Stn

Pasjonat
  • Zawartość

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O Stn

    Informacje

    • Imię
      Mateusz
    • Lokalizacja
      KRK

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2015
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    238 wyświetleń profilu
    1. Stn

      @Dev Wyciągnąć trzpienie z gumek, gumki z jarzm i przelać to IPA? Wyczyścić jakimś pędzelkiem - czymś żeby do środka się tam dostać? Pytanie z innej beczki - smar tam jest niepotrzebny bo? utrudnia poruszanie się trzpienia?
    2. Stn

      @Dev Prowadnic zacisków przód nie smarujemy w a4b8? Rozumiem że trzpień musi być wyczyszczony, zakładamy pod tą uszczelkę-gume i zakręcamy śrubą? Jak ktoś wpadł na pomysł żeby to smarować to IPA starczy żeby odtłuścić ten bajzel?
    3. Stn

      Dzięki za podpowiedź, poduszek nie sprawdzałem. Jakieś wyraźne luzy na nich miałeś? (oprócz tej którą wyrwało)
    4. Koledzy, ktoś może miał styczność ze stukami z zawieszenia podobnymi do tych na filmikach? Jeśli tak to co było tego przyczyną. Z góry dzięki za jakiekolwiek info!
    5. Stn

      Dzięki!
    6. Stn

      Czy zacisk ori z 320 z przeróbką na tarczę 345 (zestaw s4 - jarzmo + tarcza) podejdzie pod fele 17" ET37? Wzór felgi ten:
    7. Stn

      Sprawdź czy nie ma błędów z czujnika od regulacji świateł (przy wahaczu jest), może uległ uszkodzeniu i daje błędne odczyty.
    8. Stn

      @Cin3k Dalej szukam, do tej pory zmieniłem blaszki przy zaciskach (te od klocków) i mam w planach wymienić łączniki stabilizatora (obecnie się trochę chłodniej zrobiło i problem ustał, ale jak wrócą upały to się wszystko okaże). Z tego co wyczytałem to w stanach mieli podobne problemy i wymieniali właśnie łączniki staba i wahacze - banany. Ponoć to pomagało...
    9. Stn

      Według serwisu wszystko ok. Niby sprawdzili zawieszenie i luzów nie ma...
    10. Powitać. Panowie mam problem ze swoim b8. Mianowicie po jeździe w korku czyli lekkie podjazdy do przodu i hamowanie w ciepłe dni - temp powyżej 20 paru stopni coś zaczyna mi się telepać z przodu auta podczas hamowania. Czy to może być kwestia hamulców? Stukanie jest tylko jak zagrzeje auto w korku - zimą tego nie było i tylko podczas hamowania - obojętnie jakie dziury na drodze, jak nie hamuje to się nic nie tłucze. Wrażenie takie jakby było coś luźne z przodu pod podłogą... Auto polift, napęd na 4 kapcie. Hamulce z tarczami niedawno zmieniane, na starych było to samo. Zauważyłem lekki wytarcia na jarzmach, ale czy aż tak by to tłukło?
    11. Stn

      Przetwornicę lepiej kupić oryginał, wtedy nie masz problemów z podpięciem i ze źródłem światła. Możesz pokombinować z innymi przetwornicami (np. o wyższej mocy 55w), ale po 1 musisz wymienić wtedy obie, żeby to miało sens. A po 2 nie wiadomo jak się zachowa xenon przy wyższej temperaturze dla mocy 55w (może przypalić klosz, mocowanie, lampę). Wg mnie lepiej oryginalna przetwornica. Czy allegro czy ASO - zależy jaki stan na allegro (gwarancja rozruchowa itp.). Za cenę w ASO masz 4 przetwornice na zapas
    12. Stn

      Będzie pasować, jeśli wymieniasz komplet to można taniej znaleźć. Kolega z forum też sprzedaje
    13. Stn

      Do green menu? najpierw musisz w VCDS'ie zmienić w adaptacji wartość i dopiero. Albo ze skryptu. Tutaj link do wypowiedzi kolegi wrclaguna:
    14. Stn

      Sprawdź bezpiecznik nr6 licząc od góry w uchwycie bezpieczników całkiem po lewej, jak otworzysz drzwi kierowcy za zaślepką deski rozdzielczej. Sprawdź jak się zachowuje bez bezpiecznika. Nie wiem czy cokolwiek odpali - bezpiecznik odpowiada też za same lampy. 2 możliwość to czujnik przy zawieszeniu. Są dwa, z tyłu po lewej i z przodu po lewej. Przyczepione do wahacza, może się coś wypięło i świruje. 3 opcja sterownik - umieszczony za schowkiem pasażera. U Ciebie powinien być już zintegrowany ze sterownikiem całego auta. Jest jeszcze opcja z silniczkami w lampie, ale wg. mnie to raczej nie to. Silniczki działają przecież. Interpretacja sygnału sterownika jest niewłaściwa, możliwe dlatego, że czujnik sobie "dynda"
    15. Stn

      Problem występuje tylko na jednej lampie? Dziwne, że obniża silniczki po wciśnięciu gazu. Powinien obniżać po otrzymaniu sygnału z czujnika na zawieszeniu.