
luckd
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O luckd

Informacje
-
Imię
luck
-
Miasto
wlkp
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
526 wyświetleń profilu
-
Tu nic nie zdziałasz, u mnie w skodzie jest inna konstrukcja tego regulatora, podciśnienie dochodzi dodatkowym wężykiem. U ciebie nie da się zaślepić tego.
-
Regulator też może stwarzać problemy, możesz spróbować zdjąć przewód podciśnienia i zaślepić ten przewód.
-
Komputerem ciśnienia nie sprawdzisz, trzeba podpiąć miernik pod listwę wtryskową i odczytać. Z objawów to miałem tylko ten błąd 16555/P0171, auto jeździło w miarę normalnie nie szarpało, moc była. Te korekty miałem troche lepsze niż u ciebie max +10%. Ty jednak masz błąd P0170 i to może powodować jeszcze lambda, zwłaszcza że wspomniałeś o jakimś emulatorze.
-
Te korekty bardzo dziwne, na jałowych masz za bogatą mieszankę a pod obciążeniem zbyt ubogą. Wężyk od zaworu oparów paliwa możesz na próbę zaślepić i zobaczyć czy coś się zmieni ale wątpię. Przepływomierz wymieniłeś w związku z tym błędem P0170 i czy po wymianie coś się zmieniło? Padająca pompa paliwa również może powodować takie problemy. U mnie w 1.6 też pojawiał się ciągle błąd ubogiej mieszanki, po sprawdzeniu wszystkiego wziąłem się za sprawdzenie ciśnienia paliwa i okazało się że zamiast 3bar były 2bar. Może wymień filtr paliwa jeśli dawno nie był wymieniany.
-
Lpg masz tam zamontowane? Przepływka wygląda ok. 1sza - 0.78, 2ga-0.68 czy to są korekty krótko i długoterminowe z grupy 32?
-
W pierwszej kolejności sprawdził bym porządnie szczelność dolotu, jak będzie ciągnął lewe powietrze to błąd się będzie pojawiał. Jeśli zaś dolot jest szczelny to sprawdził bym ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Jakie masz korekty w grupie 32 w silniku, oraz jaką wartosć pokazuje przepływomierz na wolnych obrotach?
-
Oba te błędy zawsze razem się pokazują? Trochę to dziwne bo mieszanka jest za uboga i za bogata. Jakie masz korekty na kanale 32?
-
Najlepiej zaślepić przed zaworkiem, tzn. bliżej przepustnicy. Wspominałaś też coś o katalizatorze, jak jest teraz bo jeśli jest przytkany to też będzie zaburzał odczyty lambda. Masz lpg?
-
Korekty raczej nie wskazują na nieszczelność w dolocie, możesz ewentualnie odpiąć wężyk od zaworka EVAP i szczelnie go zaślepić.
-
Korekta -8.6% nie powoduje jeszcze błędu ale to trochę za dużo, może to świadczyć o - lejącym wtryskiwaczu - za wysokim ciśnieniu paliwa - stale otwartym zaworze elektromagnetycznym zbiornika węgla aktywnego - uszkodzonym przepływomierzu - zabrudzonej sondzie lambda lub uszkodzeniu jej podgrzewania - złych wskazaniach z czujnika temperatury cieczy chłodzącej G62
-
1. Czy jakieś błędy nadal występują? 2. Sprawdź czy nie ma wypadania zapłonu (kanały 10-15, nie pamiętam dokładnie). 3. Jakie masz korekty na kanale 32? 4. Nieszczelnym wężykiem SAI może zaciągać lewe powietrze.
-
No nie przesadzajcie że to taka słabizna, aż tak nie odstaje od seryjnej 1.8, w takim razie co powiedzieć o 1.6?
-
Nie, ale nie ma paliwa w komorze spalania i nie następuje zapłon mieszanki, sam olej to za mało .
-
Przy hamowaniu silnikiem pobór oleju jest taki sam jak przy normalnej jeździe, problem polega na tym że nie spala się on wtedy bo niema zapłonu tylko gromadzi gdzieś w wydechu/kolektorze i po ponownym wciśnięciu gazu cały nadmiar zapala się.
-
Jak to najlepiej sprawdzić? Jedyna anomalia jaką znalazłem to z dwóch wtrysków mam niewielkie zapocenie, wymieniłem gumowe oringi ale niewiele to pomogło, trzeba jeszcze wymienić te plastikowe gniazda, czy tamtędy może zasysać lewe powietrze?