
r00x
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O r00x

Informacje
-
Imię
Seba
-
Miasto
Turek
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BWE
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
496 wyświetleń profilu
-
Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40 wymieniany co 10 - 12 tys. km
-
Zmieńcie lekarza. U mnie jak na tą chwile nie klekocze a zrobiłem już ponad 60 tys. km
-
Jak ALT to już nie tfsi
-
Witam. Wczoraj jadąc autostradą nagle poczułem że podczas gwałtownego wciśnięcia pedału gazu auto zaczyna szarpać i strzelać z tłumika. Dzieje się tak na begach od 2 do 6 i tylko podczas szybszego wciśnięcia pedału gazu. Gdy przyśpieszam normalnie nic takiego nie występuję. Podłączyłem pod komputer i jedyny błąd jaki wyskoczył to ten niżej: Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0030 Software Coding: 010C0003180F0120 Work Shop Code: WSC 00191 264 15243 VCID: 2F69178FC5DD 1 Fault Found: 001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit: Low P0642 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 278046 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: -40.0°C Temperature: -40.0°C Absolute Pres.: 0.0 mbar Voltage: 0.000 V Readiness: 0110 0000 Co może być przyczyną takiego zachowania się silnika ? Od czego rozpocząć poszukiwania przyczyny ? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
-
W trasie do 120 km/h - 8-8,5 l. W mieście przy normalnej jeździe 11-12 l Od kiedy ja go mam to tylko zmieniłem olej z Castrola 5w30 na LM 5w40. Nic innego odnośnie oleju nie robiłem. Co było robione przed zakupem nie wiem.
-
272 000 po sofcie na 260 koni. Zrobione od zakupu jakieś 40 tys km. Usuniekty kat i wstawiony downpipe od kolegi z forum. Po zakupie wymienione 2 rozrzady i wszystkie problematyczne części opisywane na forum. Olej LM 5w40 wymieniany co 12 tys km. Jak narazie wszystko śmiga bez problemu Ubytek oleju od wymiany do wymiany 1 L.
-
U mnie bierze od wymiany do wymiany (robię co 12 tys km) 1 L. Olej to LIQUI MOLY SYNTHOIL HIGH TECH 5W40
-
Czy ktoś może podpowiedzieć jaki będzie numer oryginalnego oleju do mojego auta ?
-
2.0TFSI BGB Quattro Power Up! Od czego zacząć?~~
r00x odpowiedział(a) na Mertruve temat w Audi A4 B6/B7
Jeszcze nie miałem okazji potestować. Przez zmianą softu spokojnie osiagałem 220 (więcej się bałem ) także po sofcie 250 myślę nie będzie najmniejszego problemu. -
2.0TFSI BGB Quattro Power Up! Od czego zacząć?~~
r00x odpowiedział(a) na Mertruve temat w Audi A4 B6/B7
Decyzję podjąłem sam po przeczytaniu kilku tematów na forum. Od Gregora brałem tylko DP. Przed softem wymieniłem tylko olej i filtr oleju oraz uszczelkę pod pokrywą zaworów bo lekko ciekł mi tam olej. Autko przed modyfikacjami jeździło bez problemów. DP wymieniał mi zaprzyjaźniony warsztat u mnie w mieście a soft robił zakład www.dyno.pl Autko ma nalatane 250tk. Byłem mile zaskoczony że nadal trzyma serie. Tuner mi mówił że też jest mile zaskoczony dobrym stanem silnika, turbiny itp.. Wszystko poszło bez najmniejszych problemów. W gratisie została wyłączona druga sonda. Jedyna rzecz którą muszę wymienić przy najbliższej okazji to przepływka ale to ponoć normalne przy takim przebiegu. Jeżeli chodzi o dalsze przeróbki to tak jak twierdzą koledzy, że to już duże koszty i w sumie nie będzie gdzie tego wykorzystać. -
2.0TFSI BGB Quattro Power Up! Od czego zacząć?~~
r00x odpowiedział(a) na Mertruve temat w Audi A4 B6/B7
Zupełnie inny samochód. Teraz to rakieta Nie żałuję wydanych pieniędzy. -
2.0TFSI BGB Quattro Power Up! Od czego zacząć?~~
r00x odpowiedział(a) na Mertruve temat w Audi A4 B6/B7
Jestem świeżo po właśnie takim zestawie czyli DP (od gregora) + program. Rzeczywiście samochód pracuję troszkę głośniej. -
Nie wcześniej już miałem te problemy. Temperatura nic nie zmienia.
-
Zrobię to w przyszłym tygodniu ponieważ odstawiam na wymianę oleju. Zrób test. Silnik pracuje na luzie,1. naciskasz sprzęgło i wsadzasz 1. 2. Naciskasz sprzęgło czekasz 5 sec. wsadzasz 1. Jeżeli podczas 1 testu zgrzyta a podczas 2 nie, uszkodzony synchronizator. Przeprowadziłem właśnie ten test i autko zachowuje się podczas wykonywania punktu 1 i 2 identycznie (ciężko wchodzi bieg i samochód lekko rusza do przodu).
-
Witam. Mam w swoim aucie podobne objawy z jedynką i wstecznym z tym że jak już wrzucę jedynkę i cofnę się do luzu i ponownie wrzucam to wchodzi idealnie. Dodatkowo podczas gdy wrzucam pierwszy bieg to czuć jakby samochód lekko ruszał się do przodu. Czy to lekkie ruszanie do przodu to objawy uszkodzenia czegoś innego niż wcześniej tu opisywane rzeczy ?