maru

Pasjonat
  • Zawartość

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O maru

    Informacje

    • Imię
      Marek
    • Lokalizacja
      Dąbrowa Górnicza

    Auto

    • Model
      Volkswagen
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      2.0
    • Kod silnika
      ALT
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    227 wyświetleń profilu
    1. maru

      Przecież już dawno dawno tutaj kolega Dajmon rozkminił, że kontrolka znaczy czujnik mierzy stan oleju raz na 100 km od otwarcia maski...
    2. maru

      Miałem taki sam dylemat i dlatego dobrze Ci radze. Jeśli go zostawisz przygotuj się na katorge z dolewaniem. Jest jeszcze opcja remontu ale na to, tak jak tutaj już zapewne poczytałeś, żeby naprawdę dobrze zrobić musisz mieć przygotowane ok. 5 tys. zł.
    3. maru

      Sprzedaj ten samochód czym prędzej. Jak czytam to co napisałeś to widze siebie... znaczy to samo zrobiłem 2,5 roku temu. (też passat, też rozrząd i inne, też Stag...) i te dwa lata to istna męką z dolewaniem oleju i kupe kasy wpakowane w próby polegające na zmianach oleju, preparatach itp. itd. Silnik chodzi bardzo dobrze, równo, nie kopci, zapala w każdych warunkach, fajnie się zbiera ale łyka nawet do 350-400ml na 200 km!!! Czyli co 200 km kontrolka, maska w górę i dolewka. Także dobrze Ci radze, szybko pozbądź się tego samochodu...
    4. maru

      Myślę, że ważniejsza niż zmiana oleju byłaby zmiana termostatu na normalny (bodajże) 87 stopni...
    5. maru

      Łooo matko czy to znaczy, że świece gasną jak odejmujesz gazu??
    6. maru

      Przecież już wieki temu o tym pisał ....ludzie kochani ...
    7. maru

      Kolego piszesz akurat do Gościa ktory ten silnik rozpracował lepiej niż inżynierowie Audi/VW ☺
    8. maru

      A może masz zapieczone wtryski benzyny bo zbyt mało jeździsz na benzynie. U mnie się tak dzieje gdy jest ciepło - temp.zewn. powyżej 25 stopni, słońce.
    9. maru

      To w jakim celu zaśmiecasz ten temat ??
    10. maru

      Dajmon, a jest duża różnica w mocy? Tzn. czy czuć lepszy moment czy lepiej się zbiera z dołu i czy ciszej pracuje?
    11. maru

      Dajmon jestem pod wrażeniem. Super profesjonalna robota !! Szczerze.... też tak chce :-) Szacun i gratulacje.
    12. maru

      Dajmon zazdraszczam podjęcia decyzji ☺ Ja się ciągle waham i...zbieram kasę na taki remont ☺ Powiedz jakie tłoki i pierścienie planujesz zamontować? Głównie pierścienie - czy jakieś szersze czy fabryka?
    13. maru

      Myślę że nawet musisz
    14. maru

      Mnie się wydaje, że debatujecie nad czymś co po prostu ma tak być. Podtrzymanie obrotów przy zmianie biegów wpływa korzystnie na skrzynie biegów i spalanie paliwa.
    15. maru

      No niestety u mnie żeby z 3 przyspieszyć sprawnie musi już mieć koło 3 000 obrotów, z 1300 np idzie słabo słabo, chyba że 1 w podłoge, 2 w podłoge to idzie, momentu obrotowego niestety nie ma poniżej tych 3100 Na Vag lub Vas (nie pamiętam) jest możliwość sprawdzenia-testowania wszystkich elementów silnika w tym m.in. poprawności działania kierownicy powietrza. Ja miałem tak samo jak Ty ale zmieniłem gruszkę bo okazało się, że była pęknięta membrana. Teraz śmiga jak talala Oczywiście sprawdzałem dokładnie cały wałek z klapami czy lekko chodzi i wszystkie podciśnienia z eżektorem włącznie. Teraz jest tak, że tak jak pisałem pięknie idzie od dołu a jak się rozpędza na trasie to powyżej 120 trzeba dosyć wyraźnie ujmować gazu bo łapie jakby drugi oddech i sam ciśnie więcej