Skocz do zawartości

Tomek 33

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomek 33

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Świdnica

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

316 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Tomek 33

0

Reputacja

  1. A czy ktoś może ma schemat elektryczny tych przepustnic? Moja padła nie można zaadaptować. Wie ktoś może jak miernikiem posprawdzac?
  2. Witam. Gdy zakupiłem auto to od razu wymieniłem olej i filtr bo po przełączaniu biegów z P na D było takie szarpniecię. Jakoś to nie pomogło za wiele, przejechałem już 60 tys i zaczął mi wibrowac silnik na postoju i podczas jazdy tak przy 70km na godzinę przy puszczenie nogi z gazu czuć wibracje. Przy gwałtownym hamowaniu auto gaśnie. Na dniach kupuje ponownie olej i filtr i muszę tam zajrzeć... A czy Tobie udało się coś zrobić w tym temacie?
  3. Tomek 33

    Nie odpala

    Witam Auto nie odpala.Audi A4B5 1.8 adr 1998r. Po przekręceniu stacyjki brak zasilania na przewodach pompy. Bezpiecznik nr 28 ok, przekaźnik nr 372 (bo inni podają nr 208 ale ja takiego nie mam) przełącza styki i wydaje mi się ok, po rozebraniu nie widać żadnych przypaleń a po sprawdzeniu miernikiem na pinie 87 f w przekaźniku napięcie jest. Brak błędów w komputerze. Jaka powinna być kolejność? Jeśli mam napięcie na bezpieczniku to powinno być już na pompie ? Może ktoś coś podpowie ? może to immobiliser ?
  4. Tomek 33

    1,8 ADR automat

    Też mam automata i wymieniłem olej oraz filtr. Czasami szarpnie szczególnie podczas zmiany biegu na postoju gdy auto stoi przechylone. Zauweżyłem jednak, że gdy zaciągnę ręczny to szarpania nie ma. A podczas jazdy zdarza mi się raczej przeciągnięcie biegu. Błedów żadnych na skrzyni nie mam więc jak narazie nic z tym nie będę robił ;D
  5. Hej. Mam mam to samo ale problem pojawił się zaraz po wymianie filtra oleju, czyli najprawdopodobniej został przerwany przewód. Czujnik jest rozbieralny ale jak na razie nie mam czasu tam zajrzeć. Sprawdziłem napięcie na kostce i mam 9V przy włączonym zapłonie i nie wiem czy takie powinno być . Zobacz może u siebie i poruszaj lekko przewodem, może gdzieś coś nie styka...
  6. Witam. Dokładnie taką sytuację miałem po wymianie filtra oleju. Musieliśmy gdzieś zruszyć wtyczkę albo przewód i prędkościomierz przestał działać oraz wskaźnik paliwa falował. Dzisiaj rozebrałem czujnik oraz sprawdziłem napięcie na kostce mam 9 V. Jednak nadal prędkościomierz nie działa. Czy wie ktoś jak wykonać ten test zegarów ( jakim programem ) bądź jakie powinno być napięcie na kostce ?
  7. Tomek 33

    V max tylko 180 km

    Tak, zwykły automat. Muszę w nim chyba wymienić olej i filtr bo na kompie nie ma żadnych błędów.
  8. Tomek 33

    V max tylko 180 km

    220 to będzie miało 1.8T z groszami, a 1.8 wolnossące więcej niz 205km/h licznikowych nie poleci w manualu spójrz na osiągi przy automacie, lecą na łeb na szyje a tu 1.8T nawet nie sprawdzisz a drzesz kniape na forum No włąśnie tym bardziej, że nalotu ma dopiero 200 000. Wydaje mi się, że to wina skrzyni. 200 tys km to ona miała pare lat temu, szukasz usterki na siłe, chcesz to baw sie w wymiane napinacza łancucha rozrządu, w wymiane swieczek i kabli, przepływki, cewki, skracanie/wydluzanie dolotu, sprawdzanie kompresji, możesz wydać fortune a będzie jechać tak jak jechało.. wszystko pośrednio z wymienionych wyżej wpływa na v-max'a, a pare z tych rzeczy może już nie być pierwszej świetności i nie pojedziesz magicznych 200 km/h, kupiłeś to auto do jeżdżenia a nie zapierdalania tymbardziej, że to automat, który potrafi zamulić auto wolnossące i tylko 125 konne, na codzień chyba 180km/h nie prujesz więc po co Ci ten vmax? No byłem też w aso i powiedzieli, że do końca była serwisowana, ale nie ważne. Chodzi mi o to czy to może być wina skrzynia ? Pozdr
  9. Tomek 33

    V max tylko 180 km

    Prędkość była sprawdzana na liczniku na kołach 18, ma to jakieś znaczenie ? No na obroty nie patrzyłem przy v-maxie ale coś mi ta skrzynia nie za dobrze działa. Czasami szarpnie jak przerzucam z postoju na drive oraz lekko falują obroty ale tytlko podczas jazdy jak trzymam pedał gazu w jednym położeniu. No te 200 chociaż Zresztą jak ma trochę pod górkę to już strasznie mu ciężko się rozpędzić. no tak, z górki mu dużo lepiej idzie te rozpędzanie Ja wiem czy taka tania, nawet jak nie przekraczam 100 km to te 10 litrów pb chlipie No włąśnie tym bardziej, że nalotu ma dopiero 200 000. Wydaje mi się, że to wina skrzyni.
  10. Tomek 33

    V max tylko 180 km

    Witam wszystkich. Posiadam A4 B5 z 1999r w automacie, silnik 1.8 bez turbo. Mogę z niej wyciągnąć tylko 180 km. Komputer nie pokazuję błędów. Proszę napiszcie jak to u was jest z V- maxem. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...