Skocz do zawartości

Saylar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Saylar

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Shropshire - UK

Auto

  • Model
    BMW
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Saylar

0

Reputacja

  1. Saylar

    E92 335d by Wodz.

    Kurcze szkoda ze Wagner już u Ciebie siedzi, teraz to będzie trochę nie równe porównanie.. ale to nic napisze na pw to się zgadamy jakoś po urlopie bo wyjeżdżam do Chorwacji 1-16 Września.
  2. Saylar

    E92 335d by Wodz.

    Moc podobna do mojej aktualnie, u mnie wyszło 373bhp - fajnie by było się sprawdzić gdzieś co Ty na to? Kiedy zamierzasz wrzucać wagnera? Ja jade do Polski i Chorwacji 1 września wiec można by się ustawić jak wrócę i potestowac jeśli nadal będziesz z seryjnym coolerem
  3. Saylar

    E92 335d by Wodz.

    No dokładnie to podstawa, u mnie teraz po tym zabiegu duzo lżej silnik chodzi i wkręca się na obroty jak szatan Moze duzo nie wyszło wczoraj bo skromne 373bhp i prawie 700nm narazie bez większego intercoolera ale jest to maksymalnie bezdymny program i mogę potwierdzić ze autko praktycznie nie dymi, jedynie przy pełnym bucie i maksymalnym obciążeniu czasem zrobi się taka 'mgiełka' za samochodem ale nie rzuca się to w oczy. Co do wagnera to sam się zastanawiam i waham się nad wagnerem który kosztuje prawie 600f nowy, a kopią wagnera którą jest MTEC intercooler za 330f -> http://www.ebay.co.uk/itm/MTEC-BMW-E90-E91-E92-E93-E9x-325d-330d-335d-Front-Mount-Intercooler-Diesel/172401104820?_trksid=p2485497.m4902.l9144 Wiec prawie polowa różnicy w cenie tylko ciekawe jak to się przekłada na temperature doładowania, i jaka jest pomiędzy nimi różnica. Co do skrzyni to bym się nie martwił zawsze można konwerter momentu obrotowego zmienić a wtedy i skrzynia duzo więcej niutow wytrzyma, oczywiście należy tez pamiętać o odpowiednim serwisowaniu skrzyń automatycznych. To dzieli nas spory kawal drogi, bo ja Shropshire - SY4 wiec nie cale 200mil.. mam kumpla z e92 w Weston-Super-Mare wiec kiedyś można pomyśleć o jakimś wspólnym spocie. Gdzie się wstępnie ugadałeś na stage1 remap? Będziesz robił w UK czy w Polsce?
  4. Saylar

    E92 335d by Wodz.

    Witaj Marcin, piękna sztuka i bardzo dobra baza na zaczęcie jakichkolwiek modów, silnik i buda taka jak u mnie oczywiście na duzy plus, zazdroszczę koloru i lotki z karbonu Co do modów to również zacząłem od wywalenia klapek z kolektora do tego filtry oleje pozmieniane, kolo pasowe + paski i rolki, świece i moduł świec żarowych, pare uszczelek miedzy innymi do cieknącej czerwonej rury od doładowania. Tyle z pakietu startowego, aktualnie moja 335d ma wywalany egr, dpf i remap, oczekuje nie cale 400km z intercoolerem wagner. Napisz moze gdzie mieszkasz w UK, można by pomyśleć o jakimś spocie w przyszłości, znam tu pare posiadaczy e92. Jeszcze raz gratulacje wozidla, pre-lci maja cos w sobie i wyglądają bardziej agresywnie.
  5. Saylar

    BMW F11 535d

    To już musi robić przeciąg
  6. Saylar

    Golf III USA .:R32

    Ładny golfik, zazdroszczę Ci silnika
  7. Jesli chcesz zmienic ramiona to lepiej zrob upgrade i kup ramiona od b7 wtedy bedziesz mogl zalozyc piora aero ( banany ) Wklejam Ci linka jakich ramion masz szukac http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A4-B7-GENUINE-2005-08-AERO-WIPER-ARM-AND-BLADE-N-S-LEFT-PASSENGER-SIDE-/252022958454?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3aadbd2976
  8. Saylar

    Siemianowy Golfik Gti

    Tak się dzieje gdy zaczynają oszczędzać na czym się da.. teraz nowe samochody z założenia maja wrócić do serwisu po zakończeniu okresu gwarancyjnego.. szkoda gadać
  9. Saylar

    Duze Spalanie na FISIE

    Miedzy innymi dlatego nie opłaca się kupować diesla, gdy się pokonuje krótkie odcinki
  10. Saylar

    Siemianowy Golfik Gti

    Może serducho od R-ki
  11. Witaj, Radze poczytać Ci ten wątek, znajdziesz tam sporo ważnych dla Ciebie informacji http://a4-klub.pl/index.php?/topic/281311-panika-olejowa-bierze-olej-20-tfsi/
  12. Saylar

    Spalanie 1.9 TDI PD

    A4 B6 1.9 TDI AWX + soft Kolo 18" 225/40 Trasa do Hiszpanii wyszło średnio 5,7l tempomat na 140km/h lecz dużo górzystych terenów..
  13. Musialbys zdemontowac plastikowe nadkole wtedy bys widzial zbiorniczek plynu i ewentualnie moze cieknac z uszczelki od czujnika poziomu plynu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...