krzychoos92

Pasjonat
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O krzychoos92

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Krzychu
    • Lokalizacja
      Kuj-pom

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1999
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      ANB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    148 wyświetleń profilu
    1. Dlaczego niszczy reflektor?
    2. Witam, mógłbym prosić a analizę logów. Ogólnie to wydaję mi się, że auto jedzie poprawnie, ale czasami słychać dziwny trzask przy odpuszczaniu gazu. Logi na PB. 002; 033 http://vaglog.pl/log-002_033_1205b.html 115; 118 http://vaglog.pl/log-115_118_JpgkfbZ.html
    3. Witam, od momentu zakupu nie działała mi tylna wycieraczka. Kupiłem na allegro silniczek, wyglądał jak nowy, identyczny jak ten stary. Po założeniu nowego silniczka zaczęły się cyrki. Okazało się że wycieraczka zamiast zamiatać szybę zamiatała rejestrację. No to przekręciłem pióro tak że teraz pozycja 0 jest po prawej stronie i teraz zaczyna od prawej zamiast od lewej. Myślałem że wszystko będzie działać, ale zauważyłem dziwne zachowania w pracy wycieraczki. Pauzuje po jakichś 3/4 ruchu i po chwili rusza dalej 3/4 ruchu i tak w nieskończoność. Jedynym sposobem na jej zatrzymanie jest pociągnięcie manetki do siebie czyli włączenie spryskiwaczy na szybę przednią Nie za bardzo wiem co robić. Mógłby ktoś podsunąć jakiś pomysł co z tym fantem zrobić?
    4. Po odpuszczeniu gazu, słychać takie jakby metaliczne stuknięcie. Nie dzieje się to zawsze, głównie poniżej 2500 obrotów ale z mocno wciśniętym gazem jak już turbina rozkręci się na maksa. Może to pomoże nakierować na rozwiązanie, w zeszłym roku miałem regenerowane turbo, po założeniu przeładowywało dość konkretnie i odcinało całkiem boost po 2-3 sekundach od dodania gazu, wymieniłem zawór n75 i problem zniknął. A po jakimś czasie zaczęły się wydawać właśnie takie dziwne dźwięki z okolicy schowka, a przy otwartych szybach słychać jeszcze bardziej.
    5. TDI ma 5-10kg większy nacisk na przednią oś niż 1.8t, tyle co nic.
    6. Może KYB Ultra SR ? http://google.plczesc/amortyzator-kyb-353016,audi,a4-avant-8d5-b5-1994-11-2001-09,1-8-t-150km,5-3485-5307-100121-0-85-353016.html
    7. Nie wiem czy znajdziesz idealnie dobrane springi, szukam na allegro od dłuższego czasu po kropkach wg. ETKI i za cholerę nie mogę znaleźć.. 6 klasa wagowa (1 zielony 2 fioletowe - przód) (1 zielony 3 białe- tył)
    8. Wg. ETKI, szukasz po prostu sprężynę sport do Avanta FWD.
    9. Masz jakieś oznaczenie na tych sprężynach?
    10. A do polifta da radę założyć przedlifty? Bo wg. katalogu Sachsa wersja sport jest produkowana tylko do przedlifta :/ Na iparts http://google.plczesc/amortyzator-sachs-170814,audi,a4-avant-8d5-b5-1994-11-2001-09,1-8-t-150km,5-3485-5307-100121-0-32-170814.html niby pisze, że "Dla aut z numerem nadwozia Do: 8D-X-199 999" a ja mam powyżej.
    11. Wie ktoś może czy amory do polifta i przedlifta są takie same? Mam obecnie oryginał 1ba, planuje założenie Eibach Pro Kit'u -30mm i chciałbym od razu wymienić amory na takie z 1be, ale nic konkretnego nie mogę znaleźć. Wyszukałem tylko Sachsy 557 839 i 280 561 ale są już niedostępne.
    12. http://www.eibach.pl/eibach-audi-a4-avant-(8d5,-b5)-e1537-140-pi-2613.html Jak to jest, że takie sprężyny pasują zarówno do 1.8T jak i 2.8 skoro różnica w wadze to wg. katalogu aż 65kg?
    13. Turbina przed regeneracja nie dawała praktycznie w ogóle ciśnienia i żadne błędy się nie pojawiały. Zamówiłem nowy n75 jutro podmienie i zrobię logi. Edit: Pomogła wymiana n75. Teraz jeździ tak jak powinien
    14. Zrobiłem logi na 3 biegu http://vaglog.pl/log_223800.html Błędy jakie mi wyskoczyły: 17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
    15. Witam, mam następujący problem, otóż miałem regenerowaną turbinę, bo dawała praktycznie zerowe ciśnienie. Po pierwszej jeździe zauważyłem, że auto rwie do przodu od mniej więcej 1800-2000 obrotów, ale od 3 tys słabnie i im dalej tym gorzej. Próbowałem się trochę rozpędzić to na 5 biegu to powyżej 120kmh jest tragedia, do 160 dobiłem w ślimaczym tempie. Sprawdzałem na szybko błędy, dokładnie nie pamiętam nr, ale było coś o przeładowaniu turbo i coś z przepływomierzem. Gdzie szukać problemu? Mechanik który składał turbo twierdził, że może to być zawór N75, ale pewności nie ma.