Skocz do zawartości

Tomi 69

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomi 69

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Bełchatów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tomi 69

2

Reputacja

  1. Dzięki serdeczne Kolego:) Być może to skutek nie przespanej nocy Pozdro (Y)
  2. Witam Wszystkich :) Czy pomoże ktoś i napisze jakie przełożenie ma Most o oznaczeniu HUN z Audi A4B7 2.0 TFSI 211KM DTM?Nie mogę nigdzie znaleźć info.Dzięki z góry.
  3. Tomi 69

    Szarpie i gaśnie na LPG.

    Tak jak pisze przemo8.Niestety ja jestem tego przykładem.Jedno tankowanie i listwa z wtryskami do wyjeb...nia.Na "pewnej "stacji,na której tankuje gaz od 6 lat.He nie ma reguły.Nastepna sprawa ,to zasyfiony parownik.Daje podobne objawy gdy membrana w środku już"klei"i cuda tego typu zaczynają się od szarpania,przerywania a u mnie nawet ekstremalnie przy sklejonej membranie nie reagował na wciśniecie pedału gazu.Dopiero przełączenie na PB ( i to tez nie za każdym razem) przywracało jazdę na LPG.Cóż,na to co tankujemy do Butli wpływu nie mamy
  4. Cześć! Szukaj tematu ,bo był tu maglowany.Jest piękny opis z tabelkami i kategoriami wagowymi oraz amortyzatory dla poszczególnych konfiguracji abyś zrobił jak być powinno.Mam to u siebie lecz nie mogę wkleić jednak to też wiedza zaczerpnięta właśnie tu.Pozdro.
  5. Dokładnie.Tak jak pisze 3r4 sprawdź zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej bo wskazują na to objawy.
  6. Poszło Zdrowiej Maluszku
  7. Tomi 69

    Jakie 1.8T?

    No cóż,każdy ma swoje opinie.I każdy swoje chwali Tak w jednym jak i drugim wszystko zależy od stanu w jakim się silnik znajduje.
  8. Tomi 69

    Jakie 1.8T?

    Chyba tylko BFB 163kM,reszta to już TFSI :)
  9. Czujnik ciśnienia oleju w tym modelu ma gwint M10X1 o ile pamiętam.
  10. Zmierz ciśnienie oleju manometrem na zimnym i rozgrzanym.Od tego zacznij.
  11. Jeżeli masz skąd ,to po prostu podmień tą sondę i będziesz miał pewność ,że to nie ona.Sam przerabiałem ten temat w tamtym roku,Komp nie pokazywał nawet jej błędów!!Miałem identyczne objawy jak u CB.Szukaliśmy przyczyny z Łukasz13 po logowaniu nie do końca wychodziło ,że to sonda.Przepieliśmy z jego Niuni do mojej i autko odżyło.Przyczyna znaleziona.Gdyby u Cb sama podmiana sondy nie pomogła zrób tak jak Ci podpowiada kolega przem8,bo będziesz szukał bez skutku.
  12. Zainwestuj w Porządne żarniki i będziesz miał spokój na parę lat.Sam się o tym przekonałem kupując tanie podróby niby z dobrymi opiniami a po roku się zesrały ,że widziałem mniej niż w H4 lub H7.Wiadomo,duży wydatek jednorazowo,ale i efekt oraz jakość za tym idzie.
  13. Tak wiem ,że coś łyknie tylko pytanie ile?Co do kosztów ,to liczymy się z tym.(Y)
  14. Witam Wszystkich.Mamy zamiar zrobić Strokera na bloku BEX i teraz pytanie:jakie tłoki polecicie do tego?Czy z BWA mogły by być?Wał też mamy z BWA.Dodam,że celujemy pod moce 360-370KM i może około 470Nm.To ma służyć do codziennej jazdy nie do upalania więc planujemy turbo K04_064 aby w miarę normalnie wstawało a nie od 4tys :) . Na kutych tłokach są luźne pasowania więc jak jest z poborem oleju i czy właśnie dlatego mogły by być te z BWA?Jeżeli ktoś wie jak to jest ,to będę wdzięczny za podpowiedzi.Dziena i pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...