Skocz do zawartości

krzysztof509

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysztof509

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Bielsko-biała

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

469 wyświetleń profilu

Osiągnięcia krzysztof509

0

Reputacja

  1. Witam szanowne grono, otoz do dnia dzisiejszego borykalem sie z problemem trzesienia silnikiem oraz karoseria na postoju, dwumas wykluczylem, wtryski rowniez, poduszki itd. jak chlopaki wczesniej pisali wymienilem zawor regulujacy cisnienie na listwie CR, koszt 416zl plus oring uszczelniajacy 17zl efekt? Jak reka odjal. Pozdro dla was ;)
  2. Witam mam pytanie odnosnie zmiany kierownicy, otoz posiadam w a4 b6 cabrio zwykla kierownice bez MF trojramienna oraz modul bez tempomatu i chcialbym przelozyc kierownice z a4 b8 sline tak aby dzialala mf, czytalem sporo tematow na ten temat ale nurtuje mnie kilka pytan, otoz wiem ze musze zmienic modul pod kierownica dolozyc inna wiazke z kierownicy, zakodowac to wszystko vcds ale co dalej? Czy z modulu wychodza juz kable do radia? Czy tez musze dolozyc jakas wiazke? Doczytalem ze sa trzy moduly ktore obsluguja mf i musze takowy zakupic. Fajnie gdyby ktos podal nr czesci jakie musze zakupic czyli: Modul pod kiere Tasma Ewentualnie te wiazki i tasme (zwijak) pod kiere.
  3. Dobrze wiedzieć mam zamontowany ten sam i na razie ze względu na wsadzone większe wtryski i regulator ciśnienia paliwa czerto barowy tylko chwile słyszałem na postoju jak robi robotę i już był miło , ale w tym tyg. po wystrojeniu sprawdzę jak syczy już nawet wiem gdzie mam upatrzony dobry tunel Dokladnie tunel the best do odsluchu, czasem czuje sie jak w ciezarowce podczas zmiany biegu
  4. Podpinam sie pod temat ale z dobra rada Otoz czytalem trochu na tym forum i nietylko na temat BOV-a do 1.8t krotko mowiac niezly chaos i zamieszanie wokol tego tematu, ja opisze na swoim przykladzie. BOV chodzil za mna od duzszego czasu ale caly ten chaos zbijal mnie z tropu i niechcialem sie pakowac w koszty zwiazane z ewentualnym przeprogramowaniem sterownika gdzie tkwil juz wirus silnik 1.8t BFB w serii 163km a po programie 193km, program byl robiony na seryjnym DV i niebyl w zaden sposob modyfikowany pod BOV-a. Po krotkim rozeznaniu dostepnosci roznego rodzaju BOV-ow oraz konsultacji z kolega wybor padl na................... hmmm kto by pomyslal na Polski produkt firmy ProPerfekt tak tak nasi tez potrafia robic takie rzeczy BOV hybrydowy koszt 350zl calosc wykonana z aluminium w zestawie jakas tam podkladka ktorej niemusialem uzyc oraz dwie wlepy ProPerfekt. montaz okolo 10 min idealny dostep od dolu Po krotkim rozgrzaniu silnika proba upust powietrza jest tak silny i mily dla ucha ze niemoglem uwierzyc ze taki o to zaworek polskiej produkcji za 350zl potrafi wywolac tyle radosci, brak jakichkolwiek bledow z komputera silnik wkreca sie plynnie na obroty w calym zakresie, polecam ten produkt i jesli ktos posiada taki sam od dluzszego czasu to czekam na opinie jak sie sprawuje, nizej zamieszczam link do strony producenta a za jakis czas wstawie filmik jak to dziala u mnie. Pozdro http://www.properfekt.pl/akcesoria-samochodowe/zawory-upustowe-bov/zawory-upustowe-blow-off.html zamieszczam link do filmiku:
  5. Najpierw zaczne od najtanszego sposobu i wymienie ten plyn pozniej zobaczymy
  6. Dziekuje za rady od stycznia zaczne z tym dzialac
  7. Kiedy byl wymieniany to niepamietam, myslisz ze to moze byc przyczyna?
  8. Witam potrzebuje pilnej pomocy w sprawie hamulcow w mojej furmanie: pacjent to: audi a4 b6 cabrio, waga samochodu to 1600kg, silnik 1.8t BFB 163km + remap na 193km tarcze przod 312mm oryginalne ATE klocki ATE (zakladane przez serwis AUDI) tarcze tyl: (nieznam rozmiaru) ale wiem ze ori ATE i klocki tez ATE (zakladane przez serwis AUDI) Nie ukrywam ze czasami lubie polatac dosc szybko ok 200km/h i wiecej, problem polega na tym ze podczas wyhamowania z takiej predkosci strasznie grzeja sie tarcze, staram sie hamowac pulsacyjnie, ale to nieprzynosi zadnych efektow, w kabinie samochodu wytwarza sie dziwny dzwiek jak by huk pochodzacy od przegrzewanych tarcz i klockow, moje pytanie brzmi czy jest to normalne bo wedlug mnie nie i niewiem gdzie szukac przyczyny, czy jest to zbyt slaby zestaw hamulcow? czy trzeba zrobic upgrade? czy moze szukac przyczyny gdzies w ukladzie hamulcowym?
  9. Witam, otoz problem pojawil sie wczoraj a mianowicie: po okolo 20 min spokojnej jazdy silnik nabral temp. 90C nastepnie wyjechalem na dwu pas i ogien niestety ten ogien nie trwal dlugo, wskazowka temperatury wskoczyla na 100 nastepnie na 110C i wyswietlilo na liczniku: KUHLMITTEL zaraz zjechalem na pobocze i dzwignalem mache wentylator szedl na maxa a plyn w zbiorniczku mial prawidlowy poziom po chwili kiedy temp zeszla na 90C znow ruszylem w strone domu, przy spokojnej jezdzie auto trzymalo 90C a jesli sie troche przygazowalo to wchodzilo powyzej 90C, (staralem sie jechac tak zeby nieprzekroczyc tych 90C) przyjechalem do domu dzwignalem mache i bylo slychac bulgotanie w ukladzie chlodzenia, popuscilem delikatnie korek w zbiorniczku wyrownawczym, popatrzylem do srodka ale niezauwazylem nic niepokojacego plyn w normie i bez zadnych zanieczyszczen zakrecilem korek i udalem sie do domu, dzis rano otwieram maske patrze na zbiorniczek a tam brakuje tak na oko 1,5 l plynu patrze dokladniej i zauwazylem oblana plynem dolna oslone silnika szukalem wycieku ale niemoglem zlokalizowac (brat stwierdzil ze moglo wywalic przez korek- poprostu upuscilo cisnienie wraz z goracym plynem) dolalem plynu i odpalilem silnik po kilku minutach temperatura wskoczyla na 90 i bylo ok do poki niepogazowalem, pod maska zauwazylem ze gorny waz jest goracy zas dolny zimny (obstawiam awarie termostatu) puscilem ogrzewanie na full i walilo cieplym powietrzem silnik pracowal rowno i bez kopcenia ladnie wchodzil na obroty bez szarpania itd, popatrzylem rowniez na spod korka oleju i niezauwazylem tzw "masla" wiec obstawiam ze glowica i uszczelka sa ok, pytanie brzmi czy dobrze obstawiam na ten termostat? drugie pytanie brzmi czy ten termostat trzeba kupic w calosci wraz z obudowa czy tez mozna wymienic sam wklad? Dodam ze moj samochod to 1.8t BFB audi a4 b6 cabrio z 2006r.
  10. Szukalem na forum ale jedyne co znalazlem to montaz w dieslach, moje pytanie brzmi jaki wskaznik wybrac z ogolnodostepnych na allegro max do 100zl, w ktorym miejscu najlepiej go zamontowac i prosilbym rowniez o krotka instrukce montazu, moj silnik to BFB 163km w serii po programie 193km.
  11. Witam na imie mam Krzysiek pochodze z Bielska mam 25 lat a moje autko to audi a4 b6 cabrio, mam nadzieje ze uzyskam cenne wskazowki i pomoc w obsludze mojego samochodu, pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...