Skocz do zawartości

olivierofm

Pasjonat
  • Postów

    113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4

O olivierofm

Informacje

  • Imię
    Olivier
  • Miasto
    Navicula

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    CPMA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1352 wyświetleń profilu
  1. Tak zamierzam, ale ten tekst z ta pompą mnie trochę martwi
  2. Wczoraj kupiłem a4b9 2.0TFSI w quattro i s-tronicu z 2017 roku i chciałbym lać dobrą oliwę do silnika, tylko po przejrzeniu tego wątku i wszystkich wypowiedzi już zgłupiałem: padły już 0w20, 0w40, 5w30 i nawet 5w40. Do jasnej anielki, niech mi ktoś udzieli konkretnej i merytorycznej odpowiedzi. Wcześniej miałem b8 2.0TFSI 211KM CPMA i lałem RAVENOL 5W40 VST USVO TURBO i było git, ale teraz ten silnik jest nowszy i podają inne normy. Panowie co wlać, żeby silnik był zadowolony i cieszył, wszystkie inne powody mnie nie interesują.
  3. Ok, nie skojarzyłem... pzdr
  4. Witam, sorki, że odgrzew temat, moje Audi a4b8 2013 rok, mam alarm i też zapytam: czy u mnie można zakodować domykanie szyb przy zamknięciu? Bo z pilota mam funkcję taką...
  5. Super, dało radę. Moja a4 z USA 2013 rok. Tak jak kolega wyżej pisze: kodowanie, a po kodowaniu reset według instrukcji powyżej i są litry, a też mam concert'a. Pozdrawiam
  6. Tak, mają po prostu umowę z Shellem i osobiście uważam, że lepiej, bo Castrol to można lać, ale do kosiarek... Pozdrawiam...
  7. zmienolej.pl Wszystko mają ori i tylko u nich kupuję - polecam...
  8. Witam, jeśli ponawiam pytanie to sorki, ale nie mogłem znaleźć wątku, otóż mam pytanie odnośnie b9 i silnika 2.0tdi 190km. Obecnie podsiadam b8 po lifcie w 2.0tfsi w quattro i noszę się z zakupem b9 z wyżej wspomnianym silnikiem ON. Dlaczego? Nie ukrywam, że bardzo dużo jeżdżę w trasie i PB najnormalniej w świecie sporo mnie zżera pod względem paliwa (a nie chcę gazować, bo mam jakoś obawy), a dużo czytałem o tym silniku diesla w b9, że są ekonomiczne i na czym mi też zależy - dynamiczne, bo jeśli mam się wkurzać, że auto jest mulaste to wolę zarabiać tylko na PB Jeśli jest ktoś życzliwy kto może był w podobnej sytuacji co ja - korzystał z 2.0tfsi a wskoczył na 2.0tdi i ma coś do powiedzenia to chętnie posłucham "mądrych sugestii"
  9. Wielokrotnie polecany był ten: Ravenol VST Turbo 5W40 - sam teraz taki używam.
  10. Patola z tym moim homelinkiem?, auto z USA to fakt, może dlatego. Jest kilka filmików na YouTube z programowaniem , niby takie proste, że na jednym to nawet kobita sobie poradziła, a u mnie lipa...
  11. Jednak zalałem: RAVENOL Turbo VST 5W-40 USVO i uważam, że to najsłuszniejszy wybór... PZDR
  12. Można... Lyj Pan
  13. W sumie masz rację, dzisiaj w głównej mierze płaci się za markę...
  14. A po czym doszedłeś do takich wniosków?
  15. olivierofm

    Silnik CPMA

    Użytkuję autko z takim silnikiem ponad rok i nie mam z nim żadnych problemów, świetnie wkręca się na obroty, jest bardzo dynamiczny i elastyczny, oczywiście ja ma w quattro. Co do oleju, jest to już jednostka poprawiona i nie wciąga potwornie oleju jak inne. Ja jeżdżę dużo, dynamicznie i głównie trasy, więc jak mi wciągnie pól litra na 2tys to tyle...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...