Jump to content

GET.

Pasjonat
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10

About GET.

Informacje

  • First name
    Ben
  • Location
    Inowrocław

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

778 profile views
  1. SNR, bo INA to już przeżytek Bierz od @dzik z jego strony: Pro Choice - części samochodowe, VAG, Motul, Mann PRO-CHOICE.PL Pełna oferta: części samochodowe Audi, VW, Seat, Skoda i inne, oleje Motul, Ravenol, Liqui Moly, Valvoline, Millers, filtry Mann
  2. Nie wiem czemu, ale wymiana postojówki LED od @Tomnik zajęła mi... 5 minut Fakt ciasno, ale jak macie grube paluchy po 120 kg to nic dziwnego, że problem jest Uważam, że B7 pomimo podobieństw sporych do B6 to jednak zupełnie inne auto. Nie nazywałbym tego "liftem", bo zmian jest od groma
  3. Oczywiście, że lepiej kupić B7 - zawsze to młodsze auto, a poza tym wiele bolączek z B6 poprawiono, np. jakość wnętrza. Mimo wszystko miej tę świadomość, że wychodziło to wszystko w różnych i często dziwnych konfiguracjach. Przykładowo: dostaniesz 1.8T z quattro, ale niekoniecznie będzie mieć nawigację, którą szczerze powiedziawszy odpuściłbym. Chodzi to jak traktor, więc pozostanie Ci i tak i tak wymiana na RSN-e LED. Wiele osób na forum sprzedaje cuś takiego: Mogę się mylić ( nie jestem pewien ), ale w B6 nie było czujnika zmierzchu, deszczu czy nawet modułu bluetooth. No chyba, że aut
  4. GET.

    Napinacz

    Do czego chcesz link? Do tematu czy może do zakupu tej części? Naprawdę to takie trudne? Skontaktuj się z jednym z tych: Przedmioty użytkownika VW_CENTRUM - Allegro.pl ALLEGRO.PL Przedmioty użytkownika AUDI_WROCLAW - Allegro.pl ALLEGRO.PL Z tego co wiem zawsze mają taniej, a poza tym to autoryzowany serwis...
  5. Dopiero co temat był parę dni temu... Nie wspomnę o przypiętym temacie... Ravenol VST 5w40 bierz z pro-choice.pl od kolegi @dzik. Weź również płukankę od Liqui Moly, żeby wyczyścić syf po Castrolu.
  6. Przenieś się na Ravenol VST 5w40 oraz zrób płukankę "Engine flush" po castrolu ( może nawet 30 minut chodzić na wolnych obrotach ), a Twój samochód podziękuje Ci za to. Jeśli chcesz w dobrej cenie, to zapraszam do Pro-Choice https://pro-choice.pl/ - na forum jest @dzik, który od wielu lat dostarcza wszystkim produkty do naszych audic. A co do motul'a... Milion razy poruszany temat i nadal widzę jest problem. Raz, że motul to już gówno totalne, to dodatkowo jego cena jest niewspółmierna do jakości. Poza tym są dwa rodzaje tego oleju i jedna partia jest syntetyczna, a druga to pół-syntetyk
  7. Po co po allegro szukać, jeśli na naszym forum wszyscy biorą wszystko od @Tomnik?
  8. To już lepiej wziąć od pro-choice.pl. Napisz do @dzik - rozrząd SNR + pompa hepu = brak zawodności.
  9. Prosta sprawa: jeśli 1.8T jeździł na longlife'ach to obowiązkowo po zakupie zwalamy miskę olejową w dół i czyścimy smoka. Wymiana filtrów, robienie płukanek i innych na nic się zda. PS. Polecam Ravenol VST 5w40 zamiast Motula - zgłoś się do @dzik lub wejdź na pro-choice.pl.
  10. GET.

    Audi A4 B7 1.8t q BFB

    Przy SNR można i wydłużyć interwał do 120 tyś. bez problemu. Raczej pierwsza wymiana jest po 180, a później co 5 lat lub 90 tyś. czyli w sumie 80-100.
  11. GET.

    Audi A4 B7 1.8t q BFB

    Daj se spokój z tym rozrządem! INA to już przeżytek, a potem zakładacie wątki typu "dlaczego na postoju gulgocze". Weź SNR z pompą wody HEPU od https://pro-choice.pl/ i spokój na wiele tysięcy km Zła decyzja. Tzn. inaczej... 5w30 teoretycznie może być, ale lepiej 5w40 ze względu na grubszy filtr olejowy. Dlatego weź Ravenol VST 5w40 i tu znów polecam https://pro-choice.pl/ - wszystkie takie rzeczy bierz z tej strony, bo chłopaki mają ogromne doświadczenie i wiedzę. Praktycznie wiele osób posiadających 1.8T się u nich zaopatruje. Przy okazji zapraszam do grupy na fb https://www.facebo
  12. Jak chcesz sprawdzony zestaw to napisz do Marcina Kardasia -> https://pro-choice.pl/
  13. Masz odpowiedź. Z Febi to jest loteria, bo raz trafisz dobry, a raz gówno. Zależy o jakim mówimy... Mimo wszystko polecam zalać sobie Ravenol VST 5w40. Cenowo podobnie do Motula, ale to jest w pełni syntentyk, który nadaje się jak mało który do 1.8T i bije na głowę oleje typu Liqui Moly. Skontaktuj się z Marcinem z https://pro-choice.pl/
  14. Jak chcesz kombinować to Twoja sprawa... Tylko i wyłącznie OEM napinacz i najlepiej ten bez cewki ( tańszy i bardziej wytrzymały ). Napisz do Kuby Jóźwiaka z 1.8T squad ma używkę w bardzo dobrym stanie https://www.facebook.com/jakub.jozwiak.12. No chyba, że auto chcesz zostawić na góra 3 miesiące, bo z reguły tyle wytrzymują zamienniki... PS. Jesteś pewny, że masz do wymiany zarówno napinacz, jak i łańcuch?
  15. Oczywiście chodzi mi o gałkę w dobrym stanie oraz pikowaną od s-line, a nie gładką.
×
×
  • Create New...