Mariox37

Pasjonat
  • Zawartość

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Mariox37

  • Urodziny 17.03.1980

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Mario
  • Lokalizacja
    Gliwice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

193 wyświetleń profilu
  1. http://www.buzzer.pl/oferta.html Gość który mi robił tylne wydechy zamówił z buzzer.pl moim skromnym zdaniem z dyfuzorem wyglądają lepiej Zerknij na ten temat przewin sobie do góry ( i nie patrz na opony bo były łyse ale już kupione nowe )
  2. Sprawdź jeszcze termostat, czy czasem się nie zawiesza i cały czas pozostaje otwarty , wygląda jak by silnik był nie dogrzany i wytrąca się parafina albo jeździsz blisko i silnik nie ma kiedy się zagrzać żeby to odparowalo.
  3. Oczywiście że podchodzą , zadzwoń sobie do pierwszego lepszego "tjunera" polecają je przy zwiększaniu mocy itp. Może nie są najtańsze ale na pewno warte swojej ceny .
  4. Nie wiem czy coś ruszylas w temacie ale Proszę przecież temat wisi wystarczy zerknąć
  5. Ja przed podniesieniem mocy założyłem PFR7Q Laser Platinium NGK . I jest super . Gazu nie mam ale pewnie na gazie też były by oki . Jest git malina qrwancka jak to mówi jeden koleś na YT
  6. Dodam swoje 3 grosze Też się pocilo obok fajki . Zakupiłem nową rurę L fajke . Co do wymiany - przyda się mały śrubokręt , drucik do wyciągania kawałków , takie szczypce do pierścieni ,( fajnie się łapie nimi kawałki plastiku , szmatka do zatkania otworu żeby nie wpadły nam resztki odmy . Jakiś matoł kiedyś tam zaglądał i była zrobiona wstawka z rurki owinięta taśmą izolacyjna ;( Co dziwne bo cybanty były org. zaciśnięte ( potrzebne są oczywiście nowe skręcane ) Zaworek trzyma w jedną stronę wszystko wyczyściłem i poskładałem . Nic nie wpadło do środka ( zatrzymało się na szmacie i drucikiem do góry wyciągałem . Musiałem fotki zmniejszyć bo mi nie wchodzą ;(
  7. Dziś walczyłem z górnymi wahaczami z jednej i drugiej strony jeszcze org. Udało się wybić śrubę obcinając łeb ( wcześniej ok. 0.5 cm udało się obruszać śrubę przebić ją uderzając z drugiej strony ) Wyciągnąłem śrubę zakręcając 2 nakrętki , późnej trzeba jej kawalek uciąć i dalej podkładać podkładki kręcić a z drugiej strony pobijać jakims pobijakiem ( Ala punktak ) Mam 4 wahacze górne wyjęte, do wymiany są tuleje . Ktoś robił w tych firmach z Katowic ???? http://www.podlesny.go3.pl www.autoserwisjablonski.go3 Dzwoniłem do Katowic do tego Podleśnego 20 od jednej tulei . Ale spieszyło mi się i podjechałem do Bytomia 200zl kpl. Regenerowanych z dwóch stron po 50 zł szt. Śruby jutro odbieram u siebie 45zl na dwie strony 6szt. Okazało się że to nie te śruby było ich tylko 3.- 2 do górnych wahaczy i niby jedna do skręcenia przy kolumnie ale 11 i to na całej długości gwint, nie wziąłem ich . Podjechałem do Sklepu Rampol w Gliwicach, bez problemu dobrałem 2 śruby utwardzone z nakrętkami samokontrujacymi. Koszt 4 zł
  8. I jak tam udało się wtedy coś znaleźć ?? U mnie nie ma śrub na kole to raczej jest na klinie . Dziś przy wymianie odmy (słynnej pękniętej fajki na silniku) zobaczyłem że jest mało płynu i widać mały wyciek pod pompą wspomagania , Stał się chyba cud dolalem trochę plynu kupiłem jakiś w Norauto niby z uszczelniaczem dolalem weszło trochę z min. Na max według miarki . Wyczyściłemto miejsce gdzie było widać wyciek i już z 2 tyg nic . Nie poci się płynu nie ubywa , wspomaganie normalnie działa na razie tego nie ruszam
  9. Odkopie trochę temat , czy ktoś wie gdzie może być antena - wzmacniacz w A4 b6 cabrio???? Strasznie słabo obiera stacje , ostatnio robiłem podłączenie pod wz. Do suba i wtyczka jest wpięta w radio ( nie orginalne bo JVC ) ale łapie może tylko jedno radio M które by pewnie łapało i bez anteny Wyjaśniło się , po podłączeniu przewodu do wzbudzenia wzmacniacza zakłóca chyba wz. Anteny . Jak wypne przewód stacje łapie wszystkie .
  10. Już po modach Ogólnie jestem bardzo zadowolony Seria wyszła 168KM więc chyba przyczynił się do tego kat off i wydechy tył przelotowe. Głowica jest z AJL nie wiem czy to coś daje podobno ma większe kanały dolotowe . Przy okazji Galetto w czasie expresowym wywalił pompę SAI ( zaślepka ) + 2 sonda off. Po założeniu wtrysków z BEX i kilku korektach wyszło 208KM . Można było coś więcej jeszcze wydusić ale szkoda turbiny bo to seria i trzeba by kiedyś IC jakiś wstawić , teraz nie będzie pompy wiec miejsce jest nawet na jakiś centralny IC . Jest duża różnica w przyspieszeniu z miejsca ( już zimówki ;( więc trakcja zrywa 1-2 ) przy biegu 3 -4 dużo lepiej się zbiera ogólnie bardzo duży pozytyw Miałem trochę daleko z Gliwic do prawie Lublina ale odwiedzilem rodzinkę w kieleckim to bimber dziś siądzie pod auto jutro dopiero po południu do Gliwic Polecam Galetto bo Gość ogarnięty wie co robi itd. Oczywiście wyceny indywidualne link : https://m.facebook.com/SOFT.MOD.Performance.Lublin/
  11. Już po modach Ogólnie jestem bardzo zadowolony Seria wyszła 168KM więc chyba przyczynił się do tego kat off i wydechy tył przelotowe i duży grzyb Simota, Głowica jest z AJL nie wiem czy to coś daje podobno ma większe kanały dolotowe . Przy okazji Galetto w czasie expresowym wywalił pompę SAI ( zaślepka ) + 2 sonda off. Pełna profeska auto zważone 2 ludków na pokładzie Po założeniu wtrysków z BEX i kilku korektach wyszło 208KM . Może szło by coś więcej jeszcze wydusić ale szkoda turbiny bo to seria i trzeba by kiedyś IC jakiś wstawić , teraz nie będzie pompy wiec miejsce jest nawet na jakiś centralny IC . Jest duża różnica w przyspieszeniu z miejsca ( już zimówki ;( więc trakcja zrywa 1-2 ) przy biegu 3 -4 dużo lepiej się zbiera ogólnie bardzo duży pozytyw Miałem trochę daleko z Gliwic do prawie Lublina ale odwiedzilem rodzinkę w kieleckim to bimber dziś siądzie pod auto jutro dopiero po południu do Gliwic Polecam Galetto bo Gość ogarnięty wie co robi itd. Oczywiście wyceny indywidualne link : https://m.facebook.com/SOFT.MOD.Performance.Lublin/
  12. Polecam tego sprzedawcę http://allegro.pl/35mm2-moc-przewod-kabel-zasilajacy-do-wzmacniacza-i6472985057.html#thumb/8 wczoraj zamówiony przewód przez tel. dziś już kurier był . Końcówki zaprasowane praską z 6stron przez sprzedawcę , jedna pójdzie do + 2ga do - . 5m na auto 1m na - minus . Przewód 35mm2 bardzo elastyczny , myślę że prądu nie braknie Kilka fotek może komuś się przyda . Ściągamy osłonę Aku, odkręcamy ramię wycieraczki nasadka 17, za pomocą byle jakiego ściągacza wyciągamy ramię, odkręcamy obudowę ECU- do tej śrubki z tyłu dostałem się małą grzechotką na przedłużce + taki mały chwytak do wyciągnięcia śrubki. Wiertło 12 - otwór pod małym kątem żeby w razie czego woda nie szła , włożyłem trochę taśmy i żeby te wióry nie wpadły do puszki , dodatkowo silikon na końcu do uszczelnienia wejścia przewodu . schodzimy przewodem w dół lewy górny róg, odrazu odpinamy boczek i tunel progu bez problemu wchodzi w gąbkę , nic nie odstaje mimo że to 35mm2. Jutro przechodzę pod kanapą z tyłu i do bagażnika . Jeszcze nie wiem jak bo w cabrio tył jest jakoś zabudowany za siedzeniem ale gdzieś go tam wcisne
  13. No narazie się wstrzymałem z CTR będę robił u kogoś z forum, jak to wyjdzie dam znać może już za tydzień weekendzie Narazie jeszcze zmieniłem świece na NGK LASER PLATINUM PFR7Q wtryski bex założymy już na miejscu i zobaczymy co będzie
  14. No właśnie myślałem o przewodzie do spawania . Link dałem u góry dobry miedziany przewód, Typowe CA to tylko ładna izolacja Jak to nie problem daj tą fotkę , jutro zamawiam już zarobiony przewód jednak 35mm2 . I bezpiecznik jakiś muszę kupić z 60A? Może w tygodniu przyjdzie skrzynia już , bo koleś robi mi na wymiar . W cabrio wysokość skrzyni do 27cm ( winda z dachu ) ale będzie fajny otwór między siedzeniami bass reflex i tak z tyłu tylko 2 miejsca więc będzie się ładnie prezentował w skórze . Jak już będzie gotowe podzielę się wrażeniami Mam problem jeszcze z tylnym oparciem kanapy odkręciłem na dole dwie śruby a dalej coś trzyma jakiś drut na środku . W cabrio jest trochę inaczej to wszytko jakoś zrobione . Jeszcze myślę o tej śrubie w środku ,przychodzi tu gruby przewód z Aku , jest bezpiecznik 50A wystarczy się wpiąć na oczku 6 i gotowe co myślicie dało by radę ??? Jest to z lewej strony od sprzęgła w lewy róg .
  15. Dzięki. Muszę poszukać tego ściągacza . Czyli wystarczy ściągnąć obudowę z ECU i tam będzie jakieś przejście guma późnej na dół i w próg . Przewód niech będzie grubszy niż ma być za cienki.