ELA7V30

Pasjonat
  • Zawartość

    103
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O ELA7V30

    Informacje

    • Imię
      Grzegorz
    • Lokalizacja
      Łask

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2011
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      CAHA
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    384 wyświetleń profilu
    1. Witam tak jak w temacie. Intereauje mnie wydech od 2.7 lub 3.0 w miare rozsadnych pieniążkach, ewentualnie mogę wymienić na wydech podwujny do Q5 w bardzo dobrym stanie. Koleś mnie oszukał i sprzedał jako wydech do a4 b8 wizualnie pasuje ale nie pasuje przy montażu. Czekam, odpowiedzi mile widziane.
    2. ELA7V30

      Czy może za mało danych żeby cokolwiek zdiagnozować ? Jak będzie trzeba coś więcej to dołączę tylko co?????????????????
    3. ELA7V30

      Podpowie ktoś coś na temat przepływomierza??????
    4. ELA7V30

      01 silnik pomiary rozszerzone I tu wybierasz co chcesz sprawdzić. Nie Ja mam 11/12 przed lift ale to akurat nie ma znaczemia
    5. ELA7V30

      Proszę o pomoc w analizie:L chodzi o zdiagnozowanie przepływomierz oraz sondy lambda, ewentualnie proszę o sugestie co jeszcze podać. Silnik CAHA 170/ 199KM 450 Nm Adres 01: Silnik (03L 906 022 NP) 13:06:36 IDE00025 Temperatura płynu chłodzącego 85 *C IDE00100 Moment obrotowy silnika 53.6 Nm IDE00347 Masa powietrza: wartość rzeczywista 6.88 g/s IDE00350 Masa powietrza: wartość wymagana 250.0 mg/stroke IDE00357 Temperatura paliwa 53.8 °C IDE00371 Zużycie paliwa 0.95 l/h IDE00427 Filtr cząstek stałych: różnica ciśnienia 13 hPa IDE00428 Filtr cząstek stałych: offset różnicy ciśnienia 5 hPa ENG107441 Sonda lambda - przepływ masy powietrza 0.0 g
    6. ELA7V30

      nie nie będę Cię straszył że masz coś uwalone. Podepnij się pod kabel i zobacz jakie masz wartości rzeczywistą i wymaganą i będziesz miał odpowiedz. Ja bujam się z tym tematem przez 4 lata. Niby tacy znawcy ale nikt nie potrafi powiedzieć czemu dużo pali.(zaznaczam nikogo nie chcę obrazić nie taka moja tu rola, chcę pomóc i czasami sam uzyskać pomocy ale widzę że nie bardzo ludzie tu chcą pomóc bardziej liczą na podaną odpowiedz na tacy bo tak łatwiej). Wiadomo że jak dasz w pedał to 40 Ci pokaże, ale jak dajesz w pedał na 6-tym biegu zauważ jakie masz chwilowe i odepnij przepławkę i powtórz zadanie. Zauważ jakie będą wartości i masz odpowiedz. Moje SUBIEKTYWNE SPOSTRZEŻENIE w tym temacie. U mnie na jałowym jest wymagana 250 mg/s a rzeczywista od 6,97 do 7,08 g/s gdzie po odpięciu przepływki mam 235 bodajże g/s. nie wiem może się mylę proszę o zweryfikowanie moich wypocin.
    7. ELA7V30

      hunter7 jeszcze jedno. To Ty pisałeś że w trasie 8,5 l/100km? Napiszę tak :........w wolnej chwili podnieś maskę i wypnij wtyczkę od przepływomierz, przy filtrze powietrza. Po zapaleniu silnika powinna zacząć mrugać sprężynka od świec żarowych. Przejedz się ze 40km. Zaobserwuj wskazania na desce rozdzielczej na FIS-e. Czy przypadkiem spalanie nie zmniejszy się? Samochód normalnie będzie się zachowywał, bedzie reagował na pedał przyśpieszenia, wskazanie na fis-ie będzie bardziej stabilne( chodzi mi o to, że cyfry ze spalania chwilowego nie głupieją tak,że raz 10,3 raz 5,9 jedziesz niby jednym tempem a tu raz taka wartość raz taka i do tego jeszcze strasznie zawyżona)czyli albo 5,6 albo 6,0 i małe odchyły, wiadomo jak dodasz gazu to i 20 pokaże ale nie więcej a teraz jestem w stanie powiedzieć że nawet i 40l spalania chwilowego zauważyłeś jak mocniej ze świateł ruszyłeś. Może to świadczyć o uszkodzeniu przepływomierza pomimo braku wiadomości z VCDS-a. (ZERO BŁĘDÓW) a cuda się dzieją, do tego zakopcone kominy co może świadczyć o bogatej mieszance w ON natomiast mało O 2.
    8. ELA7V30

      hunter ja to samo zauważyłem siebie. Osmolone końcówki nie dają mi spokoju. Też jestem po akcji serwisowej w Łodzi, oraz mam robaka na 200 KM i 450 Nm. Przed tymi zabiegami mogłem z ,,rury jeść" jak ktoś pisze. Teraz tak jak wspomniałem końcówki są osmolone. Pomimo tego, że się też na to wkurzam, dałem sobie z tym spokój i Wam wszystkim też radzę wyluzować. Po zmianie mapy Twój silnik dostaje więcej paliwa w innych ,,momentach" niż seria, przecież w czasie spalania ze zwiększoną dawką paliwa musi być większa wydajność energetyczna , która przekłada się na moc którą teraz uzyskałeś w samochodzie a więc i gazów będzie więcej. Przecież jakoś to trzeba odprowadzić! Na chłopski rozum: dolewasz oliwy do ogniska to się lepiej pali, a że okopci rurę to efekt dużej dawki paliwa. Pojeździj bez pałowania ten sam odcinek, okopcenie będzie mniejsze lub w ogóle nie wystąpi w co wątpię bo nie po to masz robaka, żeby do kościoła w niedzielę z dziećmi jechać. Pozdrawiam.
    9. Czy ktoś z as zakładał wydech do a4 b8 o nr 8R253611C 8R0253611D? Zanim się za to zabiorę może kto co podpowie?????
    10. od-do Zobaczę u siebie bo dziękuję.
    11. Witam. Proszę Cię jeśli to nie jest kłopotem abyś zmierzył ile cm. jest od wewnętrznej lewej rury do wewnętrznej prawej rury u ciebie w aucie.
    12. nie bardzo się orientuję ale chyba nie! moim zdaniem będzie to TDI i kupuj spokojnie, a sprzedawca nie bardzo wie co sprzedaje albo tak jak parę postów wyżej ktoś napisał że do TFSI włożył sobie sam od TDI (dlatego sprzedawca zarzeka się że to od TFSI)
    13. ELA7V30

      chodzi mi dokładnie o uruchomienie podświetlenia takiego właśnie przełącznika/włącznika. (obrazek skopiowałem i wkleiłem z forum w celach poglądowych)
    14. ELA7V30

      Witam. Dzięki za odpowiedz, a (-) masę na który pin mam podać w przełączniku? I może żeby odpalić samo podświetlenie to lepiej podać (+) zasilanie (PIN 7 w przełączniku z tego co piszesz) z oświetlenie w sąsiadujących przełącznikach?