
8pit
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O 8pit

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Rybnik
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
437 wyświetleń profilu
-
I jak Michał - uporałeś się z tym? mam podobne objawy. Samochód stał nie używany i po rozładowaniu się akumulatora zaczęły się cyrki;/
-
Witamy na forum:)
-
Dzięki! Właśnie wczoraj rozmawialiśmy na ten temat. Znalazłem też sporo zadowolonych użytkowników programów Grześka, i tylko jednego, który był niezadowolony. Spotkam się z Grzegorzem i zobaczymy No i fajnie Ale tym bardziej zaskoczyłeś mnie że zamiast się w okolicy rozejrzeć to chciałeś jechać do Jasła Grzesiek robił też leona mojej mamy 1.9tdi i tak juz na jego programie dobre 3lata jeździ poza tym wiem że wiele innych aut (programy dpf itd) od znajomych i nie tylko więc obawiać się nie musisz, a w ogóle to kto był niezadowolony? Ja byłem nie do końca zadowolony, jeśli chodzi o B5 to ogarnął wszystko za***iście, natomiast w Volvo u ojca zdiagnozował DPF i go wyrzucilismy a okazało się że cały problem w aucie leżał w filtrze paliwa - a to zdiagnozowali chopcy z Raciborskiej co mają Chiptuning, nie wiem jak sie ta firma nazywa. Jednak sam chyba sie przejade GTI do Grzecha, bo mimo wszystko mam o nim dobre zdanie. Po głowie jeszcze CTR chodzi, czas pokaże ecuteam - podobno tez dobra robota. tam sie hamowałem:)
-
Witam, czy któś wie na ile istotna różnica jest w wymiarach osłony silnika w modelach A4 b5 a b6? została mi taka osłona po passacie b5, a w audi mam ją na rozleceniu... ktoś próbował może? p.
-
Zużyte cewki dają często podobne objawy.
-
Dzięki! Właśnie wczoraj rozmawialiśmy na ten temat. Znalazłem też sporo zadowolonych użytkowników programów Grześka, i tylko jednego, który był niezadowolony. Spotkam się z Grzegorzem i zobaczymy
-
Dzięki za sugestie:) rzucisz numerem do Grześka z Kamienia? Dzięki bardzo za namiar. spróbuję najpierw w Kamieniu - będzie znacznie bliżej i szybciej:)
-
A gdzie chcesz program robić? Coś się z autem dzieje czy po prostu dmuchasz na zimne? Program chce zrobić w Gregora w Jaśle. Takie jest jego zalecenie, żeby się nie okazało, że zamiast jednego dnia spędzam tam 2-3 albo wracam, bo coś tam jeszcze trzeba poprawić. To też trochę za daleko żeby sobie robić wycieczkę po nic;/ Daniel, ja mam takie przejście na 220V z gniazda zapalniczki - zasilacz Ci wystarczy;)
-
Cześć, Chłopaki możecie mi pomóc w zrobieniu logów dynamicznych w moim b6? oczywiście nie za free czy gdzie w okolicy można to dobrze ogarnąć? Potrzebne mi są do diagnostyki auta przed planowanym programem - nie wiem czy coś mechanicznie jeszcze nie trzeba przygotować. Ktoś/coś? pzdr!
-
siemanko
-
przez hamowanie osi rozumiem że dokonuje się pomiaru jednej osi a nie dwóch - bo wyniki u mnie przy jednej i dwóch osiach były jednakowe. nie znaczy to że oczywiście ze jedna oś stoi - bo to nie możliwe a4 w a3 juz tak.
-
dokladnie tak bylo u mine. i niepotrzebnie płaciłem za drugą oś x2.. Dla pewności hamowany dwukrotnie... hamowałes quattro na hamowni na 1 oś ? Ciekawe jaką temperature miał olej w skrzyni.. seria nie powinna cofac wplyw moze miec slabe paliwo temperatura w dolocie.. slaba kompesja.. :)wiesz kiedy następuje dołączenia tylnego napędu?
-
dokladnie tak bylo u mine. i niepotrzebnie płaciłem za drugą oś x2.. Dla pewności hamowany dwukrotnie...
-
nie potrzebujesz extra hamowni. hamujesz jak jak ośkę i płacisz jak za ośkę. tył się nie włączy podczas hamowania
-
a mi 6,5 na LPG i ok 5,4 na pb powaga!