fenix02
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O fenix02
Informacje
-
Imię
jerzy
-
Miasto
kraków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.6 i
-
Kod silnika
ALZ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
300 wyświetleń profilu
Osiągnięcia fenix02
0
Reputacja
-
Tylko 1 wiatrak.
-
Studiując różne fora internetowe na temat nieszczęsnego termostatu elektrycznego wynika, że ta grzałka spełnia rolę amortyzatora starającego się utrzymać optymalną temperaturę silnika przyspieszając bezwładność termostatu. Brak jednak wiedzy do jakiej temperatury zabezpiecza silnik sam termostat bez grzałki. Na podstawie moich obserwacji wynika, że 85 lub 95 stopni i można to sprawdzi grzejąc silnik na wolnych obrotach. Przy temperaturze 85 po około minucie dolna rura robi się gorąca a po uzyskaniu 95 okresowo wchodzi do pracy wentylator utrzymując tą temperaturę Zasadnicze pytanie, czy przy spalonej grzałce termostat zabezpieczy silnik przed przegrzaniem i czy grzałka jest niezbędna do odpowiedniego zwiększenia otwarcia termostatu przy większych obciążeniach, aby zabezpieczyć temperaturę silnika. Uwzględnić tu trzeba idiotyczne wskazywania temperatury 90 w zakresie rzeczywistym 85-110 . Proszę znających temat tego ekologicznego wynalazku o wyjaśnienie wątpliwości dotyczących tego tematu.
-
Licznik cały czas wskazuje 90 w zakresie temperatury 80-110 . Ten typ tak ma.