-
Postów
158 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Mariox37
11
Reputacja
-
Odkopię trochę temat. Padła, wylała się prawa poduszka silnika A4 b6 1.8T ta pod turbiną. Jak ktoś wymieniał niech podpowie jak tam się dostać ? Tak na szybko zerknąłem od góry słaby dostęp, ktoś podpowie ?
-
Okazało się że zawarło przewody od cewki, kupione nowe wtyczki i przewody ( zestaw naprawczy cewki 4szt) Trzeba będzie wyciąć, wlutować i będzie git. :)
-
Dzięki jutro będę walczył
-
Właśnie dziś rano chciałem jechać do pracy i zonk, kręci nie pali . Spalony bezpiecznik chyba to 28 ( 20A) pompa paliwa, włożyłem drugi i odrazu spaliło. Możliwe że pompa siadła ? Spieszyłem się i pojechałem drugim autem. Jutro wrócę z pracy i zacznie się szukanie . Ktoś miał podobnie że odrazu po kluczyku pali bezpiecznik ?
-
Małe UP. jakiś czas temu okazało się, że w tym termostacie od kolegi był walnięty czujnik, jest on nie rozbieralny więc do wymiany poleciał zaś cały termostat na nowy . Jest teraz gitara 0 błędów z termostatu.
-
Po co chcesz wyminiac kolektor ? bedzie tam 400+kunia ?? Zapytaj go ile chce za Dp 2.75 i rura 2.5" na łączniku elestycznym do srodkowego wydechu ? jak by robił dla Ciebie do przy okazji by zrobił dwa 600zł cały wydech ? nie mozliwe coś
-
Szukam kogoś kto ogarnia temat wydechu w 1.8t a4 b6 do odpłatnej pomocy
Mariox37 odpowiedział(a) na Santhytv temat w Audi A4 B6/B7
I jak coś robiłeś u nich ???? -
Jak coś wymyslisz daj znać, ja mam pusty kat, robiony środek przelot pózniej portki na dwie rury i na koncu dwa wydechy też robione ( rura perforowana i wata) przeloty, tylko rury łączące są standardowe z orginalnego wydechu, nawet są fotki na forum gdziś. Kusi mnie Long downpipe od turbo może 2.75 i dalej 2.5" do śrokowego. Oczywicie najlepiej by było cały 2.5" ale ceny 2.5do 3tyś z robotą. ktoś wie jak zmienic ten opis pod postem bo trochę wiecej mocy juz w audi
-
Witam. Na desce błędu nie ma ale na kompie jest . Ktoś miał taki przypadek??? Temperatura na zegarach normalna, normalnie się nagrzewa, trzyma 90C ale na aplikacji temperatura 103-105 i dopiero się otwiera termostat ten pod kolektorem ssącym. Pytałem kolegi i u niego podobnie jest . Wtyczka cała, przewody nie zaśniedziałe. Spróbuję jeszcze wypiąć wtyczkę i zobaczę co się będzie działo.
-
Logi zrobione statyczne i dynamiczne mam na @ bo z kolegą robiłem. Da się je jakoś na forum wrzucić?? Tutaj były takie błędy jeszcze przed wymianą czujnika tego za silnikiem to jest fotka z vag a z obd i Piston błąd taki:
-
No tak miałem robić ale juz nie chciałem mu mieszać i włożył SACHS wszystko + ten kevlar . Też wyszło ok. 240KM tylko kabrio cięzka krowa bo 1700kg i do scigania sie nie nadaje choć w porównianiu do serii 163 jest inna jazda
-
Robiłeś już sprzegło ? u mnie już slizgało bardzo. Mariot Garage z Katowic włożył wszystko nowe, sprzęgło docisk, dwumas i tarcza roznitowana i założone nowe tarcze z kevlarem.
-
Wie ktoś na szybko jaka jest temperatura otwarcia termostatu ????? Moj termostat był peknięty, załozyłem od kolegi i otwiera go przy ok. 104 C sprawdzam na obd bo na liczniku tem. 90C . Wymieniłem też czujnik przy okazji ten za silnikiem. Wczesniej miałem błąd P1292 kontrolowane chłodzenie silnika termostat -F265 przerwa w obwodzie i drugi błąd P116 Dostosowanie składu mieszanki zbyt uboga . czy mozliwe jest że termostat pózno otwiera i komputer zmniejsza dawkę paliwa i jest błąd że ubogo ???? Zagotowałem w garku stary termostat i otwiera go też jak juz woda sie gotuje .
-
Nie wiem czy kupiłes ale ja wziąłem hybrydę od Total turbo z Iwonicza Zdroju i dmucha jak głupia wyszło ok. 235KM oczywiście IC centralny , z S3 wtryski, przelot i dolot.
-
Hej . No faktycznie dawno mnie Tutaj nie było:( turbo dmucha i ma się dobrze. Sprzęgło się wys...ło ale nowe wsadzone z kołem dwumas i obite kevlarem .