Skocz do zawartości
IGNOROWANY

GTB1756 czy GTB2260 - zwiększenie mocy CAGA 143KM


Robert-RR

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad podniesieniem mocy w 2,0TDI CAGA 143KM.

Którą z w/w turbin zamontować? Na 2260 znajdzie się miejsce?

Co trzeba dokupić/przerobić, żeby którąś z tych turbin dopasować do mojego silnika?

Intercooler - na jaki zmienić?

Ma ktoś zamontowane 1756/2260 w CAGA? Jakie wrażenia? Jakiś wykres możecie wrzucić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba raczej nie ma sensu wrzucać nic innego jak turbo od CAHA ponieważ tak czy siak sprzęgło nie wytrzyma dużego momentu w granicach 430Nm+ to już ryzykowne na seryjnym sprzęgle. IC np od 3.0TDI ewentualnie od BiTurbo chyba podchodzi z nowej A6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie zrobić sam program na ok 170ps?

bez problemu :)

Chyba ze tyrbo od CAHA 170 KM i wyjdzie gdzies 204-210 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć dwumas był zmieniany 20tys km temu, więc podejrzewam, że sprzęgło też.

Nie ukrywam, że nie chcę robić sprzęgła, bo z reguły krótko jeżdżę autem i na przyszły rok chciałbym zmienić na coś mocniejszego.

Poza tym można zrobić ok 220KM i płaskie 400Nm... sprzęgło wytrzyma.

Edytowane przez Robert-RR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro za chwile auto idzie na sprzedaż rób sam program po co inwestować tyle ? ewentualnie turbo od CAHA + soft i na tą "chwile" wystarczy Ci. Jeździ się już całkiem przyjemnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszło turbo od CAHA. W poniedziałek montaż. Po założeniu turbo jakiego przyrostu się spodziewać? Trzeba coś stroić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszło turbo od CAHA. W poniedziałek montaż. Po założeniu turbo jakiego przyrostu się spodziewać? Trzeba coś stroić?

Mozna uszczelke pod waz zmienić :) .......stroic ? rzecz jasna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Którą dokładnie uszczelkę? Ktoś pisał na forum, że wrzucił samą turbinę, pojechał na hamownie i wyszło ok 170KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelke miedzy wezykiem oleju a turbawką :)

co do wynilku to powinno wyjsc gdzies tyle :

===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/283620-caga-turbo-caha-i-cooler-30tdi-by-dynosoft/#entry4097241

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje.

Tak wiem, że turbo CAHA + program i można celować w podobny wynik, tylko ja pisałem, że po montażu samego turbo ktoś na forum pisał, że miał wynik ok 170KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wyszło 160 po zmianie turbo- wykres masz powyżej :wink: Sprzęgło ma 50k i po programie zrobione 4 tys i zaczyna się poddawać :kwasny:

Edytowane przez miodzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.performance-kupplung.de/shop10/index.php/sachs-performance-kupplung-verstarkte-kupplung-audi/verstaerkte-kupplung-sachs-performance-kupplung-audi-a4-8k2/2-0-tdi-105kw/sachs-kupplung-verstarkte-kupplung-audi-a-4.html

Ja mam ten zestaw i wytrzymal dokladnie rok przy 420nm. Znowu sie slizga. Docisk ma mocniejszy na bank, tarcza tez jest inna.

NIe wiem czy nie jest to wina tego, ze mam dwumase od nowosci nie wymieniona, bo nie bylo zadnych objawow zuzycia.

Rozmawialem wczoraj ze specem od sprzegiel, i powiedzial ze przy takim momencie, dwumasa dostaje w kosc i mogla sie lekko podgiac od temperatury. Skutek jest taki ze docisk nie lapie po calosci.

TAk czy siak skrzynia 3 raz w dol, nowy dwumas, nowa okladzina tarczy kewlar, stary docisk i zobaczymy jaki bedzie efekt.

Ciekawi mnie czy sprzeglo do tych nowych wersji 177km by nie podeszlo, bo tam jest seryjnie 380nm, z giftem pewnie 390nm wiec trudno uwierzyc ze to wytrzyma..

Edytowane przez grom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie wczoraj uświadomiono że to co dzieje się z moim autem nie jest objawem padania sprzęgła ..zobaczymy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...