Skocz do zawartości

apis

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O apis

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

570 wyświetleń profilu

Osiągnięcia apis

0

Reputacja

  1. Przychodzi czas że mija 10 lat jazdy na gazie. Pora wymienić zbiornik lpg a może legalizacja butli zastanawia się człowiek. Myśli tak aż nie zobaczy jak wygląda zbiornik po tych 10 latach i jak rdza nie odpada z niego płatami. Niezły filmik jak wygląda zbiornik gazowy po 10 latach warto zobaczyć https://lpgmasters.pl/wymiana-zbiornika-lpg/ i zastanowić się dopiero wtedy wo wybrać. Kupno nowego zbiornika czy legalizację pordzewiałej skorupy z która potem trzeba jeździć w samochodzie przez następne 10 lat.
  2. apis

    Stag 500

    Instalacja wtrysku bezpośredniego lpg Stag 500 DIS była pierwszy rz pokazana na targach GasShow 2017 w Warszawie. Dużo zdjęć wtrysku bezpośredniego lpg i innych instalacji mozna zobaczyć na fotorelacji Stag 500 DIS
  3. Jak instalacja była strojona na korekty to nie tyle trzeba stroić żrby korekty były na 0%. Stroić trzeba tak żeby korekty na benzynie i na gazie miały taka samą wartość. Nigdzie nie jest powiedziane że fabrycznie korekty na benzynie są na 0%, może być tak że powiedzmy benzyna ma fabrycznie ustawione korekty na +5%. I ta wartość jest wtedy punktem odniesienia.
  4. Przyczyna problemu to brak gazu, dlatego instalacja przełącza się na benzynę. Przełącz na gaz, po tym jak przerzuci z powrotem na benzynę zdejmij wąż gazowy przy filtrze fazy lotnej albo przy wtryskiwaczach i sprawdź czy jest ciśnienie gazu. Przypuszczam że go tam nie będzie. A cykniecie elektrozaworów gazowych powinno być pod maską i na butli gazowej słyszalne.
  5. apis

    LPG przestało działać

    Z tego co opisujesz to może być uszkodzony czujnik temperatury reduktora lpg. Jednak żeby jednoznacznie stwierdzić jak jest przyczyna awarii instalacji lpg trzeba podłączyć sie pod program diagnostyczny do Staga. Serwis lpg jest tutaj pomocny chyba że masz wiedze i interfejs do lpg wtedy sam możesz podejrzeć ustawienia i lpg serwis nie jest konieczny na tym etapie.
  6. Wtryskiwacze AC W01 to lepsza alternatywa dla wtryskiwaczy valtek. Cena wtryskiwaczy AC W01 jest raptem o 50-80zł wyższa niż mają wtryskiwacze valtek. A parametry techniczne jakie ma listwa wtryskiwaczy AC W01 jest zdecydowanie lepsze niż maja wtryski valtek. Można zobaczyć zrzuty ekrany z programu diagnostycznego. Wymiana wtryskiwaczy lpg była robiona przez serwis lpg warszawa. Potem robiona była regulacja gazu w samochodzie. Najpierw regulacja gazu na warsztacie. Potem strojenie instalacji lpg na drodze. http://lpgmasters.pl/wtryskiwacze-valtek-czerwone-cz-2/ Jednoznacznie widać, że wymiana wtryskiwaczy lpg na wtryskiwacze AC W01 radykalnie wpłynęła na to jak wygląda praca instalacji lpg. W tej chili kiedy są bez problemu dostępne na rynku wtryski AC W01 montaż wtryskiwaczy valtek stracił sens. Tak samo jest to ekonomiczny tani zamiernnik dla wtryskiwaczy Barracuda. Montaż lpg warszawa czy mniejsze miasto swoje kosztuje i dobrze jest zrobić kalkulację ekonomiczna jakie podzespoły gazowe wybrać. Instalacje lpg warszawa czy mała wioska są kupowane przez serwis lpg warszawa w tych samych hurtowniach. Po co przpłacać, ceny instalacji lpg warszawa zwłąszcza posiada wysokie, podchodzić trzeba racjonalnie a nie ładować się w jakieś landi Renzo czy BRC gdzie serwis lpg ma ceny wygórowane. Trzeba pamiętać, że i tak niezwykle ważny jest dobry auto gaz serwis warszawa tutaj oferuje na przykład wielki wybór warsztatów gazowych. A tak jak napisał przedmówca cena wtryskiwaczy lpg może wynieść 1000zł. Tymczasem cena wtryskiwaczy AC W01 to mniej niż 200zł.
  7. apis

    Wtryskiwacze lpg AC W01

    Od pewnego czasu na rynku są dostępne wtryskiwacze firmy AC. Listwa wtryskiwaczy AC W01, AC W02. Wtryskiwacze AC W03 są różne od wtryskiwaczy AC W02 tym że jedne są w postaci listwy wtryskiwaczy a wtryski AC W03 są pojedyncze. Cena tych wtryskiwaczy jest niska w porównaniu do wtrysków Barracuda. ciekawie wypada porównanie wtrysków Valtek i listwy wtryskiwaczy AC W01. Wymiana wtryskiwaczy robiona byłaprzez serwis lpg warszawa w tym konkretnym przypadku. http://lpgmasters.pl/wtryskiwacze-valtek-czerwone-cz-2/ Dla mnie AC W01 w swojej półce cenowej są rewelacyjne. Montaż wtryskiwaczy AC W01 a potem obowiązkowo nowa regulacja gazu w samochodzie. Najpierw regulacja gazu w warsztacie a potem regulacja instalacji lpg na drodze. Cena wtryskiwaczy AC W01 jest raptem o 50-80zł wyższa niż maja wtryskiwacze Valtek a różnica techniczna to przynajmniej dwa poziomy na korzyść wtryskiwaczy AC W01.
  8. Firma produkująca tą instalację ładnych parę lat temu zbankrutowała. Jeżeli ta instalacja lpg robi problemy to najlepiej przerobić ją na polską instalacje lpg. Wymiana komputera i wymiana wtryskiwaczy jest konieczna. Żeby koszty ograniczyć do minimum to można na przykład zrobić montaż lpg na wtryskiwaczach AC W01. Są to całkiem przyzwoite wtryskiwacze lpg. Parametry techniczne wtryskiwaczy AC W01 są zadziwiająco dobre. Można zobaczyć jak się sprawują zamiast wtrysków valtek. W tym przypadku wymiana była robiona przez serwis lpg warszawa ale jak masz chęci i troche wiedzy sam to ogarniesz. Po montażu obowiązkowa regulacja gazu w samochodzie , najpierw na postoju potem w trasie. http://lpgmasters.pl/wtryskiwacze-valtek-czerwone-cz-2df Po montażu obowiązkowa regulacja gazu w samochodzie , najpierw na postoju potem w trasie.
  9. Mam paczkę programów do tej instalacji. Mogę Ci podesłać jak chcesz sobie poregulować instalację. Mi by sie nie chciało w to bawić , wymieniłbym komputer i wtryskiwacze gazowe na polskie. Ale jak chcesz regulować to nie ma problemu, próbuj. Odezwij sie do mnie w prywatnej wiadomości obgadamy jak Ci paczkę programów wysłać. Albo na maila : [email protected]
  10. apis

    Problem z odpalaniem

    Kolego napisz jaka masz instalację gazową. Instalacja gazowa sekwencyjna czy instalacja gazowa II generacji? Myślisz że my to jesteśmy wróżkami?
  11. W Polsce najpopularniejsza instalacja gazowa to taka w skład której wchodzi reduktor lpg Alaska i wtryskiwacze gazowe Valtek. Znam wielu którzy zrobią na takich elementach Poloneza i Porsche z silnikiem V8. Ludzie nie zdają sobie sprawy jakie konsekwencje dla silnika powoduje instalacja gazowa i wtryski Valtek. Ostatnio widziałem gościa co miał Valteki tak zajerzdzone, że aż były całe zardzewiałe. człowiek nie był w stanie uwierzyć, że falowanie i brak mocy jest przez zużyte wtryski Valtek :). Wszystko co najgorsze wyszło dopiero po zobaczeniu jakie parametry ma ustawione komputer gazowy i jak wygląda mnożnik na wykresie. Porobiłem trochę zdjęć i opisałem dokładnie co i dlaczego jest źle w instalacji gazowej. http://lpgmasters.pl/stag-300-wtryski-valtek-czesc-1/ Warto zobaczyć zdjęcia i przeczytać a potem zastanowić się czy warto żeby instalacja gazowa i wtryski Valtek były w Twoim samochodzie. Zwłaszcza że wystarczy dołożyć 50-60zł i możesz mieć całkiem przyzwoite wtryski gazowe innego producenta.
  12. apis

    Papiery do gazu

    Do przeglądu potrzeba jest homologacja zbiornika lpg. Jak zrobić duplikat homologacji zbiornika lpg możesz przeczytać http://lpgmasters.pl/duplikaty-zbiornik-lpg/ Jeżeli nie masz wbitego gazu w dowód rejestracyjny to problem jest większy. Trzeba wyrobić nowe dokumenty na cały montaż instalacji gazowej. A więc faktura za montaż, homologacja na montaż, homologacja zbiornika gazowego. To możesz załatwić tylko przez gazownika. Dobra wiadomość jest taka, że sprawa jest do załatwienia bez problemu. Chociaż w przypadku odtwarzania dokumentów na cały montaż to już jest to pól legalne :). Takie rzeczy sie robi ale nikt sie tym nie chwali.
  13. Na prawidłowy dobór węzy gazowych do instalacji lpg nie zwraca się uwagi a może to mieć spore konsekwencje jeżeli chodzi o działanie instalacji gazowej. Ponieważ spotkałem się z tak partacko założoną instalacją że aż brak słów postanowiłem przybliżyć choć trochę ten mało znany temat. To jest doskonały przykład dlaczego w jednym warsztacie instalacja kosztuje 1800zł a w drugim 2800zł. Wszystko ma swoje konsekwencje teraz i w przyszłości. Właściciel samochodu z silnikiem V6 200KM skarżył się że na gazie samochód nie ma mocy. Przede mną paru druciarzy próbowało naprawy łącznie z tym który zamontował ta badziewną instalacje. Nie dali rady , ja znalazłem przyczynę i poprawiłem wydajność instalacji gazowej. Dokładnie o co chodziło opisałem na blogu. http://lpgmasters.pl/dobor-wlasciwych-wezy-lpg/ Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach, instalacje lpg nie wybaczają partactwa.
  14. apis

    Nie spala gazu do zera.

    Odwrócenie zbiornika gazowego wiele nie pomoże. Jak wcześniej ktoś napisał 1-2 litry może więcej gazu zejdzie. Z tym zbiornikiem do jazdy na "wstercznym" to chodzi o to że jak bedziesz jechał w terenie górzystym albo podjeżdzał pod górkę a gazu będzie końcówka z w zbiorniku to własnie w takie sytuacji instalacja przejdzie na benzynę z powodu niezaciągania gazu ze zbiornika. łatwiej to wyjaśnić na obrazku niż słowami. W opisywanym przypadku problem może być z zamontowaniem wielozawóru w złej pozycji lub reduktora. Lub też zbiornik nie jest w pozycji poziomej w bagażniku, tylko jest jakoś dziwnie pochylony. Tak czy owak naprawić to może tylko gazownik .
  15. Stawiam na jakaś nieszczelność albo źle dobrana średnice króćców gazowych albo zła regulacja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...