Skocz do zawartości

Gajos13

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gajos13

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Ełk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

408 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Gajos13

0

Reputacja

  1. Będę miał chwilę to zmierzę jakoś dokładniej pomyślę jak to zrobić A możliwe że są założone na odwrót jak prawa nie ma wgl luzu a prawa ma duży ? To że mi się odkrecila w czasie jazdy to ja źle założyłem i mechanik w Niemczech też źle założył takie zastanawiające trochę Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka Witam Pozwolę sobie odświeżyć temat bo raczej ciąg dalszy wydarzeń co się okazało ze skrzynią to że odkręcił się przegub to raz zrobiłem i jeżdziłem następne 3 tysiące km aż się rozsypała skrzynia puszczam sprzęgło a nie mam napędu coś w skrzyni się kręci ale nie przekazuje napędu, auto było na podnośniku i to na pewno coś w skrzyni się rozwaliło. Ciekawe co to może torsen się rozwalił ale czemu / Może ktoś wie zła dobrana skrzynie / wiecie może jakie są różnice skrzyń /
  2. Na prawej nie mam nic zero luzu a lewa chodzi Więc jakie stwierdzenie jak chodzi za dużo ? Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
  3. Witam Mam problem z półośką Audi a4 b5 2.8 AHA 193KM QUATTRO 1998r. Zaczne od początku Zmieniłem skrzynię z automatycznej na manualną przy tym sporo części takich jak przeguby przy skrzyni oba itp, wszystko już niby ok przejechałam w Polsce ok. 3 tysiące km wszytko dobrze grało jak się należy niczego nie podejrzewałam Więc wybrałem się w trasę do Anglii 2tysiace km W Niemczech coś mocno uderzyło i straciłem napęd. Dobrze że miałem assistanse lawete nocka w hotelu okazało się że przegub od skrzyni się odkręcił i uszkodził całą połoś wymienili jadę dalej już ostrożnie. Po jakiś tysiącu zatrzymałem się żeby sprawdzić co nieco ciśnienie w oponach itp. Zauważyłem że ta wymieniona półoś rusza się lewo prawo około 1, czy 2 cm ciężko zweryfikować ile dokładnie Zmartwiło mnie to czy to możliwe że niemiecki warsztat założył zbyt krótką półośke ? Może założył taką jak była Jak to sprawdzić ? A może to coś innego ? Zauważyłem też że jak cofam na parkingu to ciężej kręci się kierownicą i coś jak by przeskakiwalo nie przegub ale tak jak by ta półoś była krzywa takie dziwne odczucie ale to nie zawsze a do przodu jest wszystko okej Może nie ma zabezpieczenia na przegubie tym przy skrzyni tak chyba zeger idzie z tego co pamiętam Pomożecie ? Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
  4. Gajos13

    Felgi a4b5

    Witam Podłącze się A wiec czy felga 7,5jx18 ET54 będzie pasiła czy trzeba jakieś dystanse kombinować i jaką opone na to ? Z góry dzieki
  5. zmieniłem skrzynie na manualną i chcem wiedzieć dokładnie gdzie znajduje się w manualu bo w automacie na kole zamochowym a koło zdjęte i założone od manualu Ma wgl ktoś 2.8 w manualu? Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
  6. Teraz zamówiłem właśnie z ACK się okaże jutro ;-) Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
  7. no właśnei chodzi o czujnik położenia wału dokładnie w którym miejscu się znalduje tylko koniecznie w manualu !
  8. Witam poszukuje osoby która posiada taki silnik tylko uwaga z Manualną skrzynią biegów !! chodzi o czujnik położenia wału w którym miejscu się znajduje dokładnie i zdjęcie wtyczki mogę pokierować jak go zlokalizować Bardzo ważna sprawa Ewentualnie jeszcze z silnika ACK też w manualu
  9. Witam mam bardzo nie tylkowe pytanie odnośnie czujnika wału korbowego czy w silniku 2.6 manual z 95r. i w silniku 2.8 wersja USA z 98r. są takie same czujniki czy są różnice długości mam problem z czujnikiem po zmianie skrzyni na manualną i zastanawiam się właśnie czy jest różnica tylko nie znam kodu silnika ani jednego pojazdu ale drugiego po vinie może ktoś odczyta z mojego ale drugiego nie da się bo silnik ktoś zmieniał i nie znam kodu nie mogę zloklizować w etka tego czujniku
  10. Przemas jakie pompki? Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
  11. Gajos13

    co blokuje immo ?

    Tak opcja immo i licznik w specjalnych W sumie mam drugi licznik tez z pełny FIS ale to wgl będzie pomieszanie z poplątaniem inny sterownik inny licznik co myślisz da rade to wgl zgrać Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Fazii podpowiedź co teraz zrobić ;-) Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
  12. Gajos13

    co blokuje immo ?

    Tak przebieg jest 400 tysięcy z groszki Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Właśnie mnie zdziwiło ze nie mam wgl kontrolki od immo ale pomyślałem sobie ze to USA może inaczej jest czy coś Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka A pomoże to coś jak wgram inny wsad? Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
  13. Gajos13

    co blokuje immo ?

    Juz mam fazii chwila juz leci Mam ciśnienie bo to swap i nocną ze składaniem mnie czeka już Ci wysyłam jak to nie to to na jutro ale wydaje mi się ze to to Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Juz wysłałem ;-) Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
  14. Gajos13

    co blokuje immo ?

    Sorry :-( jak zgrać wsad? Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Sorry :-( jak zgrać wsad? Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
  15. Gajos13

    co blokuje immo ?

    Yyy nie wiem za 5 min będę w garażu to napisze Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Tak jest to licznik vdo Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...