Skocz do zawartości

kanap4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O kanap4

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Wwa

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

528 wyświetleń profilu
  1. +30 KM dla mnie jest w miarę ok...generalnie w Stage I wiele więcej się nie wyciągnie, a dalsze podnoszenie mocy niesie za sobą grubsze modyfikacje. A5 nigdy nie będzie sportowym autem...traktuję ją raczej jako ciekawą alternatywę dla rodzinnego auta (po tym jak poprzednio miałem kombi, szukałem czegoś innego, a SUV odpadał :)). Ja na Twoim miejscu w okolicach lata robiłbym jednak program...skorzystasz latem, a do listopada i tak nic złego się nie wydarzy ;).
  2. Dzięki za komentarze :). W dniu wczorajszym A5 zostało oficjalnie odmulone Nareszcie jakoś zaczęło to jeździć :). Jeśli ktoś z Was się zastanawia nad programem, to mogę zdecydowanie polecić...teraz fura lata jak dzika :).
  3. Set up idealny...kolor, pakiet competition, felgi, napęd - wszystko idealnie. Super, że zdecydowałeś się na srebrne koła - ostatnio zbyt często widuje się zestawy biała fura i czarne koła. Tu z kolei miła odmiana.
  4. Autko bardzo ładne. Te letnie felgi wyglądają świetnie...jedne z ładniejszych, jakie wypuściło Audi w ostatnich latach. Wiem, że padało wcześniej to pytanie...jakiś program w planach?
  5. Przed zakupem bałem się trochę, że po A4 B8 może mi się szybko znudzić A5, bo w sumie to prawie to samo. Zaletą natomiast jest to, że nie musiałem na nowo uczyć się obsługi samochodu, tylko po prostu wsiadłem i zacząłem jeździć :). Dla mnie zdecydowanym plusem w stosunku do poprzedniego auta jest napęd quattro - jednak przednionapędowe audi kiepsko sobie radzą przy dynamiczniejszej jeździe...mając 4x4 można sobie pozwolić na nieco więcej. Drugi plus to s-tronic - lenistwo wygrało i jednak automat to super sprawa. Mam co prawda łopatki do zmiany biegów, natomiast moim zdaniem to i tak jest bajer, z którego praktycznie się nie korzysta. Zdjęcia wnętrza chętnie wrzucę, ale że miałem lekki bałagan, to pomyślałem, że zrobię następnym razem. W najbliższych dniach zrobię update tematu ze zdjęciami środka :).
  6. Po ponad 3 latach użytkowania A4 B8 Avant przyszedł czas na zmiany. Audi na tyle przypadło mi do gustu, że postanowiłem pozostać z firmą jeszcze na jakiś czas. Wybór padł na A5 sportback. Trafiła mi się wersja 2.0 tdi 190km, quattro, s-tronic, w pięknym kolorze Daytona Grey. Z ciekawszych elementów wyposażenia można wymienić: audio B&O Audi Drive Select elektrycznie sterowane fotele (skóra + alcantara) Pakiet S-line Competition Plus MMI Plus ...oraz mnóstwo innych bajerów Przesiadka na auto bardzo pozytywna. Poprzednio miałem FWD i manuala, więc w tym przypadku jest to krok na przód. Brakuje mi tylko trochę mocy i to pójdzie na pierwszy ogień, bo trzeba furkę trochę odmulić. Oprócz tego być może pojawią się sprężyny Eibach, większe hamulce i może coś jeszcze wymyślę w trakcie. Na koniec oczywiście kilka zdjęć poglądowych:
  7. Furka super...do mojej A5 mam identyczne felgi i kupiłem dystanse 15mm na wszystkie koła. Jakoś w weekend będę montował letnie koła, więc w razie czego dam znać czy taki rozmiar jest ok.
  8. Zgadza się, w ciemno pojechałem do nich i zdecydowanie nie żałuję. Autko dynamiczniejsze, spalanie na podobnym poziomie. Jeszcze za jakiś czas myślę, że wpadną jakieś hamulce i z grubsza zrobię to, na czym mi zależało. Bardziej nie ma sensu doinwestowywać auta, bo po pierwsze to FWD, po drugie TDI ;). No ale fajny dupowóz jest z Avanta...na wyjazdy poza miasto jest idealny. Do funu jednak są lepsze auta, więc też nie ma sensu wrzucać tu worka pieniędzy.
  9. Mały update... Z racji tego, że autko pewnie zostanie ze mną jeszcze trochę czasu, wgrałem program, żeby samochód chociaż odrobinę "odżył". Efekty poniżej: Przy okazji jedna szybka fotka "Wrony":
  10. Jak ma nie być nisko, to chociaż warto by było przemyśleć zawias 1BE...zawsze to jakiś kompromis. Wtedy nic nie przyciera, można pokonywać garby czy strome podjazdy na parkingach. Felgi też lepiej 19" niż 18". Komfort jazdy ten sam, a 18" wyglądają jednak trochę gorzej.
  11. No to fakt, że wyglądają na mniejsze. Wrażenie potęguje to, że zawieszenie bardzo wysoko stoi.
  12. Jak już taki kolor, to z felgami szedłbym grubo i wsadzał 20". Osiemnastki nie będą w ogóle tu wyglądały.
  13. kanap4

    Audi A6 C7 by 7ups

    Myślę, że efekt powoduje to, że zdjęcie jest dosyć niefortunnie zrobione. Na pozostałych aż tak to nie wygląda. No i koniecznie furkę trzeba umyć do zdjęć, bo teraz to ciężko oceniać.
  14. Moje felgi na lato to 8,5x19" ET30. Z oponą 245/35/19 jest na równo z błotnikiem i nic nie przyciera z zawiasem 1BE. Teraz wymieniłem sprężyny na Eibach Pro-kit (zdaje się -30mm od serii), tyle że na zimowych kołach, z większym ET. W każdym razie furka stoi minimalnie niżej, więc na letnich kołach też nie powinno być problemu. Co do zdjęć to w tym wątku możesz zerknąć, jak to wygląda (str 1 na letnich kołach, na str 2 zimówki z obniżonym zawiasem): https://a4-klub.pl/index.php?/topic/354479-a4-b8-avant-all-black-20-tdi-19/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...