręcona dokładnie tak samo jak przed wymianą drążków! :wallbash:

Wróciłem do gościa zaczął sprawdzać i mówi że wszystko jest ok i auto powinno jechać prosto w takim położeniu kierownicy jak on ustawił pytanie tylko dlaczego tak nie jest???

Odpuściłem mu bo planuję wymianę wahaczy i wtedy pojadę na do serwisu żeby mi porządnie ustawili geometrię. Ważne że auto prosto się prowadzi (na lekko skręconej kierownicy rzecz jasna :kwasny:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak samo-ustawił mi zbierzność i przez możę dwa dni było ok, ale póżniej znowu się kiera skrzywiła-a mechanior mówi że jest prosto!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiere troszkę skręconą w lewo (auto jeździło prosto, nie ściągało), pojechałem na ustawienie geometrii zwracając uwagę na skręconą kierownicę i wyjechałem z warsztatu z kierą ... delikatnie skręconą w prawo. Coś tam reklamowałem, była jazda z mechanikiem, poprawka... i dalej została minimalnie skręcona. Nie miałem czasu dłużej się użerać.. Partacze więcej nie zobaczą u siebie żadnego mojego auta...

Myślę, że sama skręcona kierownica to żaden problem i to tylko kwestia ustawienia (jeśli można z lewej przestawić na prawą stronę, to można też ustawić ją na środku)... problem to trafić na mechanika któremu chciałby się to zrobić jak trzeba..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Copywriter - Jakie zblokowali kierownice? Co Ty piszesz?! Jak można zblokowac kierę podczas ustawiania zbiezności? Nie wprowadzaj innych w błąd....

ZAZWYCZAJ lub ZAWSZE podczas ustawiania zbiezności przestawia sie kolo kierownicze bo w niemcach reguluje sie to jednym drązkiem bodajże lewym. I tego nie przeskoczysz, no chyba że się bedziesz bawił obydwoma drążkami i wtedy może Ci sie uda.

powtarzam: PODCZAS REGULACJI ZBIEZNOŚCI KOLO KIEROWNICZE ZAZWYCZAJ SIE PRZESTAWIA I TO JEST NORMALNE!!!!! [br]Dopisany: 21 Maj 2009, 12:54_________________________________________________Aha, jeszcze coś... KAŻDY mechanik podczas regulacji zbieznośći MA OBOWIĄZEK ustawic koło kierownicze na wprost po skończonej regulacji. Jest to integralna czynność podczas wymiany lub regulacji drązków. Jesli tego nie zrobił to znaczy ze nie wykonał do końca swojej pracy a tym samym wziął kasę za pełną usługę a wykonał tylko jej część.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam kierownice lekko w lewo jak jadę na w prost i tak już kupiłem auto. Nic nie ściąga po puszczeniu kierownicy, dobrze się prowadzi, ale to troszkę denerwuje. Jak będę musiał robić coś z zawieszeniem, albo z układem kierowniczym to zwrócę im uwagę że mają mi ustawić na obu drążkach tak, żeby kierownica przy jeździe na w prost była prosta. Jak by mi tak spiepszyli sprawę nie podarował bym tego gamoniom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...