-
Postów
69 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Tominator

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
595 wyświetleń profilu
-
Cordoba Sport 6L 1.9 TDI BLT 273KM/463NM by Tominator
Tominator odpowiedział(a) na Tominator temat w Inne marki
Puszcza malego baka przy starcie jak kazdy na duzym turbo ale potem juz jest spokoj. Aku powedrowal do bagaznika aby zrobic miejsce na wiekszy filtr powietrza. Udalo sie cos tam zmierzyc na RL - 100-200 14.7s, 80-120 3.0s, 80-160 8.0s -
Cordoba Sport 6L 1.9 TDI BLT 273KM/463NM by Tominator
Tominator odpowiedział(a) na Tominator temat w Inne marki
Sam jestem ciekaw jak sie to wychwalane gtb2060vklr bedsie sprawowac, na gtb2260vk mialem 370NM przy 2000, teraz licze na szybsza reakcje i troche lepsza gore, nie napalam sie na modne ostatnio 300/600, jak wyjdzie ladne z niskim dymem 270/500 bedzie super, auto robi duze przebiegi wiec niezawodnosc jest dla mnie podstawa i wole juz pare km mniej miec a wieksza pewnosc ze nie bedzie jebut 273/463 - EGT na hamowni 800C , na drodze 910C -
Cordoba Sport 6L 1.9 TDI BLT 273KM/463NM by Tominator
Tominator odpowiedział(a) na Tominator temat w Inne marki
Troche sie dzieje w temacie wiec uzupelniam Sprezyny przyciete dogiete HR Custom na bazie A4 B8 Lampy zregenerowane, wymienionny odblysnik na xenonie Tyle sprezyny dostaly regulacje KW Wiekszy cooler zamiast ori z Cupry -- 24 kwi 2016, o 09:28 -- Nowy, wiekszy IC - 450x410x65 Nowy IC na aucie, porownanie do starego z cupry Stary Cupra Kratki + co ważniejsze łapacz z cupry Porownanie na sprezynach z a4 b8 h&r (koza) po odpowiednim dostosowaniu:) Przed Po Łapacz z Cupry vs seryjny No i nowa suszarka GTB2060VKLR na kutym kole kompresji -
Ipartsy juz sie tak nie reklamujcie:) Jeżeli masz tarcze krzywe to toczenie możesz zrobic koszt ok 60zl, trzeba to zrobic z jednego ustawienia żeby to było dobrze ale ogarniety tokarz bedzie wiedzial co i jak. Nie każda tarcze też można dobrze złapać np jakieś droższe tematy z hebli alcona do subaru. Problem rozwiazesz na jakis czas dopoki znowu mocniej nie zagrzejesz hebli. Tarcze i tak zostana zdjete ok 0,05-0,10mm na stronie wiec jakoś znacznie ich grubość się nie zmieni chyba że ich grubość jest juz poniżej minimum to wtedy rozsądnie będzie zakupić nowe albo zmienić hamulce na wieksze + wieksze tarcz lub kupic tarcze hc seryjnej wielkości lub w jakis inny sposob zapobiec ponownemu powstaniu problemu w przyszlosci.
-
A tu jest tyl na tarczy 330mm
-
Skonczylem wlasnie zestaw do a4 b8 3.0 tdi - 8 tloczkowy Brembo na tarczy 350mm - miazga:)
-
Zacisk rozbierz i zobacz, pewnie prowadnice juz przyciete i trzeba wszystko przesmarowac, tloczek tez moze rdze zlapal wiec trzeba nowy wsadzic i po krzyku
-
Dev ale to o przedni chodzi, wiec przod bedzie 54mm
-
Tylko akurat ten 4 tlok 46/46 ma wade fabryczna dot. pokrycia tloczkow, ale mozna wymienic na zestaw naprawczy i jest git
-
Beyer raczej heble dostosowane sa do 3 rzeczy: - masy - mocy - marketingu i ksiegowosci - w ibizie cupra 6L montowali 4 tloczek Ap racing za doplata na tarczy 312x25, w s4 jednotlok na 345, phaeton mial np jako flagowa wersja 8 tloczkowe brembo w wyzszych wersjach silnikowych i nie dlatego ze tak wychodzilo z wyliczen tylko z uwagi na to ze model wizytowka vw mial byc, cos lepszego i bardziej luksusowego, 6 tloczek jest w ciezszych suv np porsche cayenne, range rover sport, wszystko raczej extra paid niz w serii. Np w touaregu sa tez zaciski dobre 4 tloczkowe 46/46 mm tloczki i te naprawde olbrzymia sila nacisku, wieksza jak w 6 tloczku, ale wyglad juz nie ten i za 6 tloczkowe doplata:)
-
Slabo widze to foto, sa przebarwienia na tarczy? Ja widze na tym foto wyżlobienie raczej niz przegrzanie. Dobry klocek i chyba kiepska tarcza, tak to widze.
-
O widze ze kolega z okolicy. Nie musisz zmieniac zwrotnicy, dla zwyklych uzytkownikow mozna 345 zalozyc i 4 brembo z q5 ale jak dla mnie to sredni hebel. 345 jest za cienka tarcza do a4, nawet do mk5 czy cupry jest kiepska po prostu jak ktos szybko gania.
-
Szkoda kasy, ale tak to jest na forum. Zmien plyn i daj znac czy sie poprawilo?
-
Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?
Tominator odpowiedział(a) na Gibons temat w Audi A4 B8
Hahaha a co kult zimmermana na tym forum takze? -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?
Tominator odpowiedział(a) na Gibons temat w Audi A4 B8
A to sie bierze z kijowego serwisowania. Ja przy wymianie tarcz najpierw sprawdzam bicie piasty, jak jest w normie to zakladam tarcze i sprawdzam bicie tarczy na piaście. Czyszczenie to w ogole pomijaj bo to chyba oczywista oczywistosc ale wiekszosc nierobów w PL tego nie robi. Nawet jak tarcza jest malowana farba ochronna przed korozja moze przy mocnym dokreceniu odksztalcic sie i zejsc w pewnym miejscu i bedzie bicie. Druga sprawa ze czesto tarcze prosto ze sklepu hurtowni itp sa krzywe, czasami nawet 0,07 jest bicie i od razu trzeba takie gowno reklamowac, mialem kilka przypadkow z ate i textarem, teraz jestem uczulony na to.