Skocz do zawartości

Marcin Kaszyński

Pasjonat
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Marcin Kaszyński

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

953 wyświetleń profilu
  1. Wiesz co, ja miałem kiedyś podobny problem okazało się że wadliwy był czujnik ciśnienia oleju który jest wkręcany w obudowę filtra oleju. Kupiłem nowy serwisu za 70 zł i problem zniknął
  2. Hej, Jak EGR jest wyłączony to jest cały czas zamknięty. Wiec kompletnie nie ma sensu jego czyszczenie.
  3. Marcin Kaszyński

    Dpf

    Hej, Ja miałem usuwany DPF w taki sposób, że wyciągnęli puchę, dłuto do ręki i kruszyło ceramikę następnie wodą pod ciśnieniem wymyli dokładnie i heja.
  4. moim zdaniem dwumas bujał cały czas podejrzewam że to może być uszczelnienie wtrysków jak pojedziesz do kogoś mądrego na komputer to nie tylko na czytanie błędów ale także na logi statyczne kanał 13 18 i 23 jak będziesz miał jakiekolwiek wyniki z tego to daj znać na forum.
  5. Mogą też być wtryski lub uszczelnienie wtrysków bez kabla nic nie wywróżymy
  6. Hej, Sprawdź proszę króciec wodny który od strony ściany grodziowej wchodzi w głowice. Często pęka koszt do 150 zł nowy z serwisu. Montowany jest tam też termostat. I najczęściej cieknie z tego miejsca. Czasami ludzie panikują że pęknięta głowica a to właśnie ten króciec.
  7. Mam pytanie odnośnie gniazd pompek. Czy jest możliwość regeneracji lub naprawy? Z jakim momentem powinny być dociągniete śruby trzymające pompowtrysk?
  8. Koledzy ktoś coś
  9. Witam koledzy, Mam pytanie i kolejny problem. Właśnie jestem świeżo po wymianie pompowtryskiwaczy na regenerowane I cieszyłem się jak dziecko bo wszystko ustało jest moc i nie trzęsie autem, lecz dziś ręce mi znowu opadły. Na biegu jałowym i tylko na rozgrzanym silniku trzęsie autem i korekty wówczas są na pierwszym cylindrze -2 a na czwartym cylindrze +2 i w momencie jak lekko doda gazu to korekcje wracają do normalnych i nie trzęsie autem. Czy macie może pomysł co to może być? Dodam tylko że w aucie jest niesamowita moc i w ogóle nie czuć żeby cokolwiek się działo z pompkami.
  10. Nigdy, nie czyści sie końcówek wtrysków drucianymi szczotkami. Moim zdaniem wtryski na regeneracje. Ja mam brd i miałem podobnie l, tylko wymiana uszczelek a okazało się że mechanik geniusz wyczyścił końcówki z nagaru druciana szczotką założył je i niby wszystko ok ale brak mocy i pojawiło się drganie przy przyspieszaniu. Wszystko zostało wyeliminowane po regeneracji wtrysków.
  11. Witam, Kolego robi się tak oczywiście omijając filtr paliwa. Jest to raczej droga zabawa i na pewno wyciągnięcie wtrysków sprawdzenie na stole i czyszczenie ultradźwiękami będzie najskuteczniejsze
  12. Marcin Kaszyński

    Napęd pompy

    wałki wyrównoważające
  13. Hej, Można spawac. Ja spawalem w firmie która spawa stal kwasową. Spaw wytrzymał może z 4 miesiace. Żeby trwałe usunąć chłodnice spalin, trzeba programowo usunąć EGR.
  14. Kolego, Gr 13 czyli dawka paliwa mierzona w miligramach na sów tloka, suma wszystkich 4 wtrysków powinna wynosić zero. Przedział jest zależny od dawki paliwa która jest podawana, sprawdzisz ja w grupie 1. Gr 18 stan elektryki pompowtrysku powinno pokazywać zero czyli brak błędu u niektórych pokazuje przy odpuszczaniu 4 u mnie 0 a wtryski są git. Gr 23 czyli powiedzmy czas wtrysku z tego co pamiętam powinno być między 0.22 a 0.25 ms.
  15. Ok, czyli jak rozumiem na biegu jałowym jest mniejsze ciśnienie w kolektorze i ma prawo lecieć dymek odmą a jak silnik jest pod obciążeniem to się odma zamyka. Dobrze to rozumiem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...