Skocz do zawartości

szyszol

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szyszol

Osiągnięcia szyszol

0

Reputacja

  1. w mojej a4 afn 96. wskoczyło juz na szafe 406tkm,jak brałem ja od zabojada miała niespełna 240tkm,odpukac narazie nic sie z nia nie dzieje
  2. szyszol

    [B5 AFN] Leją wtryski?

    witam kolegów,tak dzisiaj sobie patrzylem vag-iem na blok danych w róznicy wtryskow i takie były róznice przy 861rpm od4 do3-134 od2 do3-113 od1 do3-92 przy 1500rpm 4-3 -144 2-3 -104 1-3 -102 czy to oznacza ze wtryski juz leja?jak przygazuje to zakopci na szaro,na wolnych silnik sie trzesie dodam ze ma 340tkm przebiegu prosze o jakies info pozdro
  3. koledzy podłacze się pod temat,w swoim AFN-ie TDi mam na blacie ponad 318tkm i tak mysle czy go wyciać i pogonic do skupu?czy tez nie bo koles ostatnio mi wkręcał ze jak pozbył sie kata ze swojego AFN-a to po jakims czasie turbina mu padła :mysli:mówił ze kat wychamowuje turbine i ze mam go zostawic,dodam ze moja fura jak depne gazu ciagnie ale z 2 moze 3sek opużnieniem,potem znowu przestaje,obroty idą w góre,i znowu zaczyna iść,ma takie skoki,moje logi do obejrzeninia tu ,czujnik prędkosci naprawiony :gwizdanie: woda z podszybia na niego kapała i troszki zaśniedziały tam styki ale juz ok .http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_dziwne_zachowanie_auta_logi-t84869.0.html
  4. witam klubowiczów ,dzieki uprzejmosci kolegi darew moglem wykonac te logi,,tak jak w temacie auto dziwnie sie zachowuje podczas butowania tzn. szarpie silnikiem,nie zawsze ale szarpie,wtrysk sterujacy zmieniałem jakies 6miechów temu,czyzby znowu klęknął :mysli:w najblizszym czasie kat poleci do skupu ale sprawdził bym jeszcze ten czujnik predkosci silnika co spanky pisał tylko nie wiem gdzie on jest :gwizdanie:
  5. Witam kolegów,mam pytanko,gdzie jest wbity kod lakieru?we wnece koła zapasowego czy moze gdzies indziej?pytam bo chce kupic pare czesci z auta o (niby)podobnym kolorze ale chciałbym sie upewnic no 100% ze to ten sam,obeszło by sie wtedy bez malowania :gwizdanie: z góry dzieki pozdro
  6. adamv a co ci sie dzialo jak miales uszkodzony ten czujnik?jakies dziwne objawy?napisz ok
  7. witam ponownie,dzisiaj wstawiałem non stop przez 4godziny mojej a4 jadac do Pragi i dalej to samo,wskazówka ponad 60st(jadac przez góry troche sie podniosła bo z przyczepką) a przyjechawszy na miejsce,maska w góre i macanie węży(górny cieply a dolny zimny)u mnie nie ma zadnego bulgotania,nagrzewnica dobrze grzeje,pochodzi z 5min i daje cieplo,dziwi mnie tylko ze go nie zagotowałem bo przez taki 4godzinny but cos by sie stało,waż by pekł albo cos,waż byl cieply a nie bardzo gorący dało go sie trzymac w rece ,jutro wymienie termostat takze napiszeczy sa zmiany,ale jak narazie do tej pory to jest dla mnie niawieksza zagadka.pozdro
  8. witam,podłacze sie do tematu bo mam identyczny problem,kiedys wymieniałem pompe wody i od tamtego czasu tak sie dzieje,wskazówka ponad 60st i nic wiecej,górny wąż gorący a dolny zimny przebyłem dzis trase 100km non stop 120/140 km/h i termostat nie puscił,zastanawiam sie co jest nie tak?jutro jade do czech wiec zobacze jeszcze raz to napisze,zaznacze tez ze mam uszkodzony czujnik temp.paliwa ale co to ma wspólnego z termostatem no nie.sam jestem ciekaw co to moze byc.czekam z darkiem na wasze odpowiedzi pozdro
  9. witam klubowicze,śmigalem po allegro i znalazłem takie coś http://moto.allegro.pl/item494838141_liquy_moly_wycisz_hydrauliczne_popychacze_test_bmw.html co o tym sądzicie?bo mysle zeby wlać ten preparat bo mam już prawie 300tyś na wyświetlaczu i juz mi klepią.czekam na opinie srodka.pozdro (szyszol)
  10. Wielkie dzieki za te informacje,naprawde sa dla mnie bardzo przydatne.mozillawrzuc fotki z wymiany to ogladne co i jak.Musashi serio nie moglem tego znalezc bez sciemy damcio dzieki za przydatne info
  11. Sztomelwielkie dzieki kolego,ale naprawde szukałem tego u siebie i nie mogłem odszukać,jeszcze raz dzięki a jak bede u rodzinki w gliwicach albo w katowicach to masz u mnie :beer1:pozdro
  12. dzieki chłopaki.Ale kiedys tez tego szukałem i ktos mi wrzucił etke tylko nie pamietam kto.jezeli to czytasz tu wrzuc jeszcze raz .Dzieki
  13. siemka ziomale wrzuci mi ktos etke gdzie sie znajduje ten czujnik i jego numer katalogowy.z gory dzieki pozdro
  14. Witaj mój lubuski kolego,tez miałem taki przypadek.Sprawdz klocki hamulcowe z przodu i z tyłu pewnie sa juz jakieś zjechane,bynajmniej u mnie tak było.Wymieniłem klocki z tyłu do były same blachy prawie i problem znikł,przy okazji wyczysciłem czujniki ABS-u bo były na nich opiłki i podciągnełem sobie reczny bo brał na 15 zębie.I teraz jest git.Pozdro
  15. dareknie mam vag-a zeby to sprawdzic na 100% a do miejscowych magików nie jezdze,ale zgadza sie mam błedne wskazania na desce a mianowicie po zgaszeniu silnika wskazówka obrotów zatrzymuje sie na 1000 i tak stoi,a gdy przekrece kluczyk to zejdzie na dół i do tego licznik dzienny sie zeruje,tak mam od ok. 3tyg.przy okazji dzieki szafir bede wiedział gdzie sie znajduje ten czujnik g82 jesli sie nie myle a i zapomniałem dodac ze gdy go dzisiaj paliłem to musiałem zakrecić pare razy a jak juz załapał to sam sobie przygazował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...