
Ginek96
Pasjonat-
Postów
36 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Witam Pacjent a4 b6 1.8t bex quattro. Jakiś czas temu sporadycznie tracił moc 5 km osłabienia i 100 km normalnie, wedle chińskiego zegara normalnie turbina dmuchała 1.2 a przy spadku mocy 0.5. Teraz do tego zapalił się check, nr błędów na zdjęciu. Nie mam możliwości zrobić teraz logów. Może ktoś naprowadzi gdzie szukać przyczyny.
-
Tak jak widać sanki poszły tak do góry ze aż zaparły się o karoserie
-
Witam Od długiego czasu zmagam się z pukaniem w prawym przednim kole na nierownosciach, wymieniłem wahacz górny i końcówki drazkow bo były delikatnie zużyte. Została założona nowa poduszka silnika bo stara była zerwana. Wcześniej podmieniałem amortyzator i maglownice. Nowe klocki na przodzie i ciągle jest jak było. Dzisiaj podnosząc auto oparłem je o sanki z przodu na kobyłce i tak jak na dołączonych zdjęciach po czasie zobaczyłem że sanki przesunęły się do góry na tuleji. Normalna sytuacja czy raczej zużyte tuleje i tu może pukać ?
-
Witam Od długiego czasu zmagam się z pukaniem w prawym przednim kole na nierownosciach, wymieniłem wahacz górny i końcówki drazkow bo były delikatnie zużyte. Została założona nowa poduszka silnika bo stara była zerwana. Wcześniej podmieniałem amortyzator i maglownice. Nowe klocki na przodzie i ciągle jest jak było. Dzisiaj podnosząc auto oparłem je o sanki z przodu na kobyłce i tak jak na dołączonych zdjęciach po czasie zobaczyłem że sanki przesunęły się do góry na tuleji. Normalna sytuacja czy raczej zużyte tuleje i tu może pukać ?
-
Witam Posiadam 1.8t bex quattro seria. Pierwsze pytanie jakie moce wytrzyma seryjny słupek. Planuje tak 300-330 km jaki osprzęt do tego skompletować, jaka turbina wtryski , seryjna pompa paliwa da jeszcze radę czy też już do wymiany
-
Płyn zimowy, sprawdzałem w zbiorniczku nic nie zamarzło tu zamiast spryskiwaczy przód włącza się wycieraczka tył
-
Witam Taki problem, z dnia na dzień przestały działać spryskiwacze gdy próbuje je włączyć to poprostu zaczyna chodzić tylna wycieraczka zamiast spryskiwacze przod. Może ktoś podpowie gdzie szukać problemu
-
Znalazło się trochę czasu I wleciał cały napęd od b7 2.0 tfsi. Hamulce jeszcze czekają ale za miesiąc może uda się wkoncu złożyć komplet.
-
Nie chce nie wiadomo jak długich biegow znowu ale wydaje mi się że na 6 biegu 4500 obrotów 140 km/h to trochę lipnie. Ciekawe jak wygląda sprawa wtedy z skrzynia od 2.5d
-
Nie wiem, dlatego pytam bo gdzieś mi się przewinęło że ktoś montował
-
Wiesz może czy ta z 3.0 rzeczywiście jest dłuższa niż z bexa ?
-
Witam. Szukam skrzyni do swojego bexa w quattro bo u mnie już jest duży luz na flanszch. I ktoś może podpowie czy skrzynia z 3.0 asn podejdzie bez problemu. Chciałbym trochę dłuższe biegi, myślałem o skrzyni z 2.0tfsi b7 jednak ciężko znaleźć komplet
-
-
Ginek96 obserwuje zawartość [A4 B6] Avant/Gwint/JR/
-
Witam. Już trochę na tym forum przebywam, najpierw było b5 a od dwóch lat a4 b6. Z początku miał być diesel ale trafiło się 1.8t Bex quattro. W skrócie autko kupione 2 lata temu, drugi właściciel od nowości. Zostało trochę dołożone z wyposażenia i plany są duze tylko potrzeba czasu i worek pieniędzy. Modyfikacja na dzień dzisiejszy: -Założone lampy bixenon z projektorami z b8. -Zegar doladowania -Zawieszenie gwintowane -Jeszcze nie założone ale czekają w kartonie heble przod z s4 b6 przod 345 tyl 300 -Program na 220km -Sprzeglo awx Felga na ten sezon 19 8.5j Zaciski przod 345 tyl 300
-
Maglownica dokręcona, akumulator jutro spojrzę w pierwszej kolejności