
Artekkkk
Pasjonat-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Artekkkk

Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Italia
Auto
-
Model
Q5
-
Nadwozie
Inne
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
992 wyświetleń profilu
-
Montaż i działanie Audi Lane Assist w Audi A4 B8 2007-2011
Artekkkk odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Jesli masz kierownice od polifta to pewnie rowniez zalozyles tasme od polifta ktora nie obsluguje silniczka do wibracji w kierownicy. -
Jest wylaczony ze wzgledow bezpieczenstwa poniewaz jeden z czynnikow nie jest spelniony. Temperatura oleju, silnika, brak bledow itp...
-
Dla 3.0 tdi wartość graniczna popiołu „Ölaschevolumen“ to 0.37 a wiec twój jest jeszcze w normie. Masz wysoki poziom sadzy a wiec należałoby przepalic. Przejedz około 10 min autem dobrze rozgrzanym utrzymując ponad 2000 obrotów i powinno pomoc. Oczywiście nie może być żadnych bedow w silniku.
-
Podaj jakie dokładnie auto i jaki silnik. W opisie masz tfsi a wątek jest 3.0 tdi. Jeśli posiadasz 3.0 tdi to masz popiół jeszcze ok.
-
Silnik odpali po dluzszym kreceniu to jest oczywiste. To ze ty tak robisz nie znaczy ze to jest prawidlowe zachowanie. Pytanie dlaczego? Moze z niewiedzy lub lenistwa, tego nie mnie oceniac ale nie wprowadzaj ludzi w blad. Producent przewidzial taka procedure bo pewnie mial ku temu powody. Osobiscie mialem do czynienia z jednym z mechanikow ktory wymianial zarowke w podswietlaniu tablicy demontujac tapicerke klapy, bo po prostu nie znal procedur ktore przewidzial producent. Mozna i tak.
-
Odpalic mozna, mozna nawet na popych jak ktos bedzie uparty. Ale pytanie po co? Na wszystko sa procedury, po co rzezbic?
-
Na odpowietrzenie filtra jest specjalna procedura w VCDS i nie trzeba nic krecic rozrusznikiem! U mnie dzialal sposob pokazany w 2 min. Pompa uruchamia sie na chwile i odpowietrza. Zalecaja zrobic taka procedure 2 krotnie.
-
Marek 750 no i jak wrazenia na tym Liqui Molly TopTec 4200?
-
No wlasnie mocno zastanawiam sie nad tym valvoline. Ktoś zalewał, jakieś wrażenia? Moim zdaniem najciszej silnik chodził na castrolu LL profesional 5w30. Później zalany został castrol edge a teraz Motul. I motul sie niestety nie sprawdza.
-
Przeciez masz zdjecie z maksymalna wartoscia popiolu. Jesli masz 0,38l to jest to ponad minimum. Pewnie filtr bedzie do wymiany. Jaki masz przebieg?
-
Osobiscie wymienilem olej na Motul Specific 504/507 kupiony z pewnego zrodla i mam mieszane odczucia. Silnik moim zdaniem jest glosniejszy i po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu po pewnym czasie slychac napinacze lancuszka. Zdecydownaie nie polecam. Pewnie wroce do Castrola.
-
Mialem podobny problem ze scinalo pasek po obwodzie. Wymiana napinacza, rolek i zamiana rolki na alternatorze na nowa ze sprzegielkiem zalatwila problem.
-
Moje sterowniki to: 5F - 8T1 035 652 N 10 - 8K0 919 475 R
-
Witam panowie. Moja wersja to przedlift z MMI 3G Basic. Właśnie zobaczyłem że w moim opisie jest błąd odnośnie kodowania w przedlifcie. Powinno być: -centrala 10 Park/Steer Assist – longcodehelper – aktywujemy Reverse Camera, (Byte 0 - Bit 5) -centrala 5F – longcodehelper – aktywujemy Menu Reverse Camera (Byte 7 - Bit 1) A więc kodujemy centralkę 10 e nie 9 jak jest w opisie. Przepraszam za pomyłkę. Postaram się jutro zmienić ten PDF.
-
Przed chwila go otwieralem i wszystko dziala!