Skocz do zawartości

ozi58

Pasjonat
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ozi58

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

629 wyświetleń profilu
  1. Widzę że jesteś z Trójmiasta gdzie robiłeś to wszystko? Jeżeli masz przedlifta to zostaje ci założenie kompletu od cglc, ten co na grupie Fb to już tak jeździ 6 lat i zero szarpania i chyba ma taki sam silnik co ty.
  2. Ok, widziałem. Pisałem z gościem nie dawno z Fb co montował zestaw cglc ale do auta o kodzie cglc to po roku czasu kangurki wróciły. Ciekawe jak to wygląda w przedliftach. Czytałem też o tym docisku sachs Performance żeby założyć do ori tarczy ewentualnie obić ją kevlarem.
  3. Pro choice na swojej stronie ma gotowy zestaw cglc za ok 3300zl. A możesz kolego rozwinąć temat co wymieniałes?
  4. Stoję przed tym samym tyle że do cjcd, śledzę temat na grupie Fb bo dopadło mnie szarpanie podczas ruszania i podobno sprawę rozwiązuje właśnie komplet od cglc. Jest gościu co zakładał do przedlifta i pasuje bez przeróbek, jeździ tak 6 lat i ma stage 2 zrobione.
  5. A w życiu, po prostu jest różnica w ich budowie i docisk z mocniejszej wersji musi być siłą rzeczy twardszy. Trafiłem na gościa z grupy z Fb i potwierdził że jest spora różnica. Szukam chociaż jeszcze z jednego potwierdzenia że tak jest lub nie. Na grupie Fb jest gościu co zamontował do caha czy caga sprzęgło od cglc i przez 6 lat zero szarpania dodatkowo ma chyba stage 2
  6. To że montuje sprzęgło(docisk) od mocniejszej wersji i spotkałem się z opinią że jest twardszy. Dlatego pytam może ktoś tu taki zabieg robił. Jest to jedyne rozwiązanie na te szarpanie. W poprzednim aucie (Passat b5) wymieniałem sprzęgło i sprzedawca doradzil założyć mocniejsze bodajże chyba od octavii 170km i faktycznie pedał był twardszy.
  7. Witam forum, przeczytałem cały wątek gdyż i mnie dopadło,, kangurowanie" przy ruszaniu. Płyn wymieniony, nie pomogło na dniach spróbuję przypalić sprzęgło. Śledzę wątek tej wady na grupie Fb i jedynym rozwiązaniem podobno jest włożenie sprzęgła od cglc(komplet). Niestety taki zestaw 3300zl. Zastanawia mnie jedna rzecz skoro mam dobrą dwumase czy tylko nie wymienić tarczy i docisku(gdyż to w nim leży problem). Tylko czy problem nie powróci? Mam pytanie do osób które zamontowały u siebie sprzęgło od cglc i czy pedał nie jest twardszy od seryjnego?
  8. Tutaj to nie pomogę
  9. 03l121157AC o ten chodzi?
  10. Podobno prędkość pompki obiegu egr względem temperatury na zewnątrz
  11. Witam i mnie dopadł pobór oleju, interesuje mnie odma czy ktoś już rozbierał denko odmy w po lifcie? Te dziury na tulejach cylindra to tylko cglc? Ja posiadam cjcd.
  12. Wydaje mi się że jest lepiej ale na 100% nie mogę potwierdzić bo temp na plusie non stop. Jeżeli to nie pomoże to mam zamiar wstawic termostat tam gdzie jest zawór zwrotny ale jest tam mało miejsca i muszę pomyśleć jak to rozwiązać.
  13. Z kolektorem całkiem spoko poszło, nie wiem jak z odmą czy nie trzeba tam wtrysku ściągać w tym temacie nie zagłębiałem się, tam chyba różnice były przed a polift. Natomiast egr z chlodniczką kiepskie dojście do dwóch śrub ale nie były mocno przykręcone i poszło w miarę. Egr dosłownie stał dęba na początku ciężko był kombinerkami ruszyć, moczyłem środkiem do czyszczenia grilla i później karcher. Przebieg 170tys
  14. Jestem dzisiaj po czyszczeniu koletktora i egr-u, maskara zabity na amen tak jak i chłodniczka. Ale się udało i mam wrażenie że lepiej się nagrzewa, oczywiście potwierdzę to jak więcej pojeżdżę. Jeżeli to nie rozwiąże problemu to będę chciał wstawić mały termostat za zaworkiem zwrotnym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...