Skocz do zawartości

Kornel1989

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O Kornel1989

Informacje

  • Imię
    Kornel
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

805 wyświetleń profilu
  1. Nie założyłem ich,gdy chciałem je włożyć zauważyłem że jedna sprężyna pękła. Kupiłem nowe sprężyny eibah -30mm i po podkładki leżą w szufladzie. Myślę że trochę trudu by było z ich włożeniem, bo z eibachem ciężko było, a sprężyna jest podobnej długości jak 1be.
  2. Bbs RC 326 17x7,5J et 38
  3. Dwa miesiące temu wycinałem DPF to za mój wkład dostałem 450 zł. Jakiś facet przyjechał do mnie bo dostał info od mojego mechanika że mam DPF. Przyłożył urządzenie i powiedział 400 ale wytargowałem te dodatkowe 5 dyszek.
  4. ? Oby jak najprędzej znaleźć przyczynę i się z tym uporać... Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  5. Wstawiam filmik mojego przypadku dla porównania zadymienia. Ostatnio gdy po trasie dojechałem na podwórko i manewrowałem na wolnych obrotach to tak zadymił za sobą,że to co widać na filmie to prawie nic. Kolor spalin siwo-niebieski. Niepodoba mi się to zjawisko. Narazie stan oleju ok ale może za mało jeszcze przejechałem. Ostatnio też spojrzałem na stronę zimną wirnika to oleju były znikome ilości,luz poprzeczny około 1mm,wzdłużnego nie ma. Zrobiłem zdjęcie wirnika. Dodam tez filnik jak wyglądął mój dpf. https://www.youtube.com/watch?v=AYo0xzxpK_U https://www.youtube.com/watch?v=4l71S1ebkc4 https://www.youtube.com/watch?v=WGeMeiu8I5Q I zdjęcia DPF
  6. Dziś u siebie sprawdzałem dymienie. Zauważyłem że najmocniej dymi na wolnych obrotach po obciążeniem. Zaciągnąłem ręczny ,wrzuciłem wsteczny bieg i powoli puszczałem sprzęgło bez dodawania gazu i gdy silnik był pod obciążeniem z wydechu wydobywał się dym koloru siwo-niebieskiego. Następnie zatkałem jedną rurę szmatą i ta sama próba - dymił tak samo... :/ Jak jadę po trasie dymienia nie widać. Jedynie podczas ruszania i wrzucaniu 2 biegu... Przejechałem około 600km i stan oleju naradzie bezzmienny. Czekam na wizytę u mechanika. Opowiem mu co zaobserwowałem i zobaczymy co z tego wyjdzie. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  7. Mam ten sam problem w BPW. Parę dni temu mechanik wywalił mi DPF i od tamtej pory też mi tak dymi. Dziś postaram się zrobić ten test ciśnień. W tygodniu też będę u tego samego mechanika by sprawdził co może być przyczyną. Jak coś będę wiedział to tutaj napiszę. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  8. Ostatnio kupiłem na tył w aso za nie całe 40zł komplet Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
  9. Ja również wykorzystałem sposób z nakretkami. Łeb śruby się urwał to nakręcalem nakrętki na gwint i krecilem i wychodzila, dokladałem podkładki i dwie strony tym sposobem zrobiłem. W agromie kupiłem nowe śruby 10.9 i posmarowałem smarem miedziowym, a we zwrotnicy oczyściłem otwór aby luźno nową śruba wchodziła. Nie mogłem używać palnika bo wachacze były mi potrzebne. Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
  10. Dziś zmieniłem wartość dpf na 0 gram popiołu i pojechałem w trasę 70km. Po rozgrznieu auta do 90 stopni usłyszałem że dpf zaczął się wypalać. Wypalał się cała drogę i jak dojechałem na miejsce ciągle dpf się wypalał. Podpialem kompa i zapełnienie sadzą było 37% a przed wyjazdem było 17%. Czyli niby wypalał bo tłumik dudniał i buda drgała na postoju a sadzy przybywało... Dobrze że zrobiłem zdjęcie wartości zapełnienie dpf to wklepałem tą wartość i pojechałem na wymuszone wypalanie. Sadzę wypaliło do 0%, ale 100gram popiołu u mnie jednak jest prawdziwe bo wklepałem je spowrotem i dpf się wypalił i działa poprawnie. Wypalanie ciche mam co około 200km. Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
  11. Jutro tak zrobię i dam znać. Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
  12. A mam pytanie czy mogę teraz w vcds zmienić wartość popiołu na 0 bo nie wiem czy jak wymieniali dpf to wyzerowali to w sterowniku? Czy jak go teraz wyzeruje, bo pokazuje mi 100 g, będą jakieś niekorzystne konsekwencje? Czy komputer auta sam po jakimś przebiegu ustali wartość popiołu jaka jest faktycznie? Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
  13. Też będę wycinał ,tylko czekam aż nadejdzie pora... Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
  14. Na szafie mam 240kkm w sterowniku silnika 70 kkm wiecej w vcds sprawdzałem. Może w podczas wymiany dpf nie wyzerowali ilości popiołu? Też jeden wtrysk mi przez jakiś czas lał i silnik kulał zanim go wymieniłem,to może przez to mam tyle popiołu? Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
  15. U mnie wypala się teraz co 200km. W aso mówili że 100gram to już naprawdę dużo i zalecają wymianę. Jeszcze nie słyszałem żeby ktoś miał więcej ode mnie. Ile wlezie popiołu nie wiadomo. Niektórym podobno przy 80 gramach filtr już nie domagał z wypalaniem sadzy Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...