Skocz do zawartości

Mc-fly

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mc-fly

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Turka

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

275 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mc-fly

0

Reputacja

  1. U Ciebie może i pomogło( gratuluję), ale u innych nie do końca. U mnie również wymiana 3 termostatów nic nie zmieniła.Dodam, że części ori z serwisu audi. Znajomy w EXEO ma podobny problem. Termostaty po wymianie i nic. Dodam, że wcześniej Seat grzał mu się szybciej. Auto z małym przebiegiem ok 120 tys km Cięgno na chłodnicy egr u mnie pracuje. Może ktoś sprawdzi u siebie czy chłodnica egr jest gorąca czy ledwie ciepła jak u mnie.
  2. Mała aktualizacja. Stwierdziłem, że to raczej nie problem z termostatami. Na innym forum znalazłem taki oto temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3429697-30.html Trochę mnie to zastanowiło bo zauważyłem, że chłodnica egr jest ledwie ciepła na całej długości. Nie wiem czy tak ma być. U mnie ta chłodniczka wygląda zupełnie inaczej, ale taki element sterujący z cięgnem również występuje. niestety nie mam teraz ani czasu ani możliwości do niego się dobrać. Może ktoś sprawdzi u Siebie .
  3. Nie odwracałem, ale zamiast tego zacisnąłem wąż na którym jest zaworek , więc przepływu nie było i nic to nie zmieniło nagrzewał się tak samo jak z otwartym. Wracając dziś temp ok 2 st C zagrzał się do 90 po około 14 km spokojnej jazdy i tak już trzymał nawet po zatrzymaniu. Ale przy temp. ok -10 jest duży problem z zagrzaniem do 90. Z racji, że pogoda nie sprzyja testom a nie mam garażu chwilowo odpuszczam.
  4. Wczoraj w nocy -19st ok 28km trasa, nagrzał się tylko do 70 st a jak się zatrzymałem to jeszcze spadło ;( . Zaczynam powoli przyzwyczajać się, że tak ma być .
  5. Mała aktualizacja temp na zewnątrz -12st. C, a samochód nagrzewa się tak samo jak przy 1st. C,( ok15 km trzeba przejechać, żeby dobiło do 90 st) Termostaty, więc raczej sprawne.
  6. Przerobiłem temat w poprzednim tygodniu. Wymieniłem oba termostaty i zawór zwrotny ( ori ASO). Poprawy brak, bardzo długo się rozgrzewa ok 15 km normalnej jazdy 1800- 2000 obr. Jedyna poprawa to jeśli już dobije do 90 stopni to utrzymuje ją, temp na zewnątrz ok -1 C. Próbowałem również zaciskać węże od obydwu termostatów, i nic to nie dało więc, termostaty można raczej wykluczyć.Ogólnie jest tak, że do 50 - 58 st. grzeje się dość szybko ale powyżej jest masakra, zanim dobije do 90 st C. Zauważyłem że górny wąż od chłodnicy nagrzewa się razem z "małym" obiegiem, więc wygląda na to że ciepły płyn idzie na chłodnicę od góry. Zastanawiam się tylko dlaczego ? Po przejechaniu ok 8 km temp dobiła do 72 st . Po zatrzymaniu zaczęła spadać do ok 65 (ogrzewanie ustawione na ok 18 st) wtedy zacisnąłem górny wąż od chłodnicy i temp zaczęła rosnąć( na postoju ) po ok 15 min. dochodziła do 90 st . Wartości temp odczytane z VCDSa. Więc trzeba szukać dalej. Gdzieś znalazłem, że ktoś zamienił kierunek zaworu zwrotnego i pomogło. W wolnej chwili sprawdzę może coś pomoże.
  7. Witam ! Jak w temacie ,tyle że z lubelskiego. Znajdzie się ktoś ?
  8. Skoro temat do zamknięcia to możesz się podzielić "co było przyczyną"?
  9. Mc-fly

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Ile Cię kosztowała taka przyjemność jeśli można zapytać ??
  10. Mc-fly

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Możecie kogoś z okolic Lublina polecić ? Miał ktoś jakieś doświadczenia z fabryką mocy ?? jakieś opinie ?
  11. Nie znalazłem wątku więc może tu zapytam . Możecie kogoś polecić z lubelskiego kto dobrze i w rozsądnych pieniądzach podniesie moc ???
  12. Dzięki za fotkę Czyli z tego co rozumiem wystarczy dokupić pilot i jesli jest ten moduł mamy webasto ze sterowaniem zdalnym
  13. Jak wygląda ten sterownik ? Może ktoś wrzucić fotkę ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...