roizan
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O roizan
Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
Legnica
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
293 wyświetleń profilu
Osiągnięcia roizan
2
Reputacja
-
1,8T Anb 1999. SAI usunięte i zaślepione ale co to za wężyk podciśnienia idący od n112 do turbo?idzie obok wężyka do DV.
-
odgrzeje temat:) rozumiem że to jest połączone z pompą vacum i czy ta nieszczelność może mieć wpływ na sterowanie turbo.
-
Witajcie, od jakiegoś czasu zaobserwowałem że co któreś odpalenie auto nie ma mocy i wolno wkręca się na obroty jakby turbo się nie załączało(po regener.). Wymienione wężyki powietrza, n75, dv a teraz chciałbym sprawdzić pompe vacum tylko niewiem gdzie ona jest i jak do niej się dostać. Czy ktoś ogarniał temat? Prosiłbym o pomoc tzn. gdzie jest, jak się do niej dobrać, na co zwracać uwage, jak ją sprawdzić np.vagiem czy choćby jak ją wymienić. Dodam jeszcze że gdy następuje brak mocy to i hamulec jest twardy. wielkie dzięki za każdą pomoc...o ile nadejdzie
-
W skrzynce z komputerem na podszybiu jest przekaźnik nr 30 wymień go i po problemie, zamiennik nowy kosztuje 20-30 zł. U mnie pomogło i 2 miesiące bez problemu odpala a i jakby mocy nabrał.
-
Jak narazie pomaga ściągnięcie klemy na minute lecz to pomoc doraźna nie usuwająca problem. Już myślałem że to wina instalacji lpg, odłączyłem na jakiś czas lecz nie pomogło. Wymieniłem przekaźnik 372(pompa paliwa) też nic. Teraz będe próbował odpalać kluczykiem zapasowym...może imobilajzer dodam że kluczyk miałem dorabiany a zapasowy to oryginał. Jak to nie pomoże to wymiana przekaźnika przy ecu a na koniec tylko elektryk no chyba że ktoś podsunie lepszy pomysł. Awaria pojawia się 1,2 razy na tydzień a nie raz przez 2 miesiące jest spokój. Dodam jeszcze że usterka występuje u mnie na rozgrzanym silniku nigdy na zimnym.
-
Przekaźnik 372 jest od pompy paliwa...ja wymieniłem i nie pomogło.
-
Mam to samo w 1.8t , jeśli nie chce odpalić po paru przekręceniach kluczyka to ściągam kleme z akumulatora na 2 minuty. Musze się za to wziąć ale nie wiem gdzie znajduje się ten przekaźnik. Może ktoś mi też pomoże...gdzie i jak się dostać do tego przekaźnika.
-
może poprostu smok zapchany, zmierz ciśnienie oleju.
-
Też mam ten problem...ktoś pomoże??