
Pit3er
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Pit3er

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Trzeba jeszcze znac czestotliwosci odciecia glosnikow… a pozniej to juz 2 różne szkoły jazdy ∆ dla zestawy odseparowanego dobra zwrotka z kondkami foliowymi również da radę pzdr
-
Subwoofer Nokia - prośba o analizę kabelków (który od czego)
Pit3er odpowiedział(a) na looki91 temat w Audi A4 B5
Dzięki, tez mi sie przyda... -
Czy potrzebny kondensator do wzmacniacza 250W RMS ?
Pit3er odpowiedział(a) na mariusz031992 temat w Nawigacja i car audio
Zależy czy masz kondek z elektroniką czy bez - ten pierwszy będzie się rozładowywał sam po wyłączeniu sprzętu, ten drugi nie - będzie ciągle naładowany... -
Powitać!
-
Witka!
-
Witam!
-
chyba nie ten dział ale witam
-
Dzięki Robert, mam już sprawę ogarniętą. Pzdr!
-
...powiedzmy, że dołożę 40-50% tego co zapłaciłem i będzie całkiem fajne auto . A do czego zmierzasz?
-
tak jak napisałem - nie mam przezroczystych przewodow, ktos je wymienił... Tak, lubie pogrzebać w aucie - to mnie relaksuje ale z takimi sprawami wolę nie ryzykować - jestem umówiony na przyszły tydzień na odpowietrzanie
-
Dzięki za hinta ..Gdybym jeszcze miał przezroczyste przewody byłoby całkiem spoko - u mnie są czarne (wymienione) ale damy rady, niech no się tylko za niego zabiorę
-
...zobacze kiedy sie do niego dobiorę obecnie zalałem sie pod korek wiec trzeba chwię poczekac na efekty, generalnie z tym autem to będzie niezłe wyzwanie (zawias hamulce, blacharka, srodek) ale od czego są wolne wieczory? pozdr@
-
Hej thx, przez pływak rozumiesz czujnik G210? w planie mam zmierzyć mu impedancje, wg. literatury internetowej ma on tylko 2 stany 100 Ohm albo 430… Kazde inne wskazanie sugeruje dramat;) ..ok, temat ogarnięty czujnik/rezystor do wymiany, auto odpala, pod korek wchodzi tylko 40l więc nie pompuje z drugiej komory, ...się zrobi przy piwku;) następny na liście jest termostat Thx i Pzdr!
-
OK, dzieki za podpowiedz ale skoro mam 1442 (fuel pump housing empty) to zakladam ze naczynko w baku nie wypełnione jest ON , przed diagnostyka VAGiem nie bylo bledu 1441 (wiec musze sprawdzic czujnik poziomu paliwa tak czy owak..) Czytalem o odpowietrzaniu, widzialem filmy i te pe - wiem, ze pompa VP44 jest delikatna na powietrze wiec podstawowe pytanie brzmi, czy 10l wystarczy aby odpalić auto (taki mam kanister)? Bo ewidentnie zeby pojechac do magika fajnieby było odpalic auto
-
Witam Wszystkich, kopiłem niedawno upragnione quattro w - powiedzmy - opłakanym stanie (stuka puka ale silnik pracuje;) które mam zamiar uratować dla siebie i tak zaczyna się przygoda: podczas zabawy z VAGi'em zabrakło mi paliwa (raczej), ..story jest dziwne gdyż podczas kasowania błędów VAGiem 4.9 zaczęła mrugać kontrolka od świec (auto pracowało normalnie), zgasiłem silnik i już go później nie odpaliłem , teraz mam : 1) mrugającą kontrolkę od świec żarowych 2) na VAGu błędy 1441 (pompa) i sporadyczny 1442 (brk paliwa) 3) dodatkowo sporadyczny 1375 .. 4) auto kręci ale nie odpala ( aku juz klęka;) Mam skromne doświadczenie z TDi, ale do tej pory po zapowietrzeniu diesla po prostu dolewałem mim 10l ON do baku, zalewałem filtr paliwa po brzegi i heja, rozruch… Dajcie znać czy nie dokonam jutro szkody na delikatnej klasie D - może jest procedura odpowietrzania ukl paliwowego z którą moglbm się zapoznać? (wolałbym nie odkręcać wtrysków - jak poleca dr. googol;) pozdrawiam!