-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O krzychoos92

Informacje
-
Imię
Krzychu
-
Miasto
Kuj-pom
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
ANB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
752 wyświetleń profilu
-
Cos wyje przy przyspieszaniu - skrzynia tip? łozysko alternatora?
krzychoos92 odpowiedział(a) na tomek899 temat w 1.8T
Co było przyczyną? -
FMIC 550x140x65 wystarczy do 200KM? Ewentualnie do k03s z bexa przy troszkę większej mocy? Łatwiej by było go upchać
-
Folia
-
Prawie 2 lata jazdy na HIDach i nikt jeszcze nie zamrugał, wystarczy pamiętać o ustawieniu wysokości świateł. Co do bezawaryjności to miałem przez jakiś czas tak, że jeden żarnik się nie zapalał, ale wystarczyło światła wyłączyć i włączyć jeszcze raz i wszystko grało. Kupiłem nową przetwornicę za 40zł, ale nie zdążyłem wymienić bo problem zanikł pół roku temu i póki co działa bez problemu
-
Nikt mi jeszcze nie mrugnął przez 2 lata, a po za tym po to jest odcięcie w soczewkach żeby nie oślepiać.
-
Dlaczego niszczy reflektor?
-
krzychoos92 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam, mógłbym prosić a analizę logów. Ogólnie to wydaję mi się, że auto jedzie poprawnie, ale czasami słychać dziwny trzask przy odpuszczaniu gazu. Logi na PB. 002; 033 http://vaglog.pl/log-002_033_1205b.html 115; 118 http://vaglog.pl/log-115_118_JpgkfbZ.html
-
Nie miałem żadnego problemu, brałem ten zestaw: http://allegro.pl/show_item.php?item=5332372891
-
Kilka modów: Skórzana osłona ręcznego Skórzana kiera Żółte halogeny HID 4300k (po prawej zwykłe H7)
-
Witam, od momentu zakupu nie działała mi tylna wycieraczka. Kupiłem na allegro silniczek, wyglądał jak nowy, identyczny jak ten stary. Po założeniu nowego silniczka zaczęły się cyrki. Okazało się że wycieraczka zamiast zamiatać szybę zamiatała rejestrację. No to przekręciłem pióro tak że teraz pozycja 0 jest po prawej stronie i teraz zaczyna od prawej zamiast od lewej. Myślałem że wszystko będzie działać, ale zauważyłem dziwne zachowania w pracy wycieraczki. Pauzuje po jakichś 3/4 ruchu i po chwili rusza dalej 3/4 ruchu i tak w nieskończoność. Jedynym sposobem na jej zatrzymanie jest pociągnięcie manetki do siebie czyli włączenie spryskiwaczy na szybę przednią Nie za bardzo wiem co robić. Mógłby ktoś podsunąć jakiś pomysł co z tym fantem zrobić?
-
Kiera za jakiś czas wpadnie, a co z resztą to zobaczymy
-
Witam, od marca 2015 roku jestem właścicielem A4 B5 1.8T z 1999 roku. Rok produkcji: 1999 Silnik: 1.8T ANB 150KM Kolor: LZ9U Vulkanschwarz, Perleffekt Wyposażenie: standard z kilkoma pierdołami - ABS - 2x el. szyby - el. lusterka + podgrzewanie - climatronic - 4x airbag - podłokietnik - radio Symphony + 6 głośników + oryginalny subwoofer - el. szyberdach - relingi chrom + obwódki szyb chrom - domykanie szyb z pilota - zawieszenie 1BA - i może coś jeszcze ale zapomniałem Auto sprowadzone w 2011 roku przez poprzedniego właściciela z Niemiec gdzie było serwisowane w ASO do 2008 roku, ostatni przebieg 145kkm. Gdy je zakupiłem miało 274kkm. Poprzednik założył w Polsce instalację LPG. Zrobione: -masa pierdół typu zawór n75, przegub skf, listwy dolne drzwi, wkłady lusterek, podświetlenie LED wnętrza i tablicy itp. itd. -regeneracja turbo -nowe hamulce przód Zimmerman + Ferrodo + malowanie zacisków -zmieniarka mp3/usb -eibach pro kit + nowe amory Sachs 1BE -rozrząd, paski, uszczelniacze -alufelgi Audi 17 + opony Fulda nówki sztuki Plany: -kiera 3 ramienna -przyciemnienie szyb tył -być może chip i inne fotele -HIDy Zdjęcia z ogłoszenia (2015) Losowe foty z 2015 2016 17 cali + eibach pro kit
-
Po odpuszczeniu gazu, słychać takie jakby metaliczne stuknięcie. Nie dzieje się to zawsze, głównie poniżej 2500 obrotów ale z mocno wciśniętym gazem jak już turbina rozkręci się na maksa. Może to pomoże nakierować na rozwiązanie, w zeszłym roku miałem regenerowane turbo, po założeniu przeładowywało dość konkretnie i odcinało całkiem boost po 2-3 sekundach od dodania gazu, wymieniłem zawór n75 i problem zniknął. A po jakimś czasie zaczęły się wydawać właśnie takie dziwne dźwięki z okolicy schowka, a przy otwartych szybach słychać jeszcze bardziej.
-
TDI ma 5-10kg większy nacisk na przednią oś niż 1.8t, tyle co nic.
-
Może KYB Ultra SR ? http://google.plczesc/amortyzator-kyb-353016,audi,a4-avant-8d5-b5-1994-11-2001-09,1-8-t-150km,5-3485-5307-100121-0-85-353016.html