Powiem Ci jak jest w Oplu. Pojemnosć oleju w skrzyni jest podana taka jaką sie leje w fabryce do suchej skrzyni. W gdy zmienia sie olej to jest go 2-3 setki mniej bo wszystko nie da się zlać. Jest to opisane w instrukcji serwisowej dla ASO. Zapewne podobnie jest w AUDI. Do suchej skrzyni wejdzie te 4,7 litra ale na bank tyle nie zlejesz. Stąd przy wymianie wchodzi mniej.
No właśnie stą mój dylemat, trochę poszukałem po necie i wychodzi na to że w ASO zalewają właśnie około 4.2l, u mnie gdzy zalałem pod korek wyszło podobnie, także jestem dobrej myśli .
Amsoil jak na razie b.pozytywnie zrobiłem na nim z 300km i tak, na zimnym podobnie do oem płynna zmiana nic ciężej, lżej też jakoś nie po prostu ok, natomiast na rozgrzanym jest różnica na plus amsa biegi choc wcześniej chodziły dobrze to teraz jest płynniej, lżej, ciężko to określić.
Oczywiście nie jest tak że wchodzą aż za lekko ale czuć większą kulturę pracy i nie jest to efekt placebo , zobaczymy jak będzie dalej ale jak na razie odczucia pozytywne.
Witam podłącze się pod temat bo w najbliższym czasie również zamierzam zmienić olej w skrzyni podpowiecie jaki do q czy jest jakaś różnica między q a ośką i ile oleju wchodzi do skrzyni ?