Skocz do zawartości

ozi58

Pasjonat
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ozi58

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

689 wyświetleń profilu
  1. Hej będę wdzięczny jak i mi podpowiesz, nie wiem nawet jaki kod obecnie mam i na jaki mogę wymienić. Objaw wyjącego łożyska wewnątrz skrzyni, nie na mechanizmie. Zastanawiam się nad używka podobno koszta mogą sporo wynieść. WAUZZZ8K9FA038530
  2. Na to Wychodzi ze masz przedlifta a tam wymiana termostatów rozwiązuje problem gorzej jest w poliftach sam przerabiałem temat, finalnie soft pompki rozwiązał problem.
  3. Na grupie Fb gość jeździ już 6 lata caha na sprzęgle cglc i nie ma kangurkow a moc ma koło 210km, wina leży w docisku sprzęgła które nie dociska całą powierzchnią do tarczy a cglc ma mocniejszy docisk. Teraz pytanie jak z twardością sprzęgła bo tu zdania są podzielone. Mnie zastanawia czy jakby obić tarcze kevlarem i dać nowy docisk Ori pod vin czy kevlar nie zrekompensuje tego.
  4. Też bardzo mocno się zastanawiam nad wymianą na cglc choć opinie z tym twardym sprzęgłem są podzielone, jedni mówią że nie czują różnicy, drudzy że jest trochę twardszy. A jak u ciebie? Sprzęgło cglc to jedyne rozwiązanie odnośnie ślizgającego się sprzęgła a także tzw,, kangurków" przy ruszaniu z jedynki. Choć zastanawiam się czy nie nie rozwiało by obicie tarczy kevlarem na oryginalnym sprzęgle...
  5. Widzę że jesteś z Trójmiasta gdzie robiłeś to wszystko? Jeżeli masz przedlifta to zostaje ci założenie kompletu od cglc, ten co na grupie Fb to już tak jeździ 6 lat i zero szarpania i chyba ma taki sam silnik co ty.
  6. Zgadza się😅
  7. Ok, widziałem. Pisałem z gościem nie dawno z Fb co montował zestaw cglc ale do auta o kodzie cglc to po roku czasu kangurki wróciły. Ciekawe jak to wygląda w przedliftach. Czytałem też o tym docisku sachs Performance żeby założyć do ori tarczy ewentualnie obić ją kevlarem.
  8. Pro choice na swojej stronie ma gotowy zestaw cglc za ok 3300zl. A możesz kolego rozwinąć temat co wymieniałes?
  9. Stoję przed tym samym tyle że do cjcd, śledzę temat na grupie Fb bo dopadło mnie szarpanie podczas ruszania i podobno sprawę rozwiązuje właśnie komplet od cglc. Jest gościu co zakładał do przedlifta i pasuje bez przeróbek, jeździ tak 6 lat i ma stage 2 zrobione.
  10. A w życiu, po prostu jest różnica w ich budowie i docisk z mocniejszej wersji musi być siłą rzeczy twardszy. Trafiłem na gościa z grupy z Fb i potwierdził że jest spora różnica. Szukam chociaż jeszcze z jednego potwierdzenia że tak jest lub nie. Na grupie Fb jest gościu co zamontował do caha czy caga sprzęgło od cglc i przez 6 lat zero szarpania dodatkowo ma chyba stage 2
  11. To że montuje sprzęgło(docisk) od mocniejszej wersji i spotkałem się z opinią że jest twardszy. Dlatego pytam może ktoś tu taki zabieg robił. Jest to jedyne rozwiązanie na te szarpanie. W poprzednim aucie (Passat b5) wymieniałem sprzęgło i sprzedawca doradzil założyć mocniejsze bodajże chyba od octavii 170km i faktycznie pedał był twardszy.
  12. Witam forum, przeczytałem cały wątek gdyż i mnie dopadło,, kangurowanie" przy ruszaniu. Płyn wymieniony, nie pomogło na dniach spróbuję przypalić sprzęgło. Śledzę wątek tej wady na grupie Fb i jedynym rozwiązaniem podobno jest włożenie sprzęgła od cglc(komplet). Niestety taki zestaw 3300zl. Zastanawia mnie jedna rzecz skoro mam dobrą dwumase czy tylko nie wymienić tarczy i docisku(gdyż to w nim leży problem). Tylko czy problem nie powróci? Mam pytanie do osób które zamontowały u siebie sprzęgło od cglc i czy pedał nie jest twardszy od seryjnego?
  13. Tutaj to nie pomogę
  14. 03l121157AC o ten chodzi?
  15. Podobno prędkość pompki obiegu egr względem temperatury na zewnątrz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...