Jump to content

EdoTensei

Pasjonat
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About EdoTensei

Informacje

  • First name
    Sebastian
  • Location
    Tomaszów Mazowiecki

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2009
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

325 profile views
  1. Witam, ponowinie panowie jakie opony od 19 8,5j? W sumie interesują mnie 235/40 albo 235.35 ale chyba bardziej skłaniałbym się do 235/40 słabe to drogi u nas w mieście a jednak opona trochę wyższa. Ma ktoś jakieś fotki jak to wygląda ?
  2. EdoTensei

    B8 TrOOOOp

    Jak juz jest temat felg wiecie cos moze na temat felg GMP Italia albo Carbonado? Widziałem ze GMP ma certyfikat TUV. Ktos cos moze mi wiecej powiedzieć na ich temat? Warto brac je pod uwage czy lepiej skupić sie na ORI
  3. Witam ma ktoś z was felgi firmy Carbonado albo GMP Italia? Warto patrzeć na nie czy lepiej wydać hajski na jakieś ORI?
  4. EdoTensei

    B8 TrOOOOp

    Witam, potrzebuje kupić kratki (osłony) do halogenów do wersji przedlita zderzak Sline, powiedzcie mi kratki mogę zakupić z tej sprzedaży : https://allegro.pl/oferta/nowa-oryginalna-kratka-atrapa-audi-a4-b8-sline-aso-4853181592 ? Coś ludzie pisali na FB na grupie że jest kilka numerów tych kratek i w sumie to już sam się zgubiłem
  5. Zobacz ofertę Zderzak Przedni Sline PRZEDLIFT Kupię zderzak Przedni do Audi A4 B8 Sline - nie połamany - czarny grill - może być cały komplet Dodający EdoTensei Wysłano 26.02.2019 Kategoria Audi A4 B8
  6. Kupię zderzak Przedni do Audi A4 B8 Sline - nie połamany - czarny grill - może być cały komplet
  7. Witam, wiem że gdzieś na forum to było ale szukałem już przez jakiś czas i za nic nie mogę tego znaleźć jeszcze raz Ma ktoś numery tych emblematów S4 do hamulców?
  8. Też właśnie przymierzałem 19 i zakochałem się w looku tego auta wygląda zupełnie inaczej jest po prostu ładniejsze te nadkola są wypełnione i koła wydają sie takie jakie powinny być. Tylko też nie chce żeby przez to mi paliło auto z 2l ON więcej niż teraz bo jednak to trochę przeginka, mam 143km czyli standard B8. Mam znajomą z pracy co jeździ Avengerem Dodgem na 19 felgach 136kuni ma tam chyba i mówi że nie jest źle z paliwem. Czyli tak w skrócie przy dużej szerokości opony w spalaniu i zbieraniu się auta nie będzie jakiejś wielkiej różnicy na 18 czy 19?
  9. Jest sens zakładania 18 na gumie 235.40 i patrzeć na wzrost spalania czy już lepiej założyć 19 i np ta sama guma czyli 235.40 albo 245.40 będzie to porównywalne czy jednak przepaść jeśli chodzi o ekonomie Fajnie jakby ktoś wmiare widział wzrost spalania przy takich configach
  10. Widziałem u ludzi 235/40 gume na takich felgach i siedziało ładnie
  11. Czyli zeby setup 18" et 29 8.5j byl na cacy trzeba do zawieszen poza 1BV, wsadzić jakies eibachy pro kit przód- 35 i tyl -30 z oponami 245/40/18, bo z 235/40 byloby wmiare optymalnie tyle ze tyłek bylby trochę schowany lepiej dac 245/40 i eibachy
  12. 2.0 tdi 143km jestem ciekawe ile moze wiecej spalić auto z takimi 19 i 245 oponka
  13. Pytanie do posiadaczy szerszych opon i felg 19. O ile mniej więcej rośnie spalanie przy szerszych kapiorach? Słyszałem że jakiejś wielkiej zmiany nie ma
  14. EdoTensei

    B8 TrOOOOp

    Nie no juz nie chodzi i mierzenie tylko moze ktos pamięta badz kupowal. Teraz znalazłem jakies ori na allegro niby 15.5 to dziura tez taka musi byc https://allegro.pl/oferta/czujnik-parkowania-cofania-pdc-audi-a4-a5-a6-oryg-7213107331 A tak swoją drogą to jak to jest wkońcu z tym poliftowym zderzakiem w Sedanie? Bo jedni piszą żę podejdzie do przedlifta, słyszałem że może być problem ze spasowaniem bo inne lampy ma lift Sedan
  15. EdoTensei

    B8 TrOOOOp

    Nie wiem czy dobrze pamietam ale srednica czujnikow to 15.5mm? Jak sie myle to prosze o poprawienie
×
×
  • Create New...