Stn

Pasjonat
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Stn

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Mateusz
    • Lokalizacja
      KRK

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2015
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    187 wyświetleń profilu
    1. Powitać. Panowie mam problem ze swoim b8. Mianowicie po jeździe w korku czyli lekkie podjazdy do przodu i hamowanie w ciepłe dni - temp powyżej 20 paru stopni coś zaczyna mi się telepać z przodu auta podczas hamowania. Czy to może być kwestia hamulców? Stukanie jest tylko jak zagrzeje auto w korku - zimą tego nie było i tylko podczas hamowania - obojętnie jakie dziury na drodze, jak nie hamuje to się nic nie tłucze. Wrażenie takie jakby było coś luźne z przodu pod podłogą... Auto polift, napęd na 4 kapcie. Hamulce z tarczami niedawno zmieniane, na starych było to samo. Zauważyłem lekki wytarcia na jarzmach, ale czy aż tak by to tłukło?
    2. Przetwornicę lepiej kupić oryginał, wtedy nie masz problemów z podpięciem i ze źródłem światła. Możesz pokombinować z innymi przetwornicami (np. o wyższej mocy 55w), ale po 1 musisz wymienić wtedy obie, żeby to miało sens. A po 2 nie wiadomo jak się zachowa xenon przy wyższej temperaturze dla mocy 55w (może przypalić klosz, mocowanie, lampę). Wg mnie lepiej oryginalna przetwornica. Czy allegro czy ASO - zależy jaki stan na allegro (gwarancja rozruchowa itp.). Za cenę w ASO masz 4 przetwornice na zapas
    3. Będzie pasować, jeśli wymieniasz komplet to można taniej znaleźć. Kolega z forum też sprzedaje
    4. Do green menu? najpierw musisz w VCDS'ie zmienić w adaptacji wartość i dopiero. Albo ze skryptu. Tutaj link do wypowiedzi kolegi wrclaguna:
    5. Sprawdź bezpiecznik nr6 licząc od góry w uchwycie bezpieczników całkiem po lewej, jak otworzysz drzwi kierowcy za zaślepką deski rozdzielczej. Sprawdź jak się zachowuje bez bezpiecznika. Nie wiem czy cokolwiek odpali - bezpiecznik odpowiada też za same lampy. 2 możliwość to czujnik przy zawieszeniu. Są dwa, z tyłu po lewej i z przodu po lewej. Przyczepione do wahacza, może się coś wypięło i świruje. 3 opcja sterownik - umieszczony za schowkiem pasażera. U Ciebie powinien być już zintegrowany ze sterownikiem całego auta. Jest jeszcze opcja z silniczkami w lampie, ale wg. mnie to raczej nie to. Silniczki działają przecież. Interpretacja sygnału sterownika jest niewłaściwa, możliwe dlatego, że czujnik sobie "dynda"
    6. Problem występuje tylko na jednej lampie? Dziwne, że obniża silniczki po wciśnięciu gazu. Powinien obniżać po otrzymaniu sygnału z czujnika na zawieszeniu.
    7. W Audi sobie wymyślili, że dadzą taką ekstra rezerwę na wszelki wypadek jakby ktoś wpadł na pomysł, że pojedzie do 0 km na wskazaniach komputera. Dlatego też przy 0km na kompie powinno być około 6l paliwa w baku. Można to zmienić vcds'em ale wtedy trzeba pamiętać, że przy zaświeceniu się rezerwy pasowałoby zatankować - pompa paliwa jest smarowana przez samo paliwo, przy małej jego ilości można ją zatrzeć.
    8. Wszystko zależy czy sterownik wyrzuca jakiekolwiek błędy. Jak nie pali się całkowicie nawet po resecie błędów to albo przerwa w wiązce, albo uwalony moduł.
    9. Mogłeś coś uszkodzić, zależy jak mocno próbowałeś wpiąć żarnik. Aczkolwiek to jest dosyć mocno wszystko w lampie spięte także nie powinno być takiej sytuacji po samej wymianie żarnika. Czujnik od zawieszenia może świrować. Lewa lampa ok?
    10. Mieści się w polifcie, sprawdzone. Mam u siebie i świeci elegancko. Wymiana banalnie prosta.
    11. Jakby coś się udało w sprawie 3gp z USA to daj znać. Chętnie bym skorzystał z opcji traffic, zwłaszcza w okolicach Krakowa - korki non stop.
    12. Tyle, że a7 z 2016 ma mib, a co z mmi3gp z USA, nie do ruszenia w dalszym ciągu?
    13. Panowie, potrzebuje przekodować moduł klimatyzacji 8k1820043AQ w a4b8 lift z 8z6 - Hot country na 8z5 - Normal country. Chodzi tutaj o działanie klimy podczas chłodzenia. Dla "hot country" sieje lodem, w lecie OK, ale teraz średnio fajnie.
    14. Koledzy, Jest ktoś z Krakowa i ma VagCanPro? Potrzebuję przekodować radio u siebie z wersji USA na EU. Wiem, że jest jakiś skrypt albo możliwość ręcznego przekodowania w pamięci EEPROM. Dzięki, pozdro
    15. Ja bym sprawdził przepływkę. Może padła dlatego zła dawka paliwa, a do tego skakanie obrotów i notlauf.