-
Postów
81 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Marcin Kaszyński
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
953 wyświetleń profilu
-
Marcin Kaszyński zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Marcin Kaszyński obserwuje zawartość Trzęsie buda i silnikiem , Brak ciśnienia oleju , [BRD] Działanie EGR i 1 inny
-
Wiesz co, ja miałem kiedyś podobny problem okazało się że wadliwy był czujnik ciśnienia oleju który jest wkręcany w obudowę filtra oleju. Kupiłem nowy serwisu za 70 zł i problem zniknął
-
Hej, Jak EGR jest wyłączony to jest cały czas zamknięty. Wiec kompletnie nie ma sensu jego czyszczenie.
-
Hej, Ja miałem usuwany DPF w taki sposób, że wyciągnęli puchę, dłuto do ręki i kruszyło ceramikę następnie wodą pod ciśnieniem wymyli dokładnie i heja.
-
moim zdaniem dwumas bujał cały czas podejrzewam że to może być uszczelnienie wtrysków jak pojedziesz do kogoś mądrego na komputer to nie tylko na czytanie błędów ale także na logi statyczne kanał 13 18 i 23 jak będziesz miał jakiekolwiek wyniki z tego to daj znać na forum.
-
Mogą też być wtryski lub uszczelnienie wtrysków bez kabla nic nie wywróżymy
-
2.0 TDI BRD Q wyciek płynu chłodniczego
Marcin Kaszyński odpowiedział(a) na cielakani337 temat w 2.0TDI
Hej, Sprawdź proszę króciec wodny który od strony ściany grodziowej wchodzi w głowice. Często pęka koszt do 150 zł nowy z serwisu. Montowany jest tam też termostat. I najczęściej cieknie z tego miejsca. Czasami ludzie panikują że pęknięta głowica a to właśnie ten króciec. -
Mam pytanie odnośnie gniazd pompek. Czy jest możliwość regeneracji lub naprawy? Z jakim momentem powinny być dociągniete śruby trzymające pompowtrysk?
-
Koledzy ktoś coś
-
Witam koledzy, Mam pytanie i kolejny problem. Właśnie jestem świeżo po wymianie pompowtryskiwaczy na regenerowane I cieszyłem się jak dziecko bo wszystko ustało jest moc i nie trzęsie autem, lecz dziś ręce mi znowu opadły. Na biegu jałowym i tylko na rozgrzanym silniku trzęsie autem i korekty wówczas są na pierwszym cylindrze -2 a na czwartym cylindrze +2 i w momencie jak lekko doda gazu to korekcje wracają do normalnych i nie trzęsie autem. Czy macie może pomysł co to może być? Dodam tylko że w aucie jest niesamowita moc i w ogóle nie czuć żeby cokolwiek się działo z pompkami.
-
[2,0 TDI BPW] Brak mocy po czyszczeniu pompowtrysków
Marcin Kaszyński odpowiedział(a) na danielsonicl temat w 2.0TDI
Nigdy, nie czyści sie końcówek wtrysków drucianymi szczotkami. Moim zdaniem wtryski na regeneracje. Ja mam brd i miałem podobnie l, tylko wymiana uszczelek a okazało się że mechanik geniusz wyczyścił końcówki z nagaru druciana szczotką założył je i niby wszystko ok ale brak mocy i pojawiło się drganie przy przyspieszaniu. Wszystko zostało wyeliminowane po regeneracji wtrysków. -
Witam, Kolego robi się tak oczywiście omijając filtr paliwa. Jest to raczej droga zabawa i na pewno wyciągnięcie wtrysków sprawdzenie na stole i czyszczenie ultradźwiękami będzie najskuteczniejsze
-
wałki wyrównoważające
-
Hej, Można spawac. Ja spawalem w firmie która spawa stal kwasową. Spaw wytrzymał może z 4 miesiace. Żeby trwałe usunąć chłodnice spalin, trzeba programowo usunąć EGR.
-
Sprawdzenie wtrysków vcds-em pytanie
Marcin Kaszyński odpowiedział(a) na rafal83_1983 temat w 2.0TDI
Kolego, Gr 13 czyli dawka paliwa mierzona w miligramach na sów tloka, suma wszystkich 4 wtrysków powinna wynosić zero. Przedział jest zależny od dawki paliwa która jest podawana, sprawdzisz ja w grupie 1. Gr 18 stan elektryki pompowtrysku powinno pokazywać zero czyli brak błędu u niektórych pokazuje przy odpuszczaniu 4 u mnie 0 a wtryski są git. Gr 23 czyli powiedzmy czas wtrysku z tego co pamiętam powinno być między 0.22 a 0.25 ms. -
Ok, czyli jak rozumiem na biegu jałowym jest mniejsze ciśnienie w kolektorze i ma prawo lecieć dymek odmą a jak silnik jest pod obciążeniem to się odma zamyka. Dobrze to rozumiem?