Jump to content

Bartek11819

Pasjonat
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Bartek11819

Informacje

  • First name
    Bartosz
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG
  1. Proszę o analize logów dynamicznych, możliwe że tu jest jakiś wirus ? i chyba ostro przeładowuje i dlaczego ? http://vaglogi.pl/log-003_011_Yo7hC0.html
  2. A4 B6 avant. Niech ktoś rzuci okiem czy z turbo i przeplywka wszystko ok, poprzedni wlasciciel mowil ze zrobiony jest program, ale czy z tych logow cos wyczyta ? turbo dosyc swiszczy http://vaglogi.pl/log-011_003_Bz4uVOU.html
  3. Zrobiłem logi z odpiętym zaworkiem n75, obczaj i napisz w czym problem http://vaglogi.pl/log-115_118_0J9EwuX.html
  4. Jutro wiec zrobie loga i wrzuce z odpięta wtyczka. Właśnie "emulator" wyleciało mi z głowy, tak kat jest ale wybebeszony
  5. jeszcze jakbyś mogł powiedzieć mi czy z sondą wszystko dobrze bo wywala blad ze rezystancja za duza b1 s2 , czy to wina gazu ? sonda bodajze jest wkrecona w taka przyspawana rurke do otworu w wydechu
  6. To co myślisz zostawić już to doładowanie w spokoju ?
  7. No więc po wymianie wezykow zrobiłem logi niech ktoś rzuci okiem teraz na turbo przeplywke i te spalanie stukowe. Dzięki http://vaglogi.pl/log-002_033_lVE9M5.html http://vaglogi.pl/log-003_020_fonx69m.html http://vaglogi.pl/log-115_118_ZNCYi.html
  8. Ale wtopa.. dobrze, ze sa tu dobrzy ludzie jak Ty i naprowadza. Masz racje sprawdzilem malym cisnieniem i jest elegancko ciegno chodzi, teraz biore sie za skladanie i dam znac a najlepiej zrobie jeszcze wieczorem logi i wrzuce do obczajki
  9. Wezyk wezykiem ale z ciekawosci sprawdzilem czy chodzi ciegno od gruszki i ani drgie a gruszka trzyma podcisnienie.. czyli nic nie da wymiana wezyka ? Co dalej z tym robic ?
  10. No wiec sluchajcie Panowie, rozebralem wszystko zeby sie dostac do tego n75 poniewaz sa seryjne opaski i nie moglem tego rozpiac(brak dostepu) i odrazu ustalilem ze waz ktory wychodzi ze srodka czujnika do turbiny za co on odpowiada ? Opis jest tylko turbo boost czy to moglo byc przyczyna ? Wlasnie jade szukac przewodu podcisnieniowego w sklepie
  11. Nie wiem czy byla regenerowana chyba nie. Sprawdze podcisnienia, a w jaki sposob zdiagnozowac sprawnosc tego zaworka ?
  12. Tak mi sie przypomnialo, zeto spalanie stukowe pojawilo sie po wymianie swiec. A co do turbo przyczyna moglby byc zawor n75? Da rade to sprawdzic ?
  13. Czy mogłby ktoś przejrzeć te logi? Auto z LPG logi robione na PB. Powodem jest to, że samochód od mniej wiecej 2 tys. obrotów ciagnie super a jakby moc słabnie przy 3tys i powyzej. Niezależnie od paliwa.. http://vaglogi.pl/log-115_118_H0LmDUY.html http://vaglogi.pl/log-002_033_1qdLweK.html http://vaglogi.pl/log-003_020_U3204j.html
×
×
  • Create New...