Skocz do zawartości

krzysztofb51

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O krzysztofb51

Informacje

  • Imię
    krzysztof
  • Miasto
    Janówek

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

316 wyświetleń profilu
  1. A czy np przez nieszczelna rurę w dolocie może zassać jakoś olej przez odmę czy gdzieś indziej i będzie wyrzucał właśnie przez tą nieszczelność w rurze?
  2. Ale jedno jest pewne tam oleju w dużych ilościach nie powinno być. Jak zdjalem ten wąż co idzie z turbiny do intercoolera to wylałem z 50ml oleju jeszcze dodatkowo. Czy to może być źle zregenerowana turbina?
  3. No myślę że oleju poszło z 200ml przez trasę 200km. Pytanie skąd ten olej tam się wzial i w naprawdę sporej ilości, czy po uszczelnieniu tego miejsca olej już się tam nie będzie dostawał?
  4. Witam, Powiedzcie mi co może być przyczyną tego że po regeneracji min turbiny w rurze od intercoolera pojawiło się sporo oleju. Zobaczyłem sporo oleju na kostce więc otwieram maskę i silnik zarzygany olejem. Ściągam osłony od dołu wszędzie olej nawet na wahaczu. Po wyczyszczeniu sprawdzam skąd się to bierze i znalazłem przyczynę. Od turbiny idzie ten króciec na zdjęciu, tam prawdopodobnie pękł plastikowy kołnierz co dociska uszczelkę i tamtedy lało się sporo oleju. I pytanie czy olej tam wogole powinien być? Powtórzę że turbo regenerowane filtr DPF czyszczony.
  5. Witam, Czy ktoś jest mi wstanie powiedzieć jaki zestaw sprzęgła będzie dobry do mojej B8. Wg informacji pasują co najmniej 2 ale po nr Vin okazuje się że nie ma żadnego zamiennika i pasuje tylko oryginał za prawie 4tys zł. Czy ktoś mógłby mi to potwierdzić Audi A4 b8 2012r. 2.0 TDI 120kw 163km Vin WAUZZZ8K2DA039144
  6. Gdzie szukać przyczyny braku świateł cofania. Światla cofania nie ma tylko w lampach bocznych, w klapie tylniej światła są.
  7. Byłem raz i mówią że nie widzą różnicy.
  8. Co mozna z tym zrobić w tej chwili?
  9. Witam, Mam pytanko odnośnie zderzaka tylnego. Auto było naprawiane w ASO wymieniony został zderzak i pomalowany ale naprawa mnie jakoś nie satysfakcjonuje, przed naprawą nie było widać różnicy w kolorach. Czy mógłby ktoś ocenić i powiedzieć czy jest ok czy jednak jest to do poprawy. ASO twierdzi że inaczej się nie dało i tak jest zrobione dobrze
  10. Zderzak wydaje się być cały, najgorzej oberwał błotnik. Ktoś orientuje się jaki byłby koszt naprawy w serwisie? Na jakie koszty się przygotować ewentualnie jaki jest koszt samego blotnika w serwisie ?
  11. Witam, Powiedzcie mi czy jest szansa naprawić błotnik przedni oraz trochę zderzaka i nie malując całych elementów? Oraz nie wymieniając całego błotnika na nowy? Ktoś poleca jakiś serwis do takiej naprawy?
  12. Otoz to. Pozatym przy jezdzie na wysokich obrotach np na autostradzie mozna osiagnac warunki zeby wypalic ten filtr albo zeby sadza tak szybko sie nie gromadzila ale wg komputera jak patrzylem to wyglada inaczej. Nie wazne jak jezdze i tak sadza rosnie w takim samym tempie czyli 1g na 10km czy jazda miejska czy autostradowa. Stad twierdze ze styl jazdy nie ma za bardzo wplywu. Jezeli chodzi o czujniki moze zalozenia byly inne a rzeczywistosc pokazala co innego. Moze to wszystko ma zwiazek z afera spalinowa i akcja serwisowala polegala na czestrzym wypalaniem filtra bez znaczenia czy jest zapelniony czy tez nie
  13. Pisalem juz o tym, z wlasnego doswiadczenia wiem ze to nie dziala tak jak wiekszosci sie wydaje. Przyklad moj dpf wypala sie co 250km nie wazne czy trasa czy miasto. Moge jechac 300km autostrada na wysokich obrotach i tak dpf bedzie sie wypal po 250km. (Troche dziwne nie?) Mam wrazenie ze faktyczne zapelnienie filtra to fikcja. Moze komputer ma jakis algorytm z ktorego wynika ze po przejechaniu okreslonej liczby km zapelnia sie do max poziomu i w tym momencie zaczyna procedure wypalania mimo tego ze filtr fizycznie jest wypalony. Przyklady z forum to tylko potwierdzaja
  14. Zauwazylem cos dziwnego z wypalaniem. Od kiedy mam kabel to czesto sprawdzam jak szybko zapelnia sie filtr i nawet jak sie wypala. I z tego co zauwazylem to faktyczne zapelnienie filtra to jakas fikcja. Przy jezdzie miejskiej to nie ma problemu, problem pojawia sie przy dluzszych trasach gdzie osiaga sie wyzsze obroty i teoretycznie filtr powinien sie samoczynnie w jakims stopniu wypalac badz wolniej sie zapelniac a tu moje zdziwienie filtr wogole sie nie wypala a malo tego masa sadzy obliczona i zmierzona rosna bez znaczenia z jakimi predkosciami sie jezdzi czy trasa czy jazda miejska. U mnie filtr wypala sie co ok 250km i nie ma znaczenia czy to trasa czy jazda miejska. Ostatnio po trasie 250km i dosc agresywnej i tak fiktr wypalil mi sie jak dojechalem na miejsce i wartosci spadly prawie do 0. Wartosci sadzy rosna bez znaczenia jakimi predkosciami i jakie obroty ma silnik. Podejrzewam ze ma to zwiazek z ta afera i poprawili to w taki sposob ze komputer steruje cala sadza i ma to niewiele wspolnego z faktyczna iloscia w filtrze. Byc moze komputer ma ustawione ze ilosc sadzy ŕosnie adekwatnie co do przejechanych km tzn po przejechaniu np 10km w filtrze bedzie 1g sadzy. To sa moje wnioski i nie kazdy musi sie z tym zgadzac.
  15. Czy ktoś mógłby zrobić zdjęcie gdzie dokładnie jest ten zawór? Szukam ale w gąszczu tych rurek mało co widac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...