Skocz do zawartości

REX-io

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O REX-io

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Tomaszów Lubelski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

390 wyświetleń profilu

Osiągnięcia REX-io

0

Reputacja

  1. Cześć wszystkim rezaczom. Nie mam zbyt dużo postów bo ograniczam się do czytania i wyciągania wniosków i własnoręcznych prób. Chciałbym założyć elektryczną regulację świateł w swoim samochodzie. Wiem że na forum wałkowane tyle razy ale ja nie chcę zakładać samo-poziomowania tylko elektryczną regulacje bo nie wiedzieć dlaczego nie mam na wyposażeniu takiej bajery a większość elektryki mam. I tu moje pytanie odnośnie czego potrzebuje? ( pokrętło/przycisk wiadomo, silniczki w lampach wiadomo, przekaźnik albo sterownik albo to i to, wiązka). Wiadomo też że wiedza by się przydała jak to zamontować. Jeśli nie jest to trudne, chętnie sam się za to wezmę tylko proszę o jakieś wskazówki gdzie to znaleźć lub jak to zrobić. A może mój samochód był wyposażony w takie bajery bo spryskiwacze reflektorów ma łącznie z największym zbiornikiem na płyn ale kiedyś miał bliskie spotkanie z przystankiem i wsadzili zaślepkę w konsole, lampy z podstawowej wersji i ma grać. Pomożecie towarzysze?
  2. Odświeżam temat.. Cześć. U mnie też szykuje się wymiana tylnych tuleji. Napisz proszę jak po roku używania sprawuje się to zawieszenie, jakie są Twoje wrażenia, czy to był dobry ruch wybór właśnie poliuretanów, czy naprawdę są tak twarde że bardzo się traci na komforcie, itd. Z góry dziękuję.
  3. Problem wygląda tak że wymieniałem rolke napinacza paska alternatora. Zapomniałem wyciągnąć tego trzpienia zabezpieczającego wiskoze.. próbowałem odpalić ale ciężko kręcił. Przyponiałem sobie o tym trzpieniu, wyciągnołem go ale nadal nie chciał odpalić. Pomyślałem że kręciłem filtrem i spuściłem troche myślałem wody z ostojnika więc może jeszcze nie dostał paliwa. Kręciłem i obiawy jakby na to wskazywały bo zaczynał łapać.. I odpalił, ale odrazu zgasiłem bo coś taaaak tłucze zaworami że masakra!!! Więc teraz padło na rozrząd. Odkręcam odsłonę a pasek jest na swoim miejscu ale w jednym miejscu jest przerwany do połowy.. Jak to jest możliwe?? Czy mogło ściąć klina na kole pasowym od rozrządu? Czy To koło w ogóle jest na klinie?
  4. Cześć Wszystkim! Od miesiąca jestem posiadaczem Audi A4 B5 1.9 Quattro. Kupiłem z myślą jego odsprzedaży ale okazał się być w nad podziw dobrym egzępażem i zostawiam go dla siebie Z tego powodu dopiero dziś się zarejestrowałem tu na forum. Jest to już leciwy egzemplarz i z tego powodu będę potrzebował troszeczkę pomocy z doprowadzeniem go do jako takiego stanu. Wierzę że znajdę interesujące mnie materiały tu na forum. Pozdrawiam serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...