
macek87
Pasjonat-
Postów
69 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Montaż, podłączenie elektryki haka i kodowania w Audi A4 B6/B7
macek87 odpowiedział(a) na r7adek temat w Audi A4 B6/B7
Temat się urwał? Ja także mam problem z tym cholernym modulem. Wywala błąd brak komunikacji z modulem przyczepy do tego jest ciągle napiecie na pinie wtyku haka swiatlo stop i lewy kierunek.. -
U mnie to samo blad 01517. Czy trzeba ecu też kodowac ?
-
Dzisiaj podłączyłem przyczepke żadne swiatla nie działają. Jedyne swiatlo które się "swieci" to pozycyjnego lewe tzn. Mruga z bardzo duża częstotliwością jakby zwarcie. Sprawdzałem miernikiem i na pinie we wtyku haka od lewego kierunku jest stale napiecie jak i na pinie od swiatla stop. Nie wiem jak to ogarnąć przewody sprawdzałem są podłączone odpowiednio. Jeszcze pytanie odnośnie kabli z 3 pinowego wtyku przyczepki... miałem tam 3 przewody szaro biały I 2x czerwono biały. Od lewej tylnej lampy przeciąłem kabel szaro bialy i zmostkowalem z szarobialym z kostki haka natomiast drugi koniec szarobialego idący do przełącznika swiatla zmostkowalem z czerwono białym z kostki wtyku haka. Czy tak miało być podłączone? Problem rozwiązany. Dla potomnych... JEDYNA PRAWILNA WERSJA! 1.Podłączać według schematu Barts 2. Kodowac sterownik centralnej elektryki 09 3. Adaptować Liczniki 17 4. Poprawność podlaczenia nie sprawdzać miernikiem na pinach ani sterownika ani wtyku gniazda haka. W moim przypadku nie sprawdził się nawet tester na diodach z zasilaniem 9 v. 5. Sprawdzać tylko i wyłącznie zamykając cały obwód elektryczny tzn. Podpinajac przyczepę wtykiem elektrycznym oraz zakładając dyszel na kule. Koniec kropka.
-
Witam. Audi A4 B6 avant 2003r. Zakupiłem oryginalny hak ALKO z oryginalnym modulem haka hella - 8E0 907 383 A - i gniazdem haka 13 pinowym. 1. Moduł posiadał 2 wtyczki 14pin i 6pin , przewody z tych wtyczek podłączyłem według znalezionego schematu. Jednak z wiazki wychodzącej od wtyczki haka zostały mi 3 przewody 1 -szaro biały i 2 - czerwono białe. Pytanie brzmi gdzie te przewody podłączyć? Jeden , czerwono biały z tego co wiem jest do PDC których nie mam , a pozostałe 2 nie mam pojęcia gdzie podlaczyc. 2. Mce jeszcze nie kodowałem jednak przy próbie włączenia swiatel, kierunków itd we wtyczce haka pojawia się zasilanie tylko na pinie 1 - przy włączeniu lewego kierunku. Czy to jest normalne ?CIE powinno być na pozostałych ponach napięcia przy włączaniu poszczególnych swiatel ?
-
Podłączam się do tematu.
-
Zgadzam się, że należało by do odcinki ale problem występuje od około 3800 rpm.. Myślę że nie ma sensu na siłę robić dalej. Nieszczelności właśnie nie widzę.. Ale tak nagle.. Z dnia na dzień odczulem jakby słabiej ciągnął... Od ok 4000 rpm na 4 biegu jedzie jak moje 1.8 adr 125 km a nawet gorzej
-
tak na benzynie
-
.
-
Witam proszę o analizę i ocenę logów mojego audi . Odczuwam spadek mocy - słabo przyspiesza. A4 b6 1.8t BFB 163km stock - fwd / kombi 2003r (Benzyna bez LPG) Grupa 115+118 https://log.malonetuning.com/chart/239829#H8KLCABew63CuVsCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMEMcONb8KMD2otEkNqB1kuaV%2FDn8OYwoHDksOjw67DjMKuw7fDsCjDj3vDikLCi8KWwrZXw4ApYC%2FCt8Kiw6kjZ0RYJMKLwrIJXCTCv0TCjcKsw5BBfMKkwr7CuDZrwopCwpHCjcKrWC9vaMOawqQTwo7CkcOePxk0LcKrwo3Cs8OTw7wDfkLCh3NAcANywrNSw7ctwo0zN8KHw7AFw6AtScOZwq0AAAA%3D 002+033 https://log.malonetuning.com/chart/239817#H8KLCADDqsOtwrlbAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D 003+020 https://log.malonetuning.com/chart/239832#H8KLCAAVw67CuVsCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D
-
Dużo jak za samą regenerację głowicy.
-
zazwyczaj mniejsza .. ale nie ma reguły .
-
u mnie zaworek odpowietrzania działa prawidłowo, mimo to wskazówka wariuje. Gdy trochę pojeżdzę wskazówka pokazuje prawidłowo, po zgaszeniu auta i pozostawieniu go na jakiś czas (np po nocnym postoju) rano odpalam auto wskazówka już pokazuje inną wartość.
-
dołączam się do tematu mam podobnie z tym, że u mnie pompa już nie domaga. Może jest to z tym związane?
-
Witam. Proszę o analizę logów. Auto A4 B5 1.8 adr+LPG Auto ciężko odpala po postoju - podejrzana pompa paliwa. Ponad to jakby mułowato przyspiesza, chociaż nie zawsze tak jest. Błędy Vag: -16519 Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circut Malfuncion P0135 - 35 - 00 -00561 Mixture Adaptation. 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded ps. ten drugi błąd pojawia się podczas jazdy na gazie. LOGI: DYNAMICZNE: Grupa 002, 007, 013: http://vaglog.pl/log_230200.html Grupa 002, 003, 007: http://vaglog.pl/log_230199.html
-
Mam czujnik temperatury febi i jest ok tak że nie ma co się sugerować tym co piszą. Może po prostu masz zwarcie w instalacji? Dlikatne wystarczy żeby przekłamać czujnik temp.