Skocz do zawartości

Marcin974

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin974

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Włocławek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

528 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Marcin974

0

Reputacja

  1. Mialem ladni renzo i wtryski matrixa ktore co 40tys kilometrów musiałem wymieniać bo teoretycznie nie lubią brudnego gazu w naszym kraju, koszt około 1000zl wynosil wtedy, więc po dwóch naprawach gwarancyjnych podziękowałem, włożyłem nową elektryke agisa z wtryskiem valteka za 800zl w sumie, z tamtym czasem skończyły się moje wizyty 5 razy do roku u gazownika, valtek w perspektywie 100-200tys kilometrów może jakieś skutki przynieść, chociaż twierdzę że bardziej odgrywa rolę w kulturze pracy instalacji jak w następstwach jego uzytkowania i w starszych popularnych silnikach jest strzałem w dziesiątkę. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  2. Marcin974

    pomocy przerywa na lpg

    Ja również drugą sondę zostawiłbym w spokoju, czujnik temperatury myślę że też większej roli nie powinien odgrywać, na poczatek zubożył bym dawke lpg w dolnym zakresie obrotów i zobaczył co będzie się dziać.
  3. Marcin974

    cieknący zawór EGR

    Można jeszcze wybalansowac miedzy wymiana na nowy a zalepieniem, ja nagwintowalem otwory, wkreciłem króciec od lpg i odprowadzilem wezykiem za filtr powietrza, egr w 1.9 słyną z tego pocenia się więc dla mnie poroniony pomysł inwestować 300-350zl w egr ktory po 40tys kilometrów może zacząć lecieć, a po 70tys na pewno będzie leciał... To lepiej pójść w drugą stronę i przyjrzeć się membranie w pokrywie zaworów czy pracuje prawidłowo i ewentualnie zmniejszyć ilość tej mgiełki olejowej w dolocie Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  4. A ja zaprzeczę kilku uzytkownikom i powiem że pod 1.9 pd włożyłem poduszki z 2.5 TDI i jest spoko, warunek taki że muszą być sprawne, z pewnego źródła, 1.9 awx ma jedną elektryczną drugą zwykła, 2.5 ma obydwie eletryczne, nie dorabiałem elektryki do drugiej bo uspokoiły się drgania i nie widziałem takiej potrzeby Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  5. Biała? :-D Jak napisałeś "prawie nowa" w dodatku skoda to bardziej wieje mi autami flotowymi, wiec uznajmy że przyjmujemy do wiadomości Twój przypadek i współczujemy, a drugi silnik dostała nowy? Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  6. Witam, wpadła mi audi cala pomalowana w Niemczech, z tego co wnioskuje to jakieś 2-4 lata temu ponieważ lakier ładnie leży i nie ma mankamentów na nadwoziu, czy to nie jest czasem lz5f z palety audi? Przyznam że robi wrażenie ta perłowa powloka na niej Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  7. Zależy od egzemplarza, kupilem 2.5 automata 150KM na części, motor wytrzymał od katowania na zimnym, poprzez gnojowice z oleju ( miska rąbła na lawecie, zalalem starym z wymian w 1.9) po palenie gumy automatem, części się rozprzedaly, wpadlo zatarte quatro 180KM, wymiana silnika, porzucenie pompy wtryskowej z tego zatartego i chodzi, odrazu dostał nowy olej, przeszedł fazę testów chciałbym pogonic 1.9 a pojeździć 2.5 ponieważ nic nie dzieje się z tym silnikiem ;-) Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  8. Najwięcej do powiedzenia w temacie 2.5 mają ci którzy zero styczności z tym mieli, owszem, mają bolaczki te silniki, ale po jakim przebiegu... Na pewno jak ktoś nowe 2.5 kupował to nie na takie kilometry jak 1.9 więc pogadamy realnie w nie o 200tys kilometrów przebiegu w naszym kraju :-) sam jeżdżę 1.9 ale już w podwórku stoi 2.5 quattro 180KM i zamienię czapkę na kapelusz według niektorych, ale mój świat i moja frajda z jazdy :-D Wracając do tematu to jeśli kolega zna to auto, wie co jest spoko a co nie to tylko kwestia kalkulacji co ile wyniesie i czy warto, jeśli zamknie się w 16tys z zakupem i wkladem w niego to już warto, jeśli mialoby 20tys wyjść to nie wiem czy jest sens się bawić, lepiej rozebrać na części wtedy :-) Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  9. Jeździłeś 2.5 TDI? Przedstaw jakie koszty i w co włożyłeś :-) Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  10. U mnie było to samo, coś kable przy czujniku zderzeniowym nie łączą, trzeba przejrzeć dokładnie wiązkę w tamtej okolicy, polecam nie zlekcewazyc tego, zlekcewazylem, i przy 35km/h uderzylem delikatnie przodem i odpaliło mi airbagi Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  11. @TomOskroba, szkoda Twojego zachodu, może rzeczywiście wystarczy zubożyć dawke w tym zakresie obrotów, ja przyznam się że tylko autokalibracje robilem i żadnych korekt nie wprowadzałem Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  12. To ja jestem trzecim w tym temacie ktoremu stag 4 szarpie w fazie nagrzewania, ja to celuje w sterownik, wszystkie opcje już przewertowałem, poczawszy od rozmiaru dysz, wydajnosci parownika, poprzez szczelność podciśnień, cewki, świece, filtry, kazdy z nas ma inne wtryski, parowniki a problem identyczny... Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  13. Jeszcze celowałbym by kąt wtrysku ustawić w -1 do -1.5 (czyt. 1 do 1.5 ATDC) u mnie przy ustawieniu na 0 wyrzucał tryb awaryjny i ledwo szedł ;-) Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  14. Jeśli wykonuje niewielki ruch to jest dopuszczalne, a jeśli rzeczywiście zawija Ci nie wiadomo ile to sprawdź poduszkę skrzyni ;-) Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  15. Hmm, a jak bym przykładowo sprzedał komuś zwrotnice z piasta i łożyskiem za 150zł to nie łatwiej i taniej by wyszło? :-) Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...