
dawidek10333
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O dawidek10333

Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Chełm
Auto
-
Model
A3 8L
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
238 wyświetleń profilu
-
Witam wszystkich na forum, od jakiegoś mam problem ze swoim samochodem. Mianowicie z sondą, po ustawieniu gazu korekty są prawidłowe,wszystko jest ok,ale jak raptownie dam mu wysokie obroty korekcje juz zmieniają się na stałem i sa na +25% ,gdzie wczesniej oscylowały na ok 0. Włączałem Vaga i na kanale 033 pokazuje napięcie nawet do 4V i nie jest poniżej 1,5V, czy sonda jest do wymiany??? =-
-
Witam wszystkich na forum, od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Audi a3 , mianowicie samochód nie odpala. Iskra jest, mechanicznie jest sprawny, lecz ma problem z elektryka prawdopodobnie. Działa tylko jeden wtryskiwacz benzyny, a na reszcie wtryskiwaczy nie ma sygnału minusowego ( plus jest). Dodam,że sterownik był wymieniany na inny i kodowany, lecz niestety to nie pomogło bylo nadal tak samo. Czy możliwe,że obydwa sterowniki są uszkodzone???Pompa paliwa działa, przekaźnik wymieniałem na inny używany na którym inny samochód jeździł.
-
Witam, mam problem z odpaleniem mojej Audi a3 1.6 2001 rok kod silnika AVU. Prawdopodobnie sterownik padł, więc zakupiłem nowy sterownik o tych samych numerach. Zczytałem Pin (5228) i chciałbym go zakodować. Kontrolka od immo cały czas mruga. Posiadam Vaga commandera 1.4 , Vaga tacho 3.01 oraz Vcds 15.7.1 Moglibyście podać mi jakiś krótki instruktaż???
-
Witam, właśnie ustawiłem zawór w turbinie jak mówiłeś, poniżej załączam zrzut logów po ustawieniu turbo z odłączonym zaworkiem i z załączonym. Jeśli możesz napisz mi co o tym sądzisz, logi były robione na benzynie na trzecim biegu i oczywiście gaz do podłogi. http://vaglog.pl/log-002_115_118_634Qj.html http://vaglog.pl/log-002_115_118_mJhe9B.html
-
Inaczej zapytam, ustawić turbo odłączyć wtyczkę zrobić logi, sprawdzić doładowanie jak za mało skręcić actuator? A jak odwrotnie rozkręcić?
-
Sory za pytanie,ale czemu wlasnie tak???A bez ustawienia turbo z odłączoną wtyczką tyle nie ma?
-
Witam, chciałbym zapytać wszystkich na jakie ciśnienie mam ustawić wastgate, przy jakim ciśnieniu ma zaczyna się otwierać zawór i przy jakim całkowicie się otwierać. w turbinie. Samochód to Audi a3 1.8T kod silnika to AUM, dodam, że samochód ma zrobionego chipa na ok 180km.
-
Dziwne objawy podczas przyspieszania 1.8 T AUM
dawidek10333 odpowiedział(a) na dawidek10333 temat w 1.8T
Nie bardzo. Może jutro podjade na szrot wezme kilka przeplywek i poprobuje je. Nie bardzo. Może jutro podjade na szrot wezme kilka przeplywek i poprobuje je. Wygląda na to,że samochód został naprawiony. Winny tego wszystkiego był actuator i nie idealnie ustawione wastgate. Dodam jeszcze by na sto procent wiedzieć,że wszystko jest okej. -
Dziwne objawy podczas przyspieszania 1.8 T AUM
dawidek10333 odpowiedział(a) na dawidek10333 temat w 1.8T
Teraz jeżdzę na oryginalnej niby sprawnej używanej. Ale ogólnie to nie odczuwam różnicy między żadną z przepływek. Nawet ostatnio z TDI zakładałem sprawną przepływkę i jest dokładnie tak samo. -
Dziwne objawy podczas przyspieszania 1.8 T AUM
dawidek10333 odpowiedział(a) na dawidek10333 temat w 1.8T
Tak, zawór jest nowy,logi były robione na lpg . Ostatnio nawet ustawiłem klapkę WG ( przy 0,5 bara ma się otwierać 4mm) i efekt jest taki ,że przyspiesza jeszcze lepiej ,ale nadal są przerwy w przyspieszaniu. Chyba już tylko mi pozostaje program i przepływka. Program mam od prawie dwóch lat i zrobiłem na nim 90tys. wiec wg mnie nie tu jest problem. A teraz ogólnie jeżdżę na przepływce na której pół roku temu wogóle nie jechał. Witam wszystkich, tak jak użytkownicy forum polecili mi zmienić mapę na oryginalną i tak zrobiłem. Została wgrana moja oryginalna mapa, efekty??Żadne. Samochód jedzie dokładnie jak wcześniej. Ma przerwy w przyspieszaniu im wyższy bieg tym gorzej. Nie mam już sam pomysłów. Może jednak przepływka?Katalizator? proszę o pomoc -
Klapka WG ma mieć 4mm przerwy przy ciśnieniu 0,5bara ,są to dane książkowe.
-
Ja bym osobiście nie radził. Jeśli chodzi o rozrząd i łańcuch to jest to bardzo prosty temat, ale nie ryzykowalbym z tym by w takim stanie jeździć.
-
Sprawdzales zawór n75? U mnie był padnięty i wymiana jego pomogła choć nie do końca...
-
Dziwne objawy podczas przyspieszania 1.8 T AUM
dawidek10333 odpowiedział(a) na dawidek10333 temat w 1.8T
Witam, w poscie wklejam dzisiaj zrobione logi, proszę o ocene. Pozdrawiam -http://vaglog.pl/log_269475.html -http://vaglog.pl/log_269474.html -http://vaglog.pl/log_269472.html -
Grzechotanie przy odpalaniu i cykanie na rozgrzanym
dawidek10333 odpowiedział(a) na dex1991 temat w 1.8T
Założyłem kilka napinaczy ,, hyt'' i nie miałem problemów z nimi. Nie są drogie i już zrobione jest na nich kilkanaście tysięcy. Wydaje mi się, że zbędne jest wydawanie 800zl na oryginał skoro za połowę można kupić także dobry napinacz.