Skocz do zawartości

ELA7V30

Pasjonat
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ELA7V30

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Łask

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

897 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ELA7V30

1

Reputacja

  1. Witam. I jakie wymiary tego roztłoczenia są w końcu 55/65 czy 58/68 i jaką długość? Z góry dziękuję za info.
  2. Witajcie. U mnie problem ze wskazaniem wskazówki paliwa polega na tym,że od połowy w dół bardzo szybko ta wskazówka -wydaje mi się- opada i jak zapali się rezerwa a potem pokazuje ile km. mogę jeszcze przejechać jak pokaże 0 km. to ostatnio przejechałem jeszcze 100 km i dopiero zatankowałem. Może mam rezystancje źle ustawioną w blokach bo powiem szczerze że ostatnio się bawiłem tym zużyciem spalania ponieważ wydawało mi się ze samochód dużo mi pali ale po ostatnim przejechaniu 1150km na zbiorniku uważam,że błąd jest w nastawach w w blokach . Może ktoś coś podpowie jak to ugryźć? Z góry dziękuję.
  3. Czy może za mało danych żeby cokolwiek zdiagnozować ? Jak będzie trzeba coś więcej to dołączę tylko co?????????????????
  4. Podpowie ktoś coś na temat przepływomierza??????
  5. 01 silnik pomiary rozszerzone I tu wybierasz co chcesz sprawdzić. Nie Ja mam 11/12 przed lift ale to akurat nie ma znaczemia
  6. Proszę o pomoc w analizie:L chodzi o zdiagnozowanie przepływomierz oraz sondy lambda, ewentualnie proszę o sugestie co jeszcze podać. Silnik CAHA 170/ 199KM 450 Nm Adres 01: Silnik (03L 906 022 NP) 13:06:36 IDE00025 Temperatura płynu chłodzącego 85 *C IDE00100 Moment obrotowy silnika 53.6 Nm IDE00347 Masa powietrza: wartość rzeczywista 6.88 g/s IDE00350 Masa powietrza: wartość wymagana 250.0 mg/stroke IDE00357 Temperatura paliwa 53.8 °C IDE00371 Zużycie paliwa 0.95 l/h IDE00427 Filtr cząstek stałych: różnica ciśnienia 13 hPa IDE00428 Filtr cząstek stałych: offset różnicy ciśnienia 5 hPa ENG107441 Sonda lambda - przepływ masy powietrza 0.0 g
  7. nie nie będę Cię straszył że masz coś uwalone. Podepnij się pod kabel i zobacz jakie masz wartości rzeczywistą i wymaganą i będziesz miał odpowiedz. Ja bujam się z tym tematem przez 4 lata. Niby tacy znawcy ale nikt nie potrafi powiedzieć czemu dużo pali.(zaznaczam nikogo nie chcę obrazić nie taka moja tu rola, chcę pomóc i czasami sam uzyskać pomocy ale widzę że nie bardzo ludzie tu chcą pomóc bardziej liczą na podaną odpowiedz na tacy bo tak łatwiej). Wiadomo że jak dasz w pedał to 40 Ci pokaże, ale jak dajesz w pedał na 6-tym biegu zauważ jakie masz chwilowe i odepnij przepławkę i powtórz zadanie. Zauważ jakie będą wartości i masz odpowiedz. Moje SUBIEKTYWNE SPOSTRZEŻENIE w tym temacie. U mnie na jałowym jest wymagana 250 mg/s a rzeczywista od 6,97 do 7,08 g/s gdzie po odpięciu przepływki mam 235 bodajże g/s. nie wiem może się mylę proszę o zweryfikowanie moich wypocin.
  8. hunter7 jeszcze jedno. To Ty pisałeś że w trasie 8,5 l/100km? Napiszę tak :........w wolnej chwili podnieś maskę i wypnij wtyczkę od przepływomierz, przy filtrze powietrza. Po zapaleniu silnika powinna zacząć mrugać sprężynka od świec żarowych. Przejedz się ze 40km. Zaobserwuj wskazania na desce rozdzielczej na FIS-e. Czy przypadkiem spalanie nie zmniejszy się? Samochód normalnie będzie się zachowywał, bedzie reagował na pedał przyśpieszenia, wskazanie na fis-ie będzie bardziej stabilne( chodzi mi o to, że cyfry ze spalania chwilowego nie głupieją tak,że raz 10,3 raz 5,9 jedziesz niby jednym tempem a tu raz taka wartość raz taka i do tego jeszcze strasznie zawyżona)czyli albo 5,6 albo 6,0 i małe odchyły, wiadomo jak dodasz gazu to i 20 pokaże ale nie więcej a teraz jestem w stanie powiedzieć że nawet i 40l spalania chwilowego zauważyłeś jak mocniej ze świateł ruszyłeś. Może to świadczyć o uszkodzeniu przepływomierza pomimo braku wiadomości z VCDS-a. (ZERO BŁĘDÓW) a cuda się dzieją, do tego zakopcone kominy co może świadczyć o bogatej mieszance w ON natomiast mało O 2.
  9. hunter ja to samo zauważyłem siebie. Osmolone końcówki nie dają mi spokoju. Też jestem po akcji serwisowej w Łodzi, oraz mam robaka na 200 KM i 450 Nm. Przed tymi zabiegami mogłem z ,,rury jeść" jak ktoś pisze. Teraz tak jak wspomniałem końcówki są osmolone. Pomimo tego, że się też na to wkurzam, dałem sobie z tym spokój i Wam wszystkim też radzę wyluzować. Po zmianie mapy Twój silnik dostaje więcej paliwa w innych ,,momentach" niż seria, przecież w czasie spalania ze zwiększoną dawką paliwa musi być większa wydajność energetyczna , która przekłada się na moc którą teraz uzyskałeś w samochodzie a więc i gazów będzie więcej. Przecież jakoś to trzeba odprowadzić! Na chłopski rozum: dolewasz oliwy do ogniska to się lepiej pali, a że okopci rurę to efekt dużej dawki paliwa. Pojeździj bez pałowania ten sam odcinek, okopcenie będzie mniejsze lub w ogóle nie wystąpi w co wątpię bo nie po to masz robaka, żeby do kościoła w niedzielę z dziećmi jechać. Pozdrawiam.
  10. Czy ktoś z as zakładał wydech do a4 b8 o nr 8R253611C 8R0253611D? Zanim się za to zabiorę może kto co podpowie?????
  11. Witam. Proszę Cię jeśli to nie jest kłopotem abyś zmierzył ile cm. jest od wewnętrznej lewej rury do wewnętrznej prawej rury u ciebie w aucie.
  12. nie bardzo się orientuję ale chyba nie! moim zdaniem będzie to TDI i kupuj spokojnie, a sprzedawca nie bardzo wie co sprzedaje albo tak jak parę postów wyżej ktoś napisał że do TFSI włożył sobie sam od TDI (dlatego sprzedawca zarzeka się że to od TFSI)
  13. chodzi mi dokładnie o uruchomienie podświetlenia takiego właśnie przełącznika/włącznika. (obrazek skopiowałem i wkleiłem z forum w celach poglądowych)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...