-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Saylar

Informacje
-
Imię
Konrad
-
Miasto
Shropshire - UK
Auto
-
Model
BMW
-
Nadwozie
Coupe
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
Inny
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
RWD
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
ON
-
Kurcze szkoda ze Wagner już u Ciebie siedzi, teraz to będzie trochę nie równe porównanie.. ale to nic napisze na pw to się zgadamy jakoś po urlopie bo wyjeżdżam do Chorwacji 1-16 Września.
-
Moc podobna do mojej aktualnie, u mnie wyszło 373bhp - fajnie by było się sprawdzić gdzieś co Ty na to? Kiedy zamierzasz wrzucać wagnera? Ja jade do Polski i Chorwacji 1 września wiec można by się ustawić jak wrócę i potestowac jeśli nadal będziesz z seryjnym coolerem
-
No dokładnie to podstawa, u mnie teraz po tym zabiegu duzo lżej silnik chodzi i wkręca się na obroty jak szatan Moze duzo nie wyszło wczoraj bo skromne 373bhp i prawie 700nm narazie bez większego intercoolera ale jest to maksymalnie bezdymny program i mogę potwierdzić ze autko praktycznie nie dymi, jedynie przy pełnym bucie i maksymalnym obciążeniu czasem zrobi się taka 'mgiełka' za samochodem ale nie rzuca się to w oczy. Co do wagnera to sam się zastanawiam i waham się nad wagnerem który kosztuje prawie 600f nowy, a kopią wagnera którą jest MTEC intercooler za 330f -> http://www.ebay.co.uk/itm/MTEC-BMW-E90-E91-E92-E93-E9x-325d-330d-335d-Front-Mount-Intercooler-Diesel/172401104820?_trksid=p2485497.m4902.l9144 Wiec prawie polowa różnicy w cenie tylko ciekawe jak to się przekłada na temperature doładowania, i jaka jest pomiędzy nimi różnica. Co do skrzyni to bym się nie martwił zawsze można konwerter momentu obrotowego zmienić a wtedy i skrzynia duzo więcej niutow wytrzyma, oczywiście należy tez pamiętać o odpowiednim serwisowaniu skrzyń automatycznych. To dzieli nas spory kawal drogi, bo ja Shropshire - SY4 wiec nie cale 200mil.. mam kumpla z e92 w Weston-Super-Mare wiec kiedyś można pomyśleć o jakimś wspólnym spocie. Gdzie się wstępnie ugadałeś na stage1 remap? Będziesz robił w UK czy w Polsce?
-
Witaj Marcin, piękna sztuka i bardzo dobra baza na zaczęcie jakichkolwiek modów, silnik i buda taka jak u mnie oczywiście na duzy plus, zazdroszczę koloru i lotki z karbonu Co do modów to również zacząłem od wywalenia klapek z kolektora do tego filtry oleje pozmieniane, kolo pasowe + paski i rolki, świece i moduł świec żarowych, pare uszczelek miedzy innymi do cieknącej czerwonej rury od doładowania. Tyle z pakietu startowego, aktualnie moja 335d ma wywalany egr, dpf i remap, oczekuje nie cale 400km z intercoolerem wagner. Napisz moze gdzie mieszkasz w UK, można by pomyśleć o jakimś spocie w przyszłości, znam tu pare posiadaczy e92. Jeszcze raz gratulacje wozidla, pre-lci maja cos w sobie i wyglądają bardziej agresywnie.
-
Saylar zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
To już musi robić przeciąg
-
Ładny golfik, zazdroszczę Ci silnika
-
A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW
Saylar odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Cudownie się prezentuje -
Jesli chcesz zmienic ramiona to lepiej zrob upgrade i kup ramiona od b7 wtedy bedziesz mogl zalozyc piora aero ( banany ) Wklejam Ci linka jakich ramion masz szukac http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A4-B7-GENUINE-2005-08-AERO-WIPER-ARM-AND-BLADE-N-S-LEFT-PASSENGER-SIDE-/252022958454?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3aadbd2976
-
Tak się dzieje gdy zaczynają oszczędzać na czym się da.. teraz nowe samochody z założenia maja wrócić do serwisu po zakończeniu okresu gwarancyjnego.. szkoda gadać
-
Miedzy innymi dlatego nie opłaca się kupować diesla, gdy się pokonuje krótkie odcinki
-
Może serducho od R-ki
-
Witaj, Radze poczytać Ci ten wątek, znajdziesz tam sporo ważnych dla Ciebie informacji http://a4-klub.pl/index.php?/topic/281311-panika-olejowa-bierze-olej-20-tfsi/
-
A4 B6 1.9 TDI AWX + soft Kolo 18" 225/40 Trasa do Hiszpanii wyszło średnio 5,7l tempomat na 140km/h lecz dużo górzystych terenów..
-
Musialbys zdemontowac plastikowe nadkole wtedy bys widzial zbiorniczek plynu i ewentualnie moze cieknac z uszczelki od czujnika poziomu plynu