Jump to content

--black--

Pasjonat
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About --black--

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Mazury

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CDNC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

--black--'s Achievements

0

Reputation

  1. Panowie, z racji, że nie mogłem znaleźć nic konkretniej, mam pytanie. Mając do wyboru poniższe zestawy, w co byście bardziej zalecali iść? zacisk A6 C7 + tarcze 356mm zacisk Q5 Brembo + tarcze 345mm Parametry felg: (w obu przypadkach będzie zapewne potrzebny dystans) Lato 19x8.5 ET43 (S-Line pompei) Zima 18x8 ET39 (felga z A6 - załączone foto) Odnośnie auta i planów to silnik 2.0TFSI + soft ~300KM
  2. Cześć, z racji, że nie udało mi się znaleźć tematu o podobnym problemie postanowiłem szukać pomocy, a mianowicie: Ostatnio podczas parkowania, będąc już na biegu jałowym auto nagle zaczęło "rozpędzać" silnik do 2tys obr po wyłączeniu klimatyzacji oraz check na konsoli. Po podpięciu kompa wyrzuciło dwa błędy: 17536 - uboga mieszanka oraz 16891 - zbyt wysokie obroty biegu jałowego, po ich skasowaniu auto wpadło w mega wibracje oraz obroty zaczęły spadać, prowadząc do zgaśnięcia silnika. Postanowiłem testowo odpiąć przepływkę i zadziałało, ale wymieniając ją na sprawną, poprawy brak.
  3. Cześć, mam nadzieję, że piszę w odpowiednim temacie. Czy w przypadku posiadania zestawu halogen + spryski (skandynawia) jest szansa na mniejszą ilość części do wymiany, aby xenon w pełni działał?
  4. --black--

    Witajcie

    Witam wszystkich klubowiczów, nadeszła pora zmienić aktualny pojazd i wybór padł na A4 B6 1.8TQ + s-line, więc postanowiłem zarejestrować się na forum w celu powiększenia obszaru poszukiwań Pozdro!
×
×
  • Create New...