Skocz do zawartości

Kasztann

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kasztann

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Kasztann

0

Reputacja

  1. Wczoraj próbowałem regeneracji za pomocą WD40 i nic to nie dało, niestety. Co ciekawe, takie objawy pojawiły się tuż po umyciu auta na myjni bezdotykowej. Wcześniej wszystko hulało bez problemu a moment po umyciu auta, jak chciałem wsiąść i odjechać już nie mogłem zamknąć drzwi. W pierwszej chwili myślałem, że woda gdzieś podeszła i wymyła smar dlatego zacząłem walkę z WD40 wpsikując go do wnętrza w tak dużej ilości, że aż wypływał dołem drzwi, ale nic to nie dało
  2. Od kilku dni mam problem z zamkiem od strony kierowcy a dokładniej, języczkiem w zamku, który po otwarciu drzwi nie odskakuje do pozycji pełnego otwarcia tylko pozostaje lekko przymknięty, przez to, przy próbie zamknięcia drzwi ów języczek zostaje dopchnięty przez rygiel w pozycje zamkniętą co nie pozwala zamknąć drzwi. Przez tą usterkę za każdym razem, po otwarciu drzwi muszę ręcznie przestawiać ten języczek, trochę to męczące i niebezpieczne. Podejrzewam, że uszkodziła się jakaś sprężyna odpowiedzialna za odciąganie tego języczka a to jest chyba nie naprawialne związku z tym, zmuszony jestem wymienić ten element na sprawny. I tu moje pytanie do Was: Czy jest różnica między zamkami pomiędzy wersją angielską a europejską w przypadku drzwi kierowcy? Czy jeśli kupię zamek lewy przód do anglika (czyt. od pasażera) i zamontuję go u siebie od strony kierowcy nie stracę na jakiejś funkcjonalności? Pamiętam jak kiedyś wymieniałem w mojej Omedze przednie zamki i tam było rozgraniczenie prawe/lewe - ten od strony kierowcy miał dodatkowy sygnał do sterowania resztą zamków. Na alledrogo jest sporo różnych zamków głównie z anglików a \nie chcę kupować czegoś co nie zagra prawidłowo u mnie. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
  3. Navi ori. OK. Kupię nową antenę i zobaczymy czy cos sie zmieni. Dzięki Panowie. Teraz wszystko super pięknie działa
  4. Witam, Od jakiegoś czasu bawiłem się z właściwym nagraniem spolszczenia i mapy polski do mojego RNS-D na wszysktich komputerach, do których miałem dostęp. Wczoraj po wielu bojach zakończyłem tą nierówną walkę i w końcu wgrałem spolszczenie oraz udało mi się odpalić polsko-czeską mapę. Niestety, mój entuzjazm szybko ochłonął ponieważ nawigacja nie potrafiła odnaleźć mojej pozycji tj. ładnie wyszukuje miejscowość celu ale na mapie moja pozycja jest daleko poza dostępnym obszarem (gdzieś nad bałtykiem). W ustawieniach GPS sprawdzałem, wykrywalność satelit - navi wykryła aż 32 satelity, ale z żadną nie chce się połączyć. Kompas i strzałka na mapie podczas jazdy ruszają się, i wskazują kierunek jazdy oraz kierunek do celu czyli antena chyba ok. Na tak włączonej mapie przejechałem dzisiaj 90 km więc powinien już dawno złapać fixa. Mapa Teleatlasa Miał ktoś podobny problem? Może ktoś pomóc?
  5. Witam, U mnie niestety ten patent nie działa Naciąga tylko klapę w dół aż zamek trze o tą osłonkę i niestety samo się nie otwiera, nawet przy użyciu niebieskich sprężynek, dwóch podkładek i dodatniej temperatury (>25stC). Tak więc mam wolny komplecik nowych siłowników FA Krosno 650Nm oraz po dwie zielone i dwie niebieskie sprężynki jakby ktoś potrzebował.
  6. To ja mam jeszcze trochę miejsca pod ta plastikową pokrywką. Mógłby ktoś, kto posiada dojazdówkę 125/80 R17, zmierzyć całkowitą szerokość tj. opony wraz z felgą? Może na styk wejdzie. Teraz wożę pełne koło w moim avancie i w bagażniku miejsca brak
  7. Dzisiaj zainstalowałem moduł komfortowych kierunków od karbonka, wszystko działa tak jak powinno, czyli identycznie jak orginalny system tego typu, sprzedawany w innym watku na naszym forum z tym wyjatkiem, ze moduł karbonka jest za mniejsza kasę Polecam. Karbonek, świetna robota
  8. Super kolego, kawał dobrej roboty schemat podlaczenia I modulu do B5 przed liftem jest taki sam jak do poliftow? Ja oczywiscie pisze się na ten I moduł, dlugo na niego czekalem. Brakowalo mi tej funkcji w moim autku ...jestem zbyt leniwy zeby przy zmianie pasa wlaczac kierunek na dluzej niz jedno pikniecie a co z "dynamicznym" doswietlaniem zakretów? widzialem ze pomysl byl ale chyba upadl
  9. tak, wlasnie taki mam(-y) wlacznik. z niecierpliwoscia czekam na twoj ukladzik, bardzo mnie zainteresowal, no i cena przystepna
  10. Witam, wie ktos moze co oznacza ten emblemat? kupilem autko z czyms takim na klapie i grilu ale do konca nie wiem czy to jakas odmiana wersji a4-ki, czy moze ktos z nudow nakleil sobie na autko - dla szpanu :> Orientuje sie ktos gdzie mozna kupic taki znaczek, ostatnio malowalem klape i lakiernik pozbyl sie go sadzac ze nie bedzie mi juz potrzebny ; szukalem na allegro ale nikt takiego nie ma.
  11. Ok, bylem w aso i juz zamowilem. Jak odbiore to zrobie zdjecia i wstawie - tak dla potomnych targanych tym samym problemem :>
  12. Witam. Kupilem zderzak przedni do a4 99 po II lifcie i chce go zamocowac do mojej B5 97. Wyczytalem na forum ze trzeba wymienic slizgi na te z II liftu tylko jak one wygladaja?? Nikt nie podal przykladowego zdjecia takich mocowan... na allegro znalazlem dwa rodzaje slizgow ale nie wiem ktory to ktory, a moze zaden z nich... Oto link na w/w aukcje: http://moto.allegro.pl/item456358003_slizg_zderzaka_audi_a4.html Prosze o pomoc!!
  13. Witam wszystkich forumowiczow!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...