Skocz do zawartości

maru

Pasjonat
  • Postów

    104
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O maru

Informacje

  • Imię
    ja
  • Miasto
    sosnowiec

Auto

  • Model
    brak
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    brak
  • Kod silnika
    AAR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Inna
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

549 wyświetleń profilu
  1. Przecież już dawno dawno tutaj kolega Dajmon rozkminił, że kontrolka znaczy czujnik mierzy stan oleju raz na 100 km od otwarcia maski...
  2. Miałem taki sam dylemat i dlatego dobrze Ci radze. Jeśli go zostawisz przygotuj się na katorge z dolewaniem. Jest jeszcze opcja remontu ale na to, tak jak tutaj już zapewne poczytałeś, żeby naprawdę dobrze zrobić musisz mieć przygotowane ok. 5 tys. zł.
  3. Sprzedaj ten samochód czym prędzej. Jak czytam to co napisałeś to widze siebie... znaczy to samo zrobiłem 2,5 roku temu. (też passat, też rozrząd i inne, też Stag...) i te dwa lata to istna męką z dolewaniem oleju i kupe kasy wpakowane w próby polegające na zmianach oleju, preparatach itp. itd. Silnik chodzi bardzo dobrze, równo, nie kopci, zapala w każdych warunkach, fajnie się zbiera ale łyka nawet do 350-400ml na 200 km!!! Czyli co 200 km kontrolka, maska w górę i dolewka. Także dobrze Ci radze, szybko pozbądź się tego samochodu...
  4. Myślę, że ważniejsza niż zmiana oleju byłaby zmiana termostatu na normalny (bodajże) 87 stopni...
  5. Łooo matko ? czy to znaczy, że świece gasną jak odejmujesz gazu??
  6. Przecież już wieki temu o tym pisał ....ludzie kochani ...
  7. Kolego piszesz akurat do Gościa ktory ten silnik rozpracował lepiej niż inżynierowie Audi/VW ☺
  8. A może masz zapieczone wtryski benzyny bo zbyt mało jeździsz na benzynie. U mnie się tak dzieje gdy jest ciepło - temp.zewn. powyżej 25 stopni, słońce.
  9. To w jakim celu zaśmiecasz ten temat ??
  10. Dajmon, a jest duża różnica w mocy? Tzn. czy czuć lepszy moment czy lepiej się zbiera z dołu i czy ciszej pracuje?
  11. Dajmon jestem pod wrażeniem. Super profesjonalna robota !! Szczerze.... też tak chce :-) Szacun i gratulacje.
  12. Dajmon zazdraszczam podjęcia decyzji ☺ Ja się ciągle waham i...zbieram kasę na taki remont ☺ Powiedz jakie tłoki i pierścienie planujesz zamontować? Głównie pierścienie - czy jakieś szersze czy fabryka?
  13. maru

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Myślę że nawet musisz ?
  14. Mnie się wydaje, że debatujecie nad czymś co po prostu ma tak być. Podtrzymanie obrotów przy zmianie biegów wpływa korzystnie na skrzynie biegów i spalanie paliwa.
  15. No niestety u mnie żeby z 3 przyspieszyć sprawnie musi już mieć koło 3 000 obrotów, z 1300 np idzie słabo słabo, chyba że 1 w podłoge, 2 w podłoge to idzie, momentu obrotowego niestety nie ma poniżej tych 3100 Na Vag lub Vas (nie pamiętam) jest możliwość sprawdzenia-testowania wszystkich elementów silnika w tym m.in. poprawności działania kierownicy powietrza. Ja miałem tak samo jak Ty ale zmieniłem gruszkę bo okazało się, że była pęknięta membrana. Teraz śmiga jak talala Oczywiście sprawdzałem dokładnie cały wałek z klapami czy lekko chodzi i wszystkie podciśnienia z eżektorem włącznie. Teraz jest tak, że tak jak pisałem pięknie idzie od dołu a jak się rozpędza na trasie to powyżej 120 trzeba dosyć wyraźnie ujmować gazu bo łapie jakby drugi oddech i sam ciśnie więcej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...