-
Postów
81 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O marcinbob_89

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Podkarpackie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
669 wyświetleń profilu
-
Witam. W sobotę wieczorem jeździłem autem bez żadnych problemów, a w niedziele rano pojawił sie komunikat Oldruck. Sprawdziłem dziś ciśnienie na rozgrzanym silniku na obrotach jałowych ciśnienie 1.2 bara, a w okolicach 4-5 tys obr - 4.5 bara. Założyłem nowy czujnik marki ESP, odpaliłem samochód - chodził pare minut na wolnych obrotach i komunikatu nie było, tylko ruszyłem autem i dalej sie pojawił i świeci cały czas, nie ważne jakie obroty. Gdzie szukać przyczyny? Nowy czujnik ciulowy, czy wiązka?
-
Problem z odpalaniem rozwiązany, winny okazał się czujnik G62, nie wywalało żadnego błędu, ale chwilami zaczeły się wentylatory włączać, nawet na zimnym silniku, założony czujnik Hella za około 45 zł i pali na strzała
-
Możesz podpowiedzieć na jakim kanale sprawdza się wskazania tego czujnika?
-
Panowie co jeszcze mogę sprawdzić jeśli chodzi o kiepskie odpalanie? Bo o ile problem z tym czujnikiem na wałku rozwiązany, to dalej jest problem z pierwszym odpaleniem po postoju, odpala i gaśnie i tak kilka razy, jak już odpali to obroty są niskie, powinno się załączyć ssanie, kolejne odpalenia już są ok. Miałem już taki przypadek i wtedy winny był czujnik G62, tylko że wtedy pokazywało błąd tego czujnika
-
Nie pomyślałem o regulacji LPG po wymianie silnika, od tej przekładki cały czas jakieś problemy
-
Wymiana silnika- kompatybilność AVJ,BFB,BEX
marcinbob_89 odpowiedział(a) na marcinbob_89 temat w 1.8T
Po wymianie pękniętego kolanka tego nad turbiną, problem z masłem na bagnecie znikł, zrobiona płukanka i zalany nowy olej+wymiana filtra i nie widać żeby się coś działo. Odnośnie wycieku płynu, po wymianie węża od chłodniczki oleju problem dalej istnieje, ale prawdopodobnie puściła pompa płynu bo teraz ewidentnie widać wyciek w okolicy pompy, tak więc czeka mnie jeszcze wymiana pompy i rozrządu. -
Problem rozwiązany, chciałem podmienić czujnik ze starego silnika,a po zdjęciu osłony okazało się że wtyczka ledwo się trzyma, wpiąłem i jest ok. Pewnie mechaniory źle wpięli wtyczkę przy przekładce silnika, bo nie sądzę żeby się sama wypięła, przecież jest tam klips zabezpieczający. Poprawiłem logi, jednak zrobiłem je jeszcze przed rozwiązaniem problemu z czujnikiem, więc nie wiem na ile są miarodajne Dynamiczny PB Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_pF2avz1.html Dynamiczny LPG Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_w2AWDk9.html
-
Można go jakoś sprawdzić, czy od razu wymienić?
-
To jest czujnik z tym numerem? 058905161b
-
Faktycznie, nie dopatrzyłem się. Jeden jest pomylony, przez przypadek wrzuciłem jakiś stary i tam jest ok, a nowe nie wyszły, robione jak zawsze, 3 bieg i od 1500 obr but w podłogę prawie do odcinki. Jak próbowałem odpalić to program nie widział obrotów w grupie 002 lub świrowały, może przez to logi nie wyszły. Ten błąd tego czujnika to w końcu od czego jest? Widać początek loga i później dopiero odczyt w okolicach 5 tyś obr, nie wiem co jest tego przyczyną
-
Które nie wyszły? A co z tym czujnikiem? To tzw czujnik Halla?
-
Wrzucam logi do sprawdzenia na PB http://vaglogi.pl/log-002_033_won7hn1.html http://vaglogi.pl/log-002_033_6qBhM3.html LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_wxWU5W.html http://vaglogi.pl/log-002_033_1f6o8ct.html Przed logami sprawdziłem ciśnienie na listwie i jest 4 bary. Po podpięciu pod kompa wysypało masę błędów, po skasowaniu powtarza się błąd 16727 Camshaft Position Sensor(G40): Signal too High P0343 - 001 - Upper Limit Exceeded
-
Witam ponownie w temacie. Kolejny raz pojawił się check silnika i wywaliło błąd 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded-Intermittent Czy ten błąd może oznacz zatkany filtr paliwa, lub padnięty regulator ciśnina? Od jakiegoś czasu mam problemy z odpalaniem i było słychać buczenie. Teraz auto już ledwo odpala, buczenia chyba nie słychać. Pompa paliwa niedawno wymieniona na SKV, padła całkowicie, poprzednia SKV wytrzymała jakieś 6 lat
-
Wymiana silnika- kompatybilność AVJ,BFB,BEX
marcinbob_89 odpowiedział(a) na marcinbob_89 temat w 1.8T
Witam, nie chce zakładać nowego tematu, więc napisze w starym. Jestem po wymianie silnika, niestety kłopotów ciąg dalszy, mam spory ubytek płynu chłodzącego, w ciągu 2 tyg dolałem około 3 l płynu albo więcej, namierzyłem wyciek na wężu od chłodniczki oleju, co gorsza na bagnecie robi się masełko, dziś jeszcze zaświecił check, zacząłem się lepiej przyglądać i namierzyłem jeszcze taką nieszczelność na gumowym kolanku -
Wymiana silnika- kompatybilność AVJ,BFB,BEX
marcinbob_89 odpowiedział(a) na marcinbob_89 temat w 1.8T
Dokładnie mam podobne zdanie, w dodatku inny mechanik mówi, że nie ma tam możliwości nawiercenia kolektora bez jego ściągania