-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O themrk
Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Rzeszów / Krosno
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
210 wyświetleń profilu
Osiągnięcia themrk
0
Reputacja
-
Spoty Rzeszowskie - Zapraszamy Niedziela Parking Kryty PODPROMIE
themrk odpowiedział(a) na slaweq temat w Podkarpackie
Dzięki Panowie za spocik, było kameralnie ale sympatycznie, pozdro i do następnego -
Spoty Rzeszowskie - Zapraszamy Niedziela Parking Kryty PODPROMIE
themrk odpowiedział(a) na slaweq temat w Podkarpackie
No to fajnie, jak tylko uda się w miarę czasowo uwinąć po robocie to wpadnę się przywitać jako nowicjusz -
Spoty Rzeszowskie - Zapraszamy Niedziela Parking Kryty PODPROMIE
themrk odpowiedział(a) na slaweq temat w Podkarpackie
Pany można tam się jeszcze na imprezę zapisać? Spocik otwarty? -
AVB Avant, wszystko seria, but 225 | 45 | 17 TRASA przy spokojnej jeździe średnio 5.5, rekord 5.1 (FIS). Ciśnięta jeszcze nie była, bo auto stoi na letnich gumach, a często jeżdżę po nocach. MIASTO no tutaj jest MZ kiepsko, bo na zimnym silniku 9.0l to norma (FIS)
-
U mnie gra Pioneer DEH 1100MP. Starszy model, nie ma nawet wejścia usb, ja kupiłem go w 2009 do swojego pierwszego samochodu (Octavia 1998). Biało czerwone podświetlenie radia idealnie koresponduje z kokpitem B6, gdzie mamy czerwone podświetlenie ikonek, wskazówek, i białe tarcze zegarów. Jak coś mogę zrobić foto wieczorem a samo radio wygląda tak:
-
Witam, Jeżdżę B6tką 1.9 TDI AVB 101KM. Niestety wyniki spalania jakie robi to auto nie do końca czynią mnie zadowolonym. O ile 5l w trasie przy przeciętnej jeździe (bez piłowania, ale i bez katowania dwumasy niskimi obrotami) w trasie to wynik w porządku, o tyle 9l po mieście daje do myślenia. Zakładam że wynika to z mało korzystnego stosunku mocy do masy (101KM przy 1563kg masy własnej) i stąd pomysł o zwiększeniu mocy. Zasadniczo raczej z uwagi na cenę modyfikacji raczej byłbym za czipem, choć zastanawia mnie też wsadzenie innej turbiny. Tutaj pojawia się kilka pytań: - jakie jeszcze modyfikacje techniczne są jeszcze potrzebne przy założeniu turbo z AVF / AWX? - czy czipowanie nie ma wpływu np na żywotność wtrysków, tudzież innych elementów układu napędowego? - co jeszcze warto wiedzieć o podnoszeniu mocy? No i najważniejsze - czy zwiększenie mocy i momentu obrotowego nie wywoła efektu odwrotnego do zamierzonego, czyli czy zużycie zmaleje, czy wręcz przeciwnie - wzrośnie?
-
Witam "krajana" :-D
-
Witam serdecznie wszystkich pasjonatów czterech pierścieni :-) I ja postanowiłem dolączyc do tej zacnej grupy. Mam na imię Tomasz, stacjonuję w Krośnie / Rzeszowie a wczoraj stałem się posiadaczem od dawna wymarzonej 2003 A4 B6 Avant AVB. . Do tej pory była Octavia I, więc wierny VAGowi :-) Mam nadzieję na liczne miłe i rzeczowe konwersacje, więc do zobaczenia w wątkach :-) Pozdrawiam!