
Stn
Pasjonat-
Zawartość
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Powitać. Panowie mam problem ze swoim b8. Mianowicie po jeździe w korku czyli lekkie podjazdy do przodu i hamowanie w ciepłe dni - temp powyżej 20 paru stopni coś zaczyna mi się telepać z przodu auta podczas hamowania. Czy to może być kwestia hamulców? Stukanie jest tylko jak zagrzeje auto w korku - zimą tego nie było i tylko podczas hamowania - obojętnie jakie dziury na drodze, jak nie hamuje to się nic nie tłucze. Wrażenie takie jakby było coś luźne z przodu pod podłogą... Auto polift, napęd na 4 kapcie. Hamulce z tarczami niedawno zmieniane, na starych było to samo. Zauważyłem lekki wytarcia na jarzmach, ale czy aż tak by to tłukło?
-
Przetwornicę lepiej kupić oryginał, wtedy nie masz problemów z podpięciem i ze źródłem światła. Możesz pokombinować z innymi przetwornicami (np. o wyższej mocy 55w), ale po 1 musisz wymienić wtedy obie, żeby to miało sens. A po 2 nie wiadomo jak się zachowa xenon przy wyższej temperaturze dla mocy 55w (może przypalić klosz, mocowanie, lampę). Wg mnie lepiej oryginalna przetwornica. Czy allegro czy ASO - zależy jaki stan na allegro (gwarancja rozruchowa itp.). Za cenę w ASO masz 4 przetwornice na zapas
-
Będzie pasować, jeśli wymieniasz komplet to można taniej znaleźć. Kolega z forum też sprzedaje
-
Do green menu? najpierw musisz w VCDS'ie zmienić w adaptacji wartość i dopiero. Albo ze skryptu. Tutaj link do wypowiedzi kolegi wrclaguna:
-
Sprawdź bezpiecznik nr6 licząc od góry w uchwycie bezpieczników całkiem po lewej, jak otworzysz drzwi kierowcy za zaślepką deski rozdzielczej. Sprawdź jak się zachowuje bez bezpiecznika. Nie wiem czy cokolwiek odpali - bezpiecznik odpowiada też za same lampy. 2 możliwość to czujnik przy zawieszeniu. Są dwa, z tyłu po lewej i z przodu po lewej. Przyczepione do wahacza, może się coś wypięło i świruje. 3 opcja sterownik - umieszczony za schowkiem pasażera. U Ciebie powinien być już zintegrowany ze sterownikiem całego auta. Jest jeszcze opcja z silniczkami w lampie, ale wg. mnie to raczej nie to. Silniczki działają przecież. Interpretacja sygnału sterownika jest niewłaściwa, możliwe dlatego, że czujnik sobie "dynda"
-
Problem występuje tylko na jednej lampie? Dziwne, że obniża silniczki po wciśnięciu gazu. Powinien obniżać po otrzymaniu sygnału z czujnika na zawieszeniu.
-
W Audi sobie wymyślili, że dadzą taką ekstra rezerwę na wszelki wypadek jakby ktoś wpadł na pomysł, że pojedzie do 0 km na wskazaniach komputera. Dlatego też przy 0km na kompie powinno być około 6l paliwa w baku. Można to zmienić vcds'em ale wtedy trzeba pamiętać, że przy zaświeceniu się rezerwy pasowałoby zatankować - pompa paliwa jest smarowana przez samo paliwo, przy małej jego ilości można ją zatrzeć.
-
Wszystko zależy czy sterownik wyrzuca jakiekolwiek błędy. Jak nie pali się całkowicie nawet po resecie błędów to albo przerwa w wiązce, albo uwalony moduł.
-
Mogłeś coś uszkodzić, zależy jak mocno próbowałeś wpiąć żarnik. Aczkolwiek to jest dosyć mocno wszystko w lampie spięte także nie powinno być takiej sytuacji po samej wymianie żarnika. Czujnik od zawieszenia może świrować. Lewa lampa ok?
-
Mieści się w polifcie, sprawdzone. Mam u siebie i świeci elegancko. Wymiana banalnie prosta.
-
Jakby coś się udało w sprawie 3gp z USA to daj znać. Chętnie bym skorzystał z opcji traffic, zwłaszcza w okolicach Krakowa - korki non stop.
-
Tyle, że a7 z 2016 ma mib, a co z mmi3gp z USA, nie do ruszenia w dalszym ciągu?
-
Panowie, potrzebuje przekodować moduł klimatyzacji 8k1820043AQ w a4b8 lift z 8z6 - Hot country na 8z5 - Normal country. Chodzi tutaj o działanie klimy podczas chłodzenia. Dla "hot country" sieje lodem, w lecie OK, ale teraz średnio fajnie.
-
Koledzy, Jest ktoś z Krakowa i ma VagCanPro? Potrzebuję przekodować radio u siebie z wersji USA na EU. Wiem, że jest jakiś skrypt albo możliwość ręcznego przekodowania w pamięci EEPROM. Dzięki, pozdro
-
Ja bym sprawdził przepływkę. Może padła dlatego zła dawka paliwa, a do tego skakanie obrotów i notlauf.