Jump to content

stfan342

Pasjonat
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5

About stfan342

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Częstochowa

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

458 profile views
  1. stfan342

    Cześć

    Witamy w gronie "forumowiczów" i szczęśliwych posiadaczy jedynej słusznej marki samochodów. Bezawaryjności i zadowolenia z jazdy!
  2. stfan342

    Opinia A4B8

    Masz rację. Mówi się że coś jest tyle warte ile ktoś za to zapłaci.
  3. stfan342

    Opinia A4B8

    Dzięki za opinię, ale ogłoszenie już nieaktualne więc tematu nie ma. Pzdr
  4. stfan342

    Opinia A4B8

    Panowie co sądzicie o tym ogłoszeniu? Używane Audi A4 - 60 500 PLN, 175 000 km, 2013 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy właściciel, Niebieski, Metalik, Nie Perłowy, Diesel, 177 KM, 1 968 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS...
  5. Hej, to teraz ja dziękuję za dobrą radę. Przy następnej olejówce pogadam z mechanikiem, zwykle sprawdza zapełnienie ale przypomnę ak coś to się zrobi. Pozdro.
  6. Tak, dpf jest oryginalny i nic oprócz kilkukrotnego wypalania (o czy, napisałem w poprzednim poście) nie robiłem. Jak będą problemy to mój mechanik stwierdził że wymontuje dpf, mechanicznie wyczyści, włoży z powrotem, zmieni ustawienia w kompie i będzie można dalej jeździć. Jeżeli o mnie chodzi to jestem daleki od wycinania itp. Natomiast nowy dpf - wiadomo duży koszt. Pozdro
  7. Hej, tak jak napisałeś jest to zgodne z instrukcją wypalanie filtra. Z własnego doświadczenia: w ciągu 5-letniej eksploatacji mojej Audiczki: 2,0 TDI BPW, obecnie 290 tys. przelotu kontrolka zapaliła mi się ok. 5 razy. Zawsze wtedy wyjeżdżałem na trasę, czwarty bieg, 2500 obrotów i jazda. Z zegarkiem w ręku kontrolka gasła po 5-6 min. Także jeżeli wszytskie podzespoły sprawne procedura (troszkę zmodyfikowana: (wyższe obroty = wyższa temperatura) działa i powoduje wypalenie zawartości filtra. Pozdro.
  8. Witamy serdecznie, pękne wozidło. Pzdr
  9. hej, z całym szacunkiem dla mnie badziew. Pzdr
  10. Hej, polecam p. Rafała Wysockiego z Lisowa - ok. 30 km od Częstochowy, droga nr 46 w kierunku Lublińca, adres: Stawowa 28, 42-714 Lisów. Robi tylko VAG. Od 8 lat serwisuję u niego najpierw Golfa IV, teraz A4 B7: Mam 2,0 tdi bpw, od czterech i pół roku, zrobiłem 80 tysięcy km, przelot 263tys. i nigdy nie zawiódl także dzięki p. Rafałowi, wymieniałem u niego rozrząd wraz z felerną pompa oleju, regenerowałem turbo i bieżące olejówki. Tylko musiałbyś Kolego najlepiej do niego podjechać i umówić się na konkretny termin z reguły z wyprzedzeniem 2-4 tygodnie bo jest cały czas zarobiony przez co nawet ciężko jest się do niego dodzwonić.
  11. Witaj i zadowolenia z B5!
  12. Witamy na forum i zadowolenia z B5!
  13. stfan342

    Witam.

    Hej. Jak witasz z powodu nowego Audi to napisz jakieś szczegóły.
  14. stfan342

    Kontrolka DPF

    Dodam tylko, że jeżdżę również 20tdi, bpw, 2007.
  15. stfan342

    Kontrolka DPF

    Hej, nie spotkałem się z wypalaniem dpfa na biegu jałowym. Zgodnie z instrukcją musisz jechać samochodem z obrotami silnika około 2000 - wtedy będzie realizowana procedura wypalania - i czekasz aż zgaśnie kontrolka. Z mojego doświadczenia nie musi to być jakaś super trasa i duża prędkość ale dobrze żeby było poza miastem bez świateł, skrzyżowań równorzędnych itp. Wystarczy trzeci lub czwarty bieg byle obroty były conajmniej 2tys. Ja jeżdżę mając nawet 2500 - 2600. Ze stoperem w reku po 7 minutach kontrolka gaśnie. Profilaktycznie jeżdżę dwa razy dłużej czyli nie mniej niż 15 minut żeby dpf bardziej się wypalił. Przerabiałem tak kilka razy i zawsze działa. Spróbuj. Jak nie zadziała to może być poważniejszy problem. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...