OK.Dzisiaj powtórzę i wkleję .
Znalazłem opis jak poprawnie to robić z automatyczną skzynią: "For cars equipped with automatic transmission,try forcing 3 rd gear in “manual mode” if possible.WOT at low RPM can cause the transmission to downshift automatically.To stay in gear, apply only partial throttle at low RPM and then WOT at around 3000 RPM. With a little practice you can find what works best.
Wide-Open-Throttle (WOT)."
Czyli od 2 tys wciśnięcie gazu w miarę spokojnie żeby nie redukował biegu, a od 3tyś z pełnym gazem.
Zrobiłem dodatkowe logi , nie wszystkie wyszły ładnie bo tym razem nie miałem pomocnika.Mam nadzieję,że da się odczytać.
http://vaglog.pl/log_211955.html 002+033
http://vaglog.pl/log_211954.html 115+118
Dzieki za analizę.
Błąd "Limit Exceeded (Overboost Condition)" po skasowniu po jakimś czasie pojawia się ponowanie i turbina przestaje ładować.