Jump to content

krzychoos92

Pasjonat
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About krzychoos92

Informacje

  • First name
    Krzychu
  • Location
    Kuj-pom

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

388 profile views
  1. FMIC 550x140x65 wystarczy do 200KM? Ewentualnie do k03s z bexa przy troszkę większej mocy? Łatwiej by było go upchać
  2. krzychoos92

    Hid h7

    Nikt mi jeszcze nie mrugnął przez 2 lata, a po za tym po to jest odcięcie w soczewkach żeby nie oślepiać.
  3. krzychoos92

    Hid h7

    Dlaczego niszczy reflektor?
  4. Witam, mógłbym prosić a analizę logów. Ogólnie to wydaję mi się, że auto jedzie poprawnie, ale czasami słychać dziwny trzask przy odpuszczaniu gazu. Logi na PB. 002; 033 http://vaglog.pl/log-002_033_1205b.html 115; 118 http://vaglog.pl/log-115_118_JpgkfbZ.html
  5. Witam, od momentu zakupu nie działała mi tylna wycieraczka. Kupiłem na allegro silniczek, wyglądał jak nowy, identyczny jak ten stary. Po założeniu nowego silniczka zaczęły się cyrki. Okazało się że wycieraczka zamiast zamiatać szybę zamiatała rejestrację. No to przekręciłem pióro tak że teraz pozycja 0 jest po prawej stronie i teraz zaczyna od prawej zamiast od lewej. Myślałem że wszystko będzie działać, ale zauważyłem dziwne zachowania w pracy wycieraczki. Pauzuje po jakichś 3/4 ruchu i po chwili rusza dalej 3/4 ruchu i tak w nieskończoność. Jedynym sposobem na jej zatrzymanie jest pociągnięcie manetki do siebie czyli włączenie spryskiwaczy na szybę przednią Nie za bardzo wiem co robić. Mógłby ktoś podsunąć jakiś pomysł co z tym fantem zrobić?
  6. Po odpuszczeniu gazu, słychać takie jakby metaliczne stuknięcie. Nie dzieje się to zawsze, głównie poniżej 2500 obrotów ale z mocno wciśniętym gazem jak już turbina rozkręci się na maksa. Może to pomoże nakierować na rozwiązanie, w zeszłym roku miałem regenerowane turbo, po założeniu przeładowywało dość konkretnie i odcinało całkiem boost po 2-3 sekundach od dodania gazu, wymieniłem zawór n75 i problem zniknął. A po jakimś czasie zaczęły się wydawać właśnie takie dziwne dźwięki z okolicy schowka, a przy otwartych szybach słychać jeszcze bardziej.
  7. TDI ma 5-10kg większy nacisk na przednią oś niż 1.8t, tyle co nic.
  8. Może KYB Ultra SR ? http://google.plczesc/amortyzator-kyb-353016,audi,a4-avant-8d5-b5-1994-11-2001-09,1-8-t-150km,5-3485-5307-100121-0-85-353016.html
  9. Nie wiem czy znajdziesz idealnie dobrane springi, szukam na allegro od dłuższego czasu po kropkach wg. ETKI i za cholerę nie mogę znaleźć.. 6 klasa wagowa (1 zielony 2 fioletowe - przód) (1 zielony 3 białe- tył)
  10. Wg. ETKI, szukasz po prostu sprężynę sport do Avanta FWD.
  11. Masz jakieś oznaczenie na tych sprężynach?
  12. A do polifta da radę założyć przedlifty? Bo wg. katalogu Sachsa wersja sport jest produkowana tylko do przedlifta :/ Na iparts http://google.plczesc/amortyzator-sachs-170814,audi,a4-avant-8d5-b5-1994-11-2001-09,1-8-t-150km,5-3485-5307-100121-0-32-170814.html niby pisze, że "Dla aut z numerem nadwozia Do: 8D-X-199 999" a ja mam powyżej.
  13. Wie ktoś może czy amory do polifta i przedlifta są takie same? Mam obecnie oryginał 1ba, planuje założenie Eibach Pro Kit'u -30mm i chciałbym od razu wymienić amory na takie z 1be, ale nic konkretnego nie mogę znaleźć. Wyszukałem tylko Sachsy 557 839 i 280 561 ale są już niedostępne.
  14. http://www.eibach.pl/eibach-audi-a4-avant-(8d5,-b5)-e1537-140-pi-2613.html Jak to jest, że takie sprężyny pasują zarówno do 1.8T jak i 2.8 skoro różnica w wadze to wg. katalogu aż 65kg?
×
×
  • Create New...