Stn

Pasjonat
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O Stn

    Informacje

    • Imię
      Mateusz
    • Lokalizacja
      KRK

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2015
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    291 wyświetleń profilu
    1. Stn

      A klocki jakie? Z TRW lubi być nieciekawie. Tył jeszcze obleci, ale na przód robią zbyt luźne.
    2. Stn

      Ze swojej strony mogę polecić te: https://www.aliexpress.com/item/1-Set-H1-H3-H11-9005-HB3-9006-HB4-H4-H7-LED-Bulbs-For-Car-Headlight/32819067221.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.5b674c4dNRYP3u Tylko w barwie 4300K - jeśli chcesz mocniejsze światła w halogenach i jednocześnie chcesz żeby sprawdzały się we mgle - bez zabawy z wentylatorkiem w ledach (lubi się zacierać - zwłaszcza tam gdzie sporo syfu a od dołu auta tego trochę jest). Wyższa barwa tj. powyzej 4300K powoduje, że gorzej widać we mgle (światło żółte daje więcej samego światła niż białe/niebieskie)
    3. Stn

      Tak, to oznacza skrętne lampy
    4. Stn

      To może być dobry trop. Miałem podobny problem w b8 i waliło po kole dość ostro. Dobry sposób na sprawdzenie to śrubokręt do reki, włożyć miedzy zacisk od strony felgi - z zewnątrz i sprawdzić czy nie ma luzu zbyt dużego - jak będzie się dało rozkołysać zacisk to do wymiany blaszki - tylko ori - reszta robiona z gównolitu - sprawdzone na własnym przykładzie.
    5. Stn

      @Cin3k u mnie też mechanior wymienił silentblocka przy tym bananie. Zobaczę jak to będzie wyglądać w najbliższym czasie. Dzięki za info odnośnie możliwej przyczyny
    6. Stn

      @Dev, czy blaszki do zacisku 320 ori od Audi różnią się od tych z zestawu naprawczego np. od TRW? Czy np. jedne są z metalu a drugie z gównolitu? Czy wszystko jedno, byleby były.
    7. Stn

      @Dev Wyciągnąć trzpienie z gumek, gumki z jarzm i przelać to IPA? Wyczyścić jakimś pędzelkiem - czymś żeby do środka się tam dostać? Pytanie z innej beczki - smar tam jest niepotrzebny bo? utrudnia poruszanie się trzpienia?
    8. Stn

      @Dev Prowadnic zacisków przód nie smarujemy w a4b8? Rozumiem że trzpień musi być wyczyszczony, zakładamy pod tą uszczelkę-gume i zakręcamy śrubą? Jak ktoś wpadł na pomysł żeby to smarować to IPA starczy żeby odtłuścić ten bajzel?
    9. Stn

      Dzięki za podpowiedź, poduszek nie sprawdzałem. Jakieś wyraźne luzy na nich miałeś? (oprócz tej którą wyrwało)
    10. Koledzy, ktoś może miał styczność ze stukami z zawieszenia podobnymi do tych na filmikach? Jeśli tak to co było tego przyczyną. Z góry dzięki za jakiekolwiek info!
    11. Stn

      Dzięki!
    12. Stn

      Czy zacisk ori z 320 z przeróbką na tarczę 345 (zestaw s4 - jarzmo + tarcza) podejdzie pod fele 17" ET37? Wzór felgi ten:
    13. Stn

      Sprawdź czy nie ma błędów z czujnika od regulacji świateł (przy wahaczu jest), może uległ uszkodzeniu i daje błędne odczyty.
    14. Stn

      @Cin3k Dalej szukam, do tej pory zmieniłem blaszki przy zaciskach (te od klocków) i mam w planach wymienić łączniki stabilizatora (obecnie się trochę chłodniej zrobiło i problem ustał, ale jak wrócą upały to się wszystko okaże). Z tego co wyczytałem to w stanach mieli podobne problemy i wymieniali właśnie łączniki staba i wahacze - banany. Ponoć to pomagało...
    15. Stn

      Według serwisu wszystko ok. Niby sprawdzili zawieszenie i luzów nie ma...