Skocz do zawartości

BartLA

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BartLA

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia BartLA

0

Reputacja

  1. Dwie udane tranzakcie z użytkownikiem dzik . Nawet już nie pytam gdzie indziej czy po sklepach, allegro itd. Być może się wygadam ale przy większych zamówieniach nawet wpadły darmowe gadzeciki do Paczki Pozdrawiam
  2. Na 1000% masz pęknięte kolanko odmy. Przerabiałem to samo...jak auto jest w ruchu nie czuc spalin, ale po zatrzymaniu np. na światłach od razu czuć spaliny w aucie. Znajduje się centralnie pod metalowym kolektorem dolotowym. Na pierwszy rzut oka nie widac pęknięć...wystarczy włożyć rękę i ścisnąc plastik i od razu pokaże się pęknięcie.Jeśli w okolicy widać ślady oleju to już na pewno do wymiany. Nr. kolanka 06A103213F Oryginał 120-140 zł w ASO cena z ASO Skody, zamiennik 45 zł.
  3. Domyślałem się,że auto może być po chip-ie ale nie miałem pewności.Teraz już wiem skąd jest błąd: "Memory Check Sum Error....". Dziękuję Łukasz13 za naprowadzenie co należy sprawdzić.Odezwę się jak poszło i jakie są rezultaty.
  4. OK.Dzisiaj powtórzę i wkleję . Znalazłem opis jak poprawnie to robić z automatyczną skzynią: "For cars equipped with automatic transmission,try forcing 3 rd gear in “manual mode” if possible.WOT at low RPM can cause the transmission to downshift automatically.To stay in gear, apply only partial throttle at low RPM and then WOT at around 3000 RPM. With a little practice you can find what works best. Wide-Open-Throttle (WOT)." Czyli od 2 tys wciśnięcie gazu w miarę spokojnie żeby nie redukował biegu, a od 3tyś z pełnym gazem. Zrobiłem dodatkowe logi , nie wszystkie wyszły ładnie bo tym razem nie miałem pomocnika.Mam nadzieję,że da się odczytać. http://vaglog.pl/log_211955.html 002+033 http://vaglog.pl/log_211954.html 115+118 Dzieki za analizę. Błąd "Limit Exceeded (Overboost Condition)" po skasowniu po jakimś czasie pojawia się ponowanie i turbina przestaje ładować.
  5. Witam, Proszę o analizę logów. Mam błąd :16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 001 - Upper Limit Exceeded Jak narazie, wymieniłem zawór DV na nowy z ASO.Stary był od nowości w aucie i nie był szczelny. Mam multitronic-a także na ręcznej zmianie biegów starałem się mieć około 1500 obrotów na 3 i wciskałem gaz do końca. Nie wiem czy poprawnie wszystko wykonałem w razie czego mogę powtórzyc lub zrobić dodatkowe logi innych grup. Zrobiłem grupy 002+115 oraz 020+118+033. Z góry dziękuję za pomoc. Chciałem przesłac logi na vaglog , ale obrobilem sobie dane sam w excelu i takiego pliku vaglog juz nie akceptuje.
  6. WItam Wszystkich !! Trandycyjnie już u mnie zakup nowego auta wiąże się z rejestracją na nowym forum . A4 to pierwsze Audi w moich rękach....ale nie pierwszy "Niemiec". Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...