Skocz do zawartości

Pit3er

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Pit3er

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Trzeba jeszcze znac czestotliwosci odciecia glosnikow… a pozniej to juz 2 różne szkoły jazdy ∆ dla zestawy odseparowanego dobra zwrotka z kondkami foliowymi również da radę pzdr
  2. Dzięki, tez mi sie przyda...
  3. Zależy czy masz kondek z elektroniką czy bez - ten pierwszy będzie się rozładowywał sam po wyłączeniu sprzętu, ten drugi nie - będzie ciągle naładowany...
  4. Powitać!
  5. Witka!
  6. Witam!
  7. chyba nie ten dział ale witam
  8. Dzięki Robert, mam już sprawę ogarniętą. Pzdr!
  9. ...powiedzmy, że dołożę 40-50% tego co zapłaciłem i będzie całkiem fajne auto . A do czego zmierzasz?
  10. tak jak napisałem - nie mam przezroczystych przewodow, ktos je wymienił... Tak, lubie pogrzebać w aucie - to mnie relaksuje ale z takimi sprawami wolę nie ryzykować - jestem umówiony na przyszły tydzień na odpowietrzanie
  11. Dzięki za hinta ..Gdybym jeszcze miał przezroczyste przewody byłoby całkiem spoko - u mnie są czarne (wymienione) ale damy rady, niech no się tylko za niego zabiorę
  12. ...zobacze kiedy sie do niego dobiorę obecnie zalałem sie pod korek wiec trzeba chwię poczekac na efekty, generalnie z tym autem to będzie niezłe wyzwanie (zawias hamulce, blacharka, srodek) ale od czego są wolne wieczory? pozdr@
  13. Hej thx, przez pływak rozumiesz czujnik G210? w planie mam zmierzyć mu impedancje, wg. literatury internetowej ma on tylko 2 stany 100 Ohm albo 430… Kazde inne wskazanie sugeruje dramat;) ..ok, temat ogarnięty czujnik/rezystor do wymiany, auto odpala, pod korek wchodzi tylko 40l więc nie pompuje z drugiej komory, ...się zrobi przy piwku;) następny na liście jest termostat Thx i Pzdr!
  14. OK, dzieki za podpowiedz ale skoro mam 1442 (fuel pump housing empty) to zakladam ze naczynko w baku nie wypełnione jest ON , przed diagnostyka VAGiem nie bylo bledu 1441 (wiec musze sprawdzic czujnik poziomu paliwa tak czy owak..) Czytalem o odpowietrzaniu, widzialem filmy i te pe - wiem, ze pompa VP44 jest delikatna na powietrze wiec podstawowe pytanie brzmi, czy 10l wystarczy aby odpalić auto (taki mam kanister)? Bo ewidentnie zeby pojechac do magika fajnieby było odpalic auto
  15. Witam Wszystkich, kopiłem niedawno upragnione quattro w - powiedzmy - opłakanym stanie (stuka puka ale silnik pracuje;) które mam zamiar uratować dla siebie i tak zaczyna się przygoda: podczas zabawy z VAGi'em zabrakło mi paliwa (raczej), ..story jest dziwne gdyż podczas kasowania błędów VAGiem 4.9 zaczęła mrugać kontrolka od świec (auto pracowało normalnie), zgasiłem silnik i już go później nie odpaliłem , teraz mam : 1) mrugającą kontrolkę od świec żarowych 2) na VAGu błędy 1441 (pompa) i sporadyczny 1442 (brk paliwa) 3) dodatkowo sporadyczny 1375 .. 4) auto kręci ale nie odpala ( aku juz klęka;) Mam skromne doświadczenie z TDi, ale do tej pory po zapowietrzeniu diesla po prostu dolewałem mim 10l ON do baku, zalewałem filtr paliwa po brzegi i heja, rozruch… Dajcie znać czy nie dokonam jutro szkody na delikatnej klasie D - może jest procedura odpowietrzania ukl paliwowego z którą moglbm się zapoznać? (wolałbym nie odkręcać wtrysków - jak poleca dr. googol;) pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...