Mariox37

Pasjonat
  • Zawartość

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Mariox37

  • Urodziny 17.03.1980

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Mario
  • Lokalizacja
    Gliwice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

255 wyświetleń profilu
  1. Ten koleś co mi robił cały wydech tzn. tył i środek uważa że te "masówki" to gó...no i one tylko fajnie wyglądają z zewnątrz . Takie jest jego zdanie Ten twój Nie wygląda jakoś wspaniale i pewnie w środku waty nie będzie . Ale próbuj i tak musisz do kogoś podjechać na wspawanie, oby nie było darcia zamiast basowego pomruku . Co do zabrania dowodu to chyba nie jest aż tak strasznie ja zawsze w swoich autach i moto miałem głośne wydechy jednym z najgłośniejszych był czarny lanos 3d na gwincie z silnikiem calibry Po Prostu jak widziałem policje to noga z gazu i chyba nigdy nie zatrzymali mnie akurat z tego powodu . Napisz jak coś wykombinujesz
  2. Oczywiście to każdego dobrowolny wybór diesla już nie mam od roku teraz tylko PB Lepiej zmienić co 10 niż co 30 albo w ogóle moim zdaniem 15tyś jest optymalnie i nie ma prawa coś się dziać z silnikiem . Co do audi zrobiłem ok 10tyś od zakupu bo to 2gie auto w domu więc mniej używane, Tak jak pisałem było płukanie i ceratec Liqui moly po wymianie . Przebieg 245tyś jak najbardziej normalny auta z 2003r do tego cabrio było ze Szwajcari narazie nie dolewałem jak zejdzie poniżej połowy doleje. aktualnie po modach ma 208KM ale nie kręcę go do czerwonego wiec luz . Honda to roczne auto i też komputer wyliczył wymianę ok. 15tyś. juz ma nalatanie 23tyś Zastanawiam się czy mogę do nich jechać ze swoim olejem oczywiście Motul, muszę zadzwonić na serwis Napewno bym się nie zgodził na jakieś Longlife po 30 tyś a wiem że też tak robią . Filmik na dole - Auto pewnie z od Niemca co dbał i robił 10tys rocznie bo było z 2000r i miało tylko 160tyś przejechane . Śmiać mi się chce jak widzę takie auto , oczywiście są małe przebiegi ale to wyjątki . Na niemieckich stronach po 350 450 tyś km w dobrej kasie. Mam tylko nadzieję że ukrócą trochę tym pseudo handlarzom z tym cofaniem liczników .
  3. No bez przesady wcześniej miałem opla vectre opc line kombi 1.9 2008r 150KM jak go kupiłem miał ok. 170 tyś . auto z PL przebieg prawdziwy Jeździłem tylko na motul Xclean 5w40 dedykowany do dpf . Żadnych problemów, od wymiany do wymiany co 15tyś. 0 dolewek ,0 problemów z dpf co niektórzy się go boją bo jak się kupuje auto na gnojówke a jeździ w koło komina to dpf się nie wypala i jest problem , a co najgorsze jak ktoś gasi na wypalaniu , wtedy to już tragedia Przy sprzedaży w tamtym roku 235tyś żadnych problemów jedynie wywaliłem klapki wirowe bo one już padają po 200tyś trzeba wywalić zaślepić i git. Moje Audi 2003r aktualny przebieg 245tyś Przy zakupie płukanka + wymiana na motul 5w40 + ceratec z LM , nic nie bierze, ładniej silnik pracuje niż przy Passacie z 2001 r z przebiegiem słynnym 170tyś od Niemca Mam też hondę CR-V 2.0 vtec pierwsza wymiana jak pokazał komputer ok. 15tyś Wymiana niestety serwis ale też wychodzi ok 15tyś wiec to optymalny przebieg do wymiany, chyba że ktoś cały czas kręci na czerwone to może i 10 wtedy trzeba W motocyklach też zawsze lałem motul taki słodki cukierkowy zapach był. Jak olej oczywiscie org. bo dużo też podróbek.
  4. No u mnie jest inna maska , przez gril nie ma możliwości się tam dostać . gril przykręcony pod maską 3ma śrubkami . Jak tak patrzyłem , to od dołu po odkręceniu osłony na upartego z latarką i drutem zagiętym na końcu może szło by to otworzyć ciągnąc za ten (pierdolnik) taki dyndzel Udało się otworzyć ze środka . tzn. takimi szczypcami ciągnąłem za tą urwaną rączke i poszło ( druga fotka ) . Po podniesieniu maski odkręciłem cały ten mechanizm, jest na 4 śruby 13 klucz , trzeba wcześniej odkręcić, pózniej odpiąc linkę i zdjąć czujnik otwarcia maski ( trzeba go przesunąć śrubokrętem) wszystko tam widac dobrze. Ja nasmarowałem linkę oliwą maszynową + wyczyściłem i nasmarowałem ten mechanizm pod maską . Teraz działa bez problemu. Oczywiście nowa ta "łapka " do otwierania założona .
  5. Jeśli chodzi o samą rurę może być taki specyficzny metaliczny dźwięk kojarzy mi się jak bylem kiedyś na jakimś zlocie i koleś jeździł hondą civic 1.6 na takim przelocie, Jezus jak to się dało nie szło strzymać Najlepiej kup środkowy przelot ale w środku wata + rura perforowana, wtedy te spaliny chyba się jakoś rozprężają i się nie drze tak. Ja już ze swoim wydechem nic nie robię jest Idealnie nawet sobie strzeli czasem
  6. http://allegro.pl/radio-samochodowe-2-din-android-2gb-32gb-gratisy-i6988483263.html?fromVariant=6922936815 ktoś wypowie się na temat tego pisałem na A4 B6 ale 0 odp. moc 4x50 i ma wyjscie na subwoofer cena chyba dobra .
  7. http://allegro.pl/radio-samochodowe-2-din-android-2gb-32gb-gratisy-i6988483263.html?fromVariant=6922936815 ktoś wypowie się na temat tego moc 4x50 i mam nadzieję że ma wyjscie na subwoofer cena chyba dobra .
  8. U góry masz fotki moje z montażu ( wywalenia środka ) Ja mam Kat. off , środek wstawiony 2.25" i tył 2x przelot robiony w Kainer Ruda Śl. . Jest za***iście nie za głośno i nie za cicho . Jest zimno i nie jeździłem narazie bez dachu ale przy otwartej szybie strasznie mi się podoba Będziesz kiedyś może gdzieś w okolicach Gliwic to daj cynk
  9. Witam szybkie pytanie o radio 2 din co mysliscie o tym ? https://www.olx.pl/oferta/radio-2-din-pioneer-avh-x1500dvd-CID5-IDqaPTt.html#8fe53f4840 Szczerze podoba mi się radio w drugim moim aucie ale tam jest fabryczne 2 din na androidzie ma wi-fi wiec muza leci z YT Do audi nie przejedzie nowe bo cenowo pewnie wysoko będzie . Teraz mam skrzynie z tyłu i to które jest w audi nie org. niby łączy się z tel. przez bluetooth wł. muzyke z YT ale szału nie robi. Później będę szukał jak wsadzić to 2 din bo tam coś trzeba wycinać No jak bym znalazł z wifi jakąś używkę może bym wyskrobal z 900 .
  10. Jakie klapy ? taka ala przepustnica ?
  11. Nie brałem go w ogóle . Ale jest komorowy i napewno dużo wycisza. Na pierwsze odpalenie banan na gębie. Słychać taki basowy pomruk przy lekkim przegazowaniu schodzi z obrotów fajnie bulgocząc . Jestem mega zadowolony, wracając miałem cały czas uchyloną szybę a nie było ciepło dosyć pociskalem na poszczególnych biegach bo dźwięk jest fajny, ( chyba jestem lekko skrzywiony od małego i niestety moje dotychczasowe maszyny czy to moto czy auta zawsze muszą głośniej chodzić Przy prędkościach pow. 120-130 lekko buczy ale do przeżycia kiedyś miałem czarnego Lanosa 3d z silnikiem calibry i było głośniej a dach był blaszany Pojechałem na zakupy z żoną drugim autem a magik od wydechu nie cykal fotek i zrobiłem dopiero później od dołu jak już był gotowy . Ogólnie polecam taki zabieg oczywiście jak ktoś lubi Żona stwierdziła, że sąsiedzi będą krzywo na mnie patrzeć przy wyjeździe do roboty heheh a na rodzinne wypady raczej będziemy jeździć jej autem mi to pasuje
  12. Dziś Audi już na podnośniku;) jednak padła decyzja o wywaleniu środka . Będzie tłumik przelotowy z rurą perforowaną + wata w środek i wszystko ładnie połączone. Późnej dam fotki bo się buduje Jest trochę więcej mocy, to musi być lutuuuu byle tylko mi głowa nie puchła przez "szmaciany" dach i cały przelot Jak patrzyłem na wycięty środek raczej to nie jest przelot . Na pewno są jakieś komory nie wiem czy tylko w cabrio tak jest czy ogólnie wszystkie środki tak są budowane .
  13. To bardzo podobne oleje Tam gdzie zawsze kupuje olej czyli Gliwice Ul. Pszczyńska taki mi gość polecił akurat do 1.8T A motula lałem zawsze czy to do moto czy auto. Oczywiście trzeba mieć sprawdzony sklep bo dużo podróbek . Do moto można łatwo rozpoznać org. Motul bo ma taki cukierkowy zapach Motul 8100 X-Clean, X-Cess Oleje Syntetyczne Motul 8100 to oleje syntetyczne X-Clean 5W-40 i X-Cess 5W40 stworzone do silnikow benzynowych i wysokoprężnych. Olej X Clean jest olejem typu MidSaps z obniżoną zawartością popiołów i fosforu i przystosowany do długich okresów między wymianami. Spełnia wymagania producentów : BMW LL-04, MB 229.51, VW 502.00, 505.00 i 505.01 oraz GM Opel Dexos2. Opracowany dla nowych silników spełniających normy emisji spalin Euro IV w Renault, Nissanie i Fiacie wyposażonych w DPF. Motul 8100 X Cess 5W40 jest olejem, który zastępuje 8100 X-Max 5w30 i 5W40. Zalecany do silników OPLA 2.0 i 2.2 DTI. Spełnia normy BMW LL-01, Porsche A40, MB 229.5, VW 502.00, 505.00 oraz Renault RN0700 i 0710. Redukuje zużycie oleju oraz wydłuża okres użytkowania.
  14. Ja robiłem tak : Olej wymieniony oczywiscie na Motul X-clean 5W40 do tego przed wymianą płukanka Liquy Moly Pro-Line Engine Flush 0,5L i na koniec po wymianie CERATEC LIQUI MOLY Jutro zobaczę ile już po wymianie km narobiłem choć to drugie auto w domu i raczej w długie podróże rodzinne nim nie jeżdżę