-
Postów
62 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Mat3oMax

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Kielce
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
1108 wyświetleń profilu
-
Witam, bardzo proszę o analizę logów. Dodam, że wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu, przepływomierz powietrza, podciśnienie sprawdzone brak lewego powietrza i silnik tylko wyje a mocy mu brak. Kompresje na cylindrach sprawdzałem i jest w granicach 12 i 12.5 bara. Logi zrobione dzisiaj oczywiście na benzynie i but w podłodze. http://vaglogi.pl/log-002_032_033_QI9HeFY.html
-
[B6 2.0 ALT] Prośba o analizę logów (problem z odpalaniem)
Mat3oMax opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam, bardzo proszę o analizę logów. Problem jest z odpalaniem na ciepłym silniku startuje z bardzo niskich obrotów tak jak by odpalał na trzech cylindrach około 3 sekund później obroty się normują. Dodam, że wymieniłem cewki, świece, czujnik położenia wałka rozrządu, przepływomierz powietrza oraz wyczyściłem wtryskiwacze paliwa. I problem nadal jest ten sam. Zrobiłem logi dynamiczne na benzynie czyli trójka i but w podłodze do odcięcia. Bardzo proszę o analizę logów. Z góry bardzo dziękuje. Pozdrawiam http://vaglogi.pl/log-002_032_033_53ZW61.html -
Ok a czy mógłbyś podpowiedzieć w jakich grupach zrobić te logi rozrządu ?
-
Świece nowe DENSO IRIDIUM , cewki też były wymieniane oczywiście oryginalne
-
Kierownica sterująca dolotem działa w 100%. Dzisiaj wykonałem dwa razy logi dla pewności oczywiście but w podłodze: http://vaglog.com/log-032_033_002_94ZpM.html http://vaglog.com/log-002_032_033_I0mvctj.html
-
Tak but był w podłodze.
-
Pierwszy log był był zrobiony na gazie przez pomyłkę a drugi już był zrobiony na benzynie. Tutaj jeszcze raz wrzucam drugie logi robione tylko na benzynie: http://vaglog.com/log-032_033_002_dYTOy.html
-
Na benzynie.
-
Witam, bardzo uprzejmie proszę o analizę logów. Przepływka ma jakieś pól tora roku oczywiście oryginał i sytuacja się powtarza czyli brak mocy słabe przyśpieszenie oraz szarpanie dławienie przy zmianie biegów (wymieniono też czujnik położenia wałka rozrządu). Z góry dziękuje. Pozdrawiam http://vaglog.com/log-032_033_002_ZrqP15.html
-
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z moim ALT po odpaleniu silnika (zimny) nie równo pracuje gdy silnik się zagrzeje do 90°C pracuje równo, ale po przekroczeniu 4500rpm zaczyna się problem czyli wypadanie zapłonu na czwartym cylindrze wymiana, zamiana cewek nie przyniosła skutku oraz wymiana świec też nie pomogła. W czasie testów dynamicznych nie wykazuje błędów na zmiennych fazach rozrządu. Przewody elektryczne doprowadzające napięcie cewki sprawdzone OK. Ciśnienie na cylindrach jest ok na każdym po 12.5. Cały czas wyrzuca mi jeden i ten sam komunikat po podłączeniu VCDS. Na benzynie i na gazie jest to samo. Czy ktoś miał podobny problem ?
-
To jest kwestia ustawień sterownika gazu tzw. mapowanie.
-
W takim przypadku trzeba jechać do gazownika, żeby podłączył kompa i zobaczył, co tam się dzieję samemu nic się nie poradzi.
-
VAG to podstawa bez niego ciężko cokolwiek zdziałać.
-
Dokładnie tak jak kolega wyżej mówi albo może być dziurawy wąż ja kiedyś tak miałem, ale dla pewności podepnij kolego VAG-a i zobacz czy są jakieś błędy.
-
To mechanik jakiś idiota jak zje*ał to niech kupuje nowe na własny koszt a nie Ty jeszcze będzie pokrywał koszty za coś czego nie zepsułeś.